Mommybloggerstopic #11

Die keuze heeft die vrouw al 4 keer gemaakt. Door een kind op de wereld te zetten. Heel bewust.

1 like

Maar ik denk niet dat iemand er ooit vanuit gaat dat je alleenstaand wordt en het grootste gedeelte van de tijd de kids alleen bij je hebt? Oke, de kans is er altijd, maar come on, ze is net uit elkaar. logisch toch dat ze nog niet weet hoe ze ruimte voor zichzelf kan maken in de nieuwe situatie. Dat heeft toch tijd nodig om een nieuw ritme te creëren en te wennen, ook als ze dan niet bij je zijn

5 likes

Ik had het niet over de keuze en dat ze daar dan mee opgescheept zit, maar dat het me logisch lijkt dat je op zo’n vakantie niet echt bij kan komen. Los van of je daarvoor bewust hebt gekozen.

4 likes

Het is echt een waardeloze podcast. Iris komt inderdaad onaardig en judgy over. Stelt vragen aan Michelle maar luistert niet naar het antwoord, ziet het alleen maar als een ingang om over haar eigen situatie te vertellen. Ze praten zooo langs elkaar heen. Als dit is hoe hun privĂ© gesprekken ook gaan vraag ik me af waar ze op baseren dat ze ZO’N hechte vriendschap hebben. Door sommige uitspraken lijkt het ook alsof ze elkaar helemaal niet zĂł goed kennen maar het gewoon een beetje voor de bĂŒhne is.

25 likes

Ik blijf bij mijn punt dat het gewoon 2 slimme zakenvrouwen zijn die in plaats van elkaars ‘concurrent’ zich samenvoegen in de hoop op elkaars engagement. Michelle kijkt erg op tegen het leventje van Iris ( denk ik) en Iris ziet hoeveel interesse er is in Michelle en haar relatie ( crisis) dus ze kunnen wat bij elkaar winnen.

Iris komt echt over als een heel onsympathiek, achter de ellebogen, neppe meangirl.

26 likes

Ik vind het echt knap dat jullie hier nog naar kunnen luisteren. Ik draai m’n hand niet om voor podcasts als Geen Filter, Genoeg over ons en Geuze en Gorgels maar dit heb ik bij aflevering 1 al na 10 minuten uitgezet. Die Iris is ook echt heel onsympathiek inderdaad. Ben benieuwd hoe lang deze podcast nog in de lucht blijft want kan me echt niet voorstellen dat dit een succes wordt/blijft. Denk dat de meeste mensen nu vooral nog luisteren voor juice omtrent Michelle.

7 likes

In de eerste podcast vroeg zij ook “ja sliepen jullie nou in een bed samen”?. Ik kende Michelle Bollen niet voor het hele uit elkaar gaan saga begon. Toen uit interesse voor de “throuple” situatie een paar dingen over haar gelezen en mooiste meisje aflevering gekeken.

Maar zelfs ik wist dat ze samen in een bed sliepen? En zij niet?

Verder heeft ze ook echt van die opmerkingen “ja, ik heb zoveel respect voor thuisblijfmoeders
” (dacht ok, goed dat ze dat heeft), “dat je alléén daar energie van krijgt, dat zou ik echt niet kunnen”. Klinkt dan meteen zo lullig.

Vind Michelle overigens best nuchter maar de hele dynamiek samen zo ongemakkelijk. Mis co&zo die juist zo leuk op elkaar ingespeeld waren.

13 likes

Ja dat viel me ook op, en Iris vroeg het ook alsof het een nieuwe vraag was. Michelle zei daarna ook ‘dat is de meest gestelde vraag’ en Iris nog iets van ‘ja??’. Michelle heeft die vraag al tig keer beantwoord, en komt ook in het mooiste meisje van de klas aflevering voor. Zo klonk het net alsof Iris die geeneens gezien had.

Wat me bij die aflevering ook opviel (heb dus alsnog een andere aflevering geluisterd :laughing:) dat Michelle iets zei in de trant van ‘dit is het nieuwe normaal’ (dat ze de kinderen niet alle dagen heeft) en Iris iets zei van: ‘voor nu’. Klonk alsof Iris nog aan een verzoening met Koen dacht.

9 likes

Ja niet alleen dat ook benadrukt Iris steeds dat ze “Vanaf het begin al fan was van Koen” maar omtrent de poly direct al “twijfelde aan de intenties”. Het komt op mij over alsof volgens Iris Jacqueline vanaf het begin slechte intenties had. Vind ik ook bijzonder omdat Michelle juist gewoon nog bevriend is met Jacqueline en bovendien ze samen een bedrijf hebben. Zonde dat Iris dan zo gaat lopen stoken.

15 likes

Ja vond ik ook raar want Michelle heeft al zo vaak gezegd dat ze dat ook een irritante vraag vind, als vriendin zijnde weet je dat soort dingen toch.

8 likes

Ik denk dat ik zelf betere vragen zou kunnen stellen, na alles wat ik hier en op insta al over/door MB heb gelezen :sweat_smile:

6 likes

Ik heb alleen vlagen gezien van de podcast, maar zo komt ze op mij over. Ik dacht ook nog zal me niet verbazen als zij die ‘mol’ is waar ze het over hebben. Vind al die fragmenten zo nep overkomen en geloof ook niet dat zij Ă©cht vriendinnen zijn, maar dat dit eigenlijk gewoon puur zakelijk is.

10 likes

Ik krijg steeds liefsbodine in mijn tijdlijn. Ze komt gewoon leuk over, waardoor ik te lang ben blijven hangen en haar steeds voorgeschoteld krijgt. Hoe meer ik zie, hoe chaotischer het wordt

De feiten vanuit losse filmpjes:

21 zwanger geraakt van eerste kind, ongewenst en single.

Moederschap vond ze heel zwaar.

Ze heeft haar vriend ontmoet toen haar eerste kind al een dreumes was.

Ze is bewust zwanger geworden toen haar kind 18 maanden was. Dus ze kende haar vriend max 6 maanden.

Ze slaapt apart van haar partner. Hij slaapt met de peuter en zij met de baby. Dit was een van de eerste dingen die ik zag van haar, en sprak me wel aan. Maar dit vind ik heel raar nu ik weet dat dat niet zijn kind is. Dus ze kende hem net een jaar toen hij met haar kind ging slapen.

Nu maakt ze videos over hoe zwaar moederschap is. Hoe relaxt het is om 1 kind te hebben. Ze wil in loondienst om niet bij haar kinderen te zijn.

Ze heeft net aangekondigd dat ze coaching sessies met zwangere vrouwen en moeders met jonge kinderen gaat doen. Hoe kan je denken dat je hier ook maar enigszins geschikt voor bent met deze achtergrond. Nou
 dat denkt ze ook niet. Ze gaat geen informatie geven maar haalt het uit jou. Uit je hogere zelf, de zielen van jouw kindjes en overleden dierbare :skull:

Ze heeft er een nieuwe volger bij.

8 likes

Geen nieuwe, bedoel je?

5 likes

Zeker niet, ik ben geĂŻnvesteerd

9 likes

En die reading die ze dan doet is telefonisch, 45 minuten EN KOST HONDERDELF EURO.

5 likes

Doet me denken aan een meid die ik ken. Die doet telefonische reiki. Knalt ze screenshots van online. En dan krijgt ze een appje van dr zus dat haar kind niet wil slapen en dan gaat ze ‘even reiki op hem doen’. En dan 3 minuten later appt ze ‘en???’ en dan appt die zus terug ‘nou hij slaapt als een roosje!!’ Ja sorry maar alsof dat kind nu ineens ligt te pitten alleen maar omdat jij in het wilde weg met je handen in de lucht hebt lopen plukken???

20 likes

Ik zag net dat ze haar ‘hulpvraag’ aangedikt heeft in begeleid te kunnen wonen en ze anderen dit nu aan raadt, niet heel sympathiek.

6 likes

Hahahah doet me denken aan De Deur, een nogal heftige evangelische kerk waar ik ooit eens was in mn kerkenzoektocht (gelukkig bef het bij 1 bezoek). Daar deden ze in de dienst gebedsgenezing en kwam er een kind naar voren die hoofdpijn had. Iedereen luid bidden en in tongen spreken en toen was het volgens het kind weg :joy:

8 likes

Ja bizar toch? Dat ze dat als tip geeft om te doen en trots over verteld.

5 likes