Ja niet alleen dat ook benadrukt Iris steeds dat ze “Vanaf het begin al fan was van Koen” maar omtrent de poly direct al “twijfelde aan de intenties”. Het komt op mij over alsof volgens Iris Jacqueline vanaf het begin slechte intenties had. Vind ik ook bijzonder omdat Michelle juist gewoon nog bevriend is met Jacqueline en bovendien ze samen een bedrijf hebben. Zonde dat Iris dan zo gaat lopen stoken.
Ja vond ik ook raar want Michelle heeft al zo vaak gezegd dat ze dat ook een irritante vraag vind, als vriendin zijnde weet je dat soort dingen toch.
Ik denk dat ik zelf betere vragen zou kunnen stellen, na alles wat ik hier en op insta al over/door MB heb gelezen ![]()
Ik heb alleen vlagen gezien van de podcast, maar zo komt ze op mij over. Ik dacht ook nog zal me niet verbazen als zij die ‘mol’ is waar ze het over hebben. Vind al die fragmenten zo nep overkomen en geloof ook niet dat zij écht vriendinnen zijn, maar dat dit eigenlijk gewoon puur zakelijk is.
Ik krijg steeds liefsbodine in mijn tijdlijn. Ze komt gewoon leuk over, waardoor ik te lang ben blijven hangen en haar steeds voorgeschoteld krijgt. Hoe meer ik zie, hoe chaotischer het wordt
De feiten vanuit losse filmpjes:
21 zwanger geraakt van eerste kind, ongewenst en single.
Moederschap vond ze heel zwaar.
Ze heeft haar vriend ontmoet toen haar eerste kind al een dreumes was.
Ze is bewust zwanger geworden toen haar kind 18 maanden was. Dus ze kende haar vriend max 6 maanden.
Ze slaapt apart van haar partner. Hij slaapt met de peuter en zij met de baby. Dit was een van de eerste dingen die ik zag van haar, en sprak me wel aan. Maar dit vind ik heel raar nu ik weet dat dat niet zijn kind is. Dus ze kende hem net een jaar toen hij met haar kind ging slapen.
Nu maakt ze videos over hoe zwaar moederschap is. Hoe relaxt het is om 1 kind te hebben. Ze wil in loondienst om niet bij haar kinderen te zijn.
Ze heeft net aangekondigd dat ze coaching sessies met zwangere vrouwen en moeders met jonge kinderen gaat doen. Hoe kan je denken dat je hier ook maar enigszins geschikt voor bent met deze achtergrond. Nou… dat denkt ze ook niet. Ze gaat geen informatie geven maar haalt het uit jou. Uit je hogere zelf, de zielen van jouw kindjes en overleden dierbare ![]()
Ze heeft er een nieuwe volger bij.
Geen nieuwe, bedoel je?
Zeker niet, ik ben geïnvesteerd
En die reading die ze dan doet is telefonisch, 45 minuten EN KOST HONDERDELF EURO.
Doet me denken aan een meid die ik ken. Die doet telefonische reiki. Knalt ze screenshots van online. En dan krijgt ze een appje van dr zus dat haar kind niet wil slapen en dan gaat ze ‘even reiki op hem doen’. En dan 3 minuten later appt ze ‘en???’ en dan appt die zus terug ‘nou hij slaapt als een roosje!!’ Ja sorry maar alsof dat kind nu ineens ligt te pitten alleen maar omdat jij in het wilde weg met je handen in de lucht hebt lopen plukken???
Ik zag net dat ze haar ‘hulpvraag’ aangedikt heeft in begeleid te kunnen wonen en ze anderen dit nu aan raadt, niet heel sympathiek.
Hahahah doet me denken aan De Deur, een nogal heftige evangelische kerk waar ik ooit eens was in mn kerkenzoektocht (gelukkig bef het bij 1 bezoek). Daar deden ze in de dienst gebedsgenezing en kwam er een kind naar voren die hoofdpijn had. Iedereen luid bidden en in tongen spreken en toen was het volgens het kind weg ![]()
Ja bizar toch? Dat ze dat als tip geeft om te doen en trots over verteld.
Oh man die laatste reel van haar is echt erg.
Hahaha hoe zij in ongeveer al haar reels kijkt alsof ze door paparazzi gesnapt wordt terwijl ze toch duidelijk een minuut eerder de camera aan Koning Cringe heeft gegeven om haar te filmen.
Potjandikkedozie
Letsgo
Huppakee
Je vergeet #BonJoeri en #BonJournallen
Wat leuk dat Laura Brijde weer zwanger is!
Koning Cringe hahahahaha
Zag laatst een reel die begon met Lotte die over straat niest zonder haar hand voor haar mond te houden. Hoe oud is zij? 3?
Ik leef lyrisch & neem je mee
Niet teveel haten hier hoor, dat kan hun aura niet aan. ![]()