Mommybloggerstopic #11

Oh man die laatste reel van haar is echt erg.

1 like

Hahaha hoe zij in ongeveer al haar reels kijkt alsof ze door paparazzi gesnapt wordt terwijl ze toch duidelijk een minuut eerder de camera aan Koning Cringe heeft gegeven om haar te filmen.

Potjandikkedozie
Letsgo
Huppakee

32 likes

Je vergeet #BonJoeri en #BonJournallen

9 likes

Wat leuk dat Laura Brijde weer zwanger is!

30 likes

Koning Cringe hahahahaha

14 likes

Zag laatst een reel die begon met Lotte die over straat niest zonder haar hand voor haar mond te houden. Hoe oud is zij? 3?

12 likes

Ik leef lyrisch & neem je mee

9 likes

Niet teveel haten hier hoor, dat kan hun aura niet aan. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Correctie: Liriz!

12 likes

Hahaha ik ken een hondenfluisteraar via whatsapp :sob::joy::sob::joy:

7 likes

het mag er allemaal zijn

6 likes

#delievemensenzijnmetmeer

12 likes

Zakken in wat is

6 likes

Ze heeft nu de opmerkingen maar uitgeschakeld bij dat bericht, waarschijnlijk was niet iedereen zo positief

3 likes

omg ik heb die reel opgezocht, wat walgelijk :cry: het is ook niet alsof begeleid wonen plekken voor het oprapen liggen dus ze heeft gewoon de plek ingenomen van van iemand die wel echt hulp nodig had bij zelfstandig met kind wonen? hoop bijna dat die instantie dit ziet en ze nog ff op dr flikker krijgt

18 likes

Die zelf voldane kop ook tijdens dat filmpje, echt verschrikkelijk. Ze vertelt het gewoon met een bepaalde trotsheid. En ook aan eind conclusie dat ze blijkbaar wel begeleid wonen nodig had, want nu heeft ze een huis :exploding_head:
Meid, dat is niet het hele idee van begeleid wonen. Je had geen begeleid wonen nodig, je wilde gewoon een huis. Dat zijn 2 verschillende dingen

6 likes

Vind wel dat ook benoemd moet worden dat het kwalijk van de gemeente is. Die medewerkster heeft deze oplossing immers geopperd.

Edit:
@chiren waarom een lachpoppetje? Vind haar oprecht onderdeel van het probleem.

6 likes

ja zeker. en misschien was er achter de schermen wel meer aan de hand in haar thuissituatie waardoor die medewerker het aanraadde, maar uit haar filmpje en hoe ze het brengt blijkt het niet

4 likes

Bij mij is hetzelfde geopperd (weet niet meer of het door de woningbouw of de gemeente was) toen mijn urgentie werd afgewezen.
En ik had verder geen problemen, behalve dan de woonsituatie.

4 likes

aardewerk

6 likes