Dikke vingers met voorbij scrollen
Ben het met je eens!
Nahhh dit is toch van de zotte?? Maar denken ze dan ook echt dat je die hulp nodig hebt, of denken ze je een “tip” te geven? Maar ik neem toch aan dat er gesprekken (met professionals) moeten plaatsvinden voordat je daar terecht komt?
Nou ik moet zeggen dat er vrij snel daarna een andere oplossing kwam. Maar anders had ik het misschien wel gedaan. De situatie was echt niet houdbaar op dat moment. En het is gewoon niet te doen om aan een betaalbare (huur)woning te komen. Vind dat veel schandaliger eigenlijk.
Het was overigens vrij duidelijk dat de woonsituatie het enige knelpunt was. Verder was er geen enkele indicatie dat er iets ‘mis’ was, dus denk dat ze het gewoon als tip gaven.
Maar dat is en blijft gewoon kwalijk. Lijkt me dat ze de gemeente dan ook om de tuin heeft geleid of dat ze het niet boeit want voor zulke plekken is een WMO indicatie nodig.
Ja heel bizar dat alle partijen hiermee akkoord zijn gegaan, maar meest kwalijk is hoe ze het brengt en aanraadt. Hoezo kan je niet begrijpen dat dit misbruiken maken van is
Haha, alsof jullie in haar plaats zouden gezegd hebben nee joh, hoeft niet hoor, is kwalijk.
Nu doe je of dit haar op een presenteerblaadje aangereikt heeft gekregen, maar geloof me, je moet best wel wat wat gesprekken voeren voordat je binnen een begeleid wonen project geplaatst wordt. Ik zou nooit die gesprekken aan gaan en doen alsof ik een zorgvraag heb, nee.
Tuurlijk doe je dat als je je kind daardoor een betere woonomgeving kan geven. Lekker makkelijk oordelen vanuit je koophuis. Beetje wereldvreemd om te denken dat dit niet is wat er gebeurt als er niet genoeg huizen zijn.
Het heeft niks met wereldvreemdheid te maken, ik keur het gewoonweg af.
Begrijpelijk dat je dit in een situatie met een kind waarbij er geen andere opties zijn kunt doen. Maar het is wel gek om dit publiekelijk via social media aan anderen aan te raden
Laten we vooral toejuichen dat mensen misbruik van de situatie maken. Kennelijk heeft zij een sociaal netwerk/vangnet. Is het ideaal? Zeker niet.
Maar er zijn mensen zonder netwerk die deze plek om betere redenen nodig hebben en zo onnodig moeten wachten.
ze had een dak boven haar hoofd bij haar ouders en kon goed voor zichzelf en haar kind zorgen. haar woonsituatie was niet onhoudbaar of onveilig, ze zegt alleen: het was krap en de wieg stond naast mijn bed.
ze neemt heel bewust, door te liegen en aan te dikken, een plek in van een moeder die daadwerkelijk begeleiding nodig heeft bij het zorgen voor zichzelf en kind en in een onhoudbare woonsituatie zit, en vervolgens raadt ze anderen op internet aan ook te liegen over hun situatie. ik vind dat mensen heel veel mogen doen om het voor zichzelf en kind beter te maken in situaties die niet ideaal zijn, maar als je daarmee plekken van mensen inneemt die de hulp nodig hebben die jij niet hebt, en je om die plek in te nemen liegt over je hulpvraag, is dat gewoon niet goed te praten en moreel echt verwerpelijk. huizencrisis of niet.
en dan ook nog bij haar reel zetten ‘weet zeker dat andere jonge moeders hier hoop uithalen’. ja iedereen zonder moreel kompas en vooral niet de jonge moeders in echt benarde situaties met een dringende hulpvraag die op de wachtlijst staan om begeleid te kunnen wonen
Ik denk dat Michelle tegen Iris opkijkt en denkt dat ze een nieuwe bff heeft gevonden. Maar Iris komt op mij over alsof ze vooral erg vol van zichzelf is en Michelle vooral gebruikt om over zichzelf te kunnen praten.
Moreel misschien verwerpelijk, maar zij is niet de oorzaak van de woningnood en ook niet van de tekorten in de begeleid wonen projecten
Wees boos op de mensen die dit veroorzaken en niet op degenen die ermee moeten dealen - ga stemmen.
wel makkelijk ja, elke eigen verantwoordelijkheid voor een functionerende maatschappij waarin men rekening met elkaar houdt van je afschudden en alles op de politiek gooien. in dat geval kunnen we het wel helemaal opgeven met zijn allen toch, ieder voor zich en de rest van de gemarginaliseerden zoekt het maar uit nadat we een bolletje rood hebben gekleurd! fijne insteek, komen we ver mee, juist in dit politieke klimaat.
Zijn er mensen hier die lauraloots volgen? Heb presets bij haar gekocht, het geld zou naar de zorg voor haar kindje gaan die op de nicu heeft gelegen.
Nu zie ik voorbij komen dat dat niet haar Presets zijn maar dat ze die heeft gejat van een andere fotografe (elien van den Brande) en dat ze meerdere fake accounts heeft op Instagram en dat haar kleding van haar kledingwebshop van Ali komt
Wat zijn presets?
Kant en klare filters voor je foto die je in bv Lightroom kan gebruiken
Jezus
moet ik dan de partij van de kinderen stemmen als ik het eens ben met deze take??
Wow flinke verhalen in de comments ook