Correctie: Liriz!
Hahaha ik ken een hondenfluisteraar via whatsapp ![]()
![]()
![]()
![]()
het mag er allemaal zijn
#delievemensenzijnmetmeer
Zakken in wat is
Ze heeft nu de opmerkingen maar uitgeschakeld bij dat bericht, waarschijnlijk was niet iedereen zo positief
Die zelf voldane kop ook tijdens dat filmpje, echt verschrikkelijk. Ze vertelt het gewoon met een bepaalde trotsheid. En ook aan eind conclusie dat ze blijkbaar wel begeleid wonen nodig had, want nu heeft ze een huis ![]()
Meid, dat is niet het hele idee van begeleid wonen. Je had geen begeleid wonen nodig, je wilde gewoon een huis. Dat zijn 2 verschillende dingen
Vind wel dat ook benoemd moet worden dat het kwalijk van de gemeente is. Die medewerkster heeft deze oplossing immers geopperd.
Edit:
@chiren waarom een lachpoppetje? Vind haar oprecht onderdeel van het probleem.
Bij mij is hetzelfde geopperd (weet niet meer of het door de woningbouw of de gemeente was) toen mijn urgentie werd afgewezen.
En ik had verder geen problemen, behalve dan de woonsituatie.
aardewerk
Dikke vingers met voorbij scrollen
Ben het met je eens!
Nahhh dit is toch van de zotte?? Maar denken ze dan ook echt dat je die hulp nodig hebt, of denken ze je een “tip” te geven? Maar ik neem toch aan dat er gesprekken (met professionals) moeten plaatsvinden voordat je daar terecht komt?
Nou ik moet zeggen dat er vrij snel daarna een andere oplossing kwam. Maar anders had ik het misschien wel gedaan. De situatie was echt niet houdbaar op dat moment. En het is gewoon niet te doen om aan een betaalbare (huur)woning te komen. Vind dat veel schandaliger eigenlijk.
Het was overigens vrij duidelijk dat de woonsituatie het enige knelpunt was. Verder was er geen enkele indicatie dat er iets ‘mis’ was, dus denk dat ze het gewoon als tip gaven.
Maar dat is en blijft gewoon kwalijk. Lijkt me dat ze de gemeente dan ook om de tuin heeft geleid of dat ze het niet boeit want voor zulke plekken is een WMO indicatie nodig.
Ja heel bizar dat alle partijen hiermee akkoord zijn gegaan, maar meest kwalijk is hoe ze het brengt en aanraadt. Hoezo kan je niet begrijpen dat dit misbruiken maken van is
Haha, alsof jullie in haar plaats zouden gezegd hebben nee joh, hoeft niet hoor, is kwalijk.
Nu doe je of dit haar op een presenteerblaadje aangereikt heeft gekregen, maar geloof me, je moet best wel wat wat gesprekken voeren voordat je binnen een begeleid wonen project geplaatst wordt. Ik zou nooit die gesprekken aan gaan en doen alsof ik een zorgvraag heb, nee.
Tuurlijk doe je dat als je je kind daardoor een betere woonomgeving kan geven. Lekker makkelijk oordelen vanuit je koophuis. Beetje wereldvreemd om te denken dat dit niet is wat er gebeurt als er niet genoeg huizen zijn.
Het heeft niks met wereldvreemdheid te maken, ik keur het gewoonweg af.
Begrijpelijk dat je dit in een situatie met een kind waarbij er geen andere opties zijn kunt doen. Maar het is wel gek om dit publiekelijk via social media aan anderen aan te raden