Misschien ook goed om in het achterhoofd te houden dat wanneer mensen zeggen dat ze de hulp niet nodig hebben dat misschien niet de waarheid is. Ze zal niet de eerste op zo een plek zijn die dat verkondigt.
Ooh echt? Had eerst nog spijt dat ik de presets niet gekocht had ![]()
Waar kan ik dit lezen?
Laatste post van @elienvandenbrande
Het staat wel netjes in haar account naam dat ze dingen jat, Laura loots
Roomy blijft maar consequent 2 under 1 zeggen, ook al is haar oudste al lang 1+
Dan heeft ze er toch 2 under 2?
Eentje van 1 jaar en baby van >1 jaar (al is die inmiddels 1 dacht ik?), maar dan is het toch niet 2 under 1. Het zal pittig genoeg zijn, maar echt onnodig dramatisch, of snap ik het nu niet?
De oudste is al twee geworden, dus ze heeft er 2 onder de 3.
Geen idee, Romy maakt alles dramatisch ![]()
Ik denk dat ze er niet over nadenkt dat het nu 2 under 2 is en het dus niet expres doet.
Evengoed lijkt mij dit wel de hel op aarde trouwens, ik snap sowieso niet dat iedereen kinderen graag zo kort op elkaar krijgt, onder het mom van dan heb je het gehad. En zo’n irish twin lijkt me vreselijk, maar goed daar ben je zelf bij natuurlijk.
Haha mij ook. Ik geloof ook wel dat ze her niet expres doet, maar ik heb het al meermaals in stories en nu in een post terug zien komen. Vind het gewoon zo dramatisch en onnodig. Zoals gezegd 2 under 2 is al “heftig” genoeg.
Heeft iemand al naar de podcast van Elise B.oers geluisterd? Daar krijg ik ontzettend me-myself-and-I vibes van.
Als je al een podcast hebt met je zus en alsnog denkt dat de wereld een podcast van jou alleen nodig heeft, dan verbaast me dat niets.
Maar het gaat haar dan denk ik om het leeftijdsverschil tussen haar twee kinderen? 2 under 2 (of 2 under 3 zoals het blijkbaar feitelijk is?) geeft niet echt weer dat ze twee kinderen binnen een jaar gekregen heeft (sorry, zo zit het toch? Ik volg haar niet maar dit begrijp ik er uit).
Maar goed misschien moet ze inderdaad gewoon een andere term gaan gebruiken als haar kinderen nu ouder zijn haha
Tussen mijn kinderen zit meer tijd en het is niet heel anders dan dat hoor ![]()
![]()
Ze doet gewoon idd onnodig dramatisch met haar 2 under 1 en die term maar blijven gebruiken.
Ik walg van die term en iedereen - ook gewone moeders die niet vloggen - die term gebruiken.
Waarom gebruik je puntjes?
Ja inderdaad het geeft gewoon een leeftijdsverschil aan. Lijkt mij ook zwaarder dan een leeftijdsverschil van 2+ jaar eigenlijk.
Ik vraag me af of die podcast markt inmiddels niet ontzettend verzadigd is?! Iedereens moeder heeft tegenwoordig een podcast
Volgens mij zit er idd een jaar en een maand ofzo tussen. Blijf het raar vinden, want volgens mij gebruik je “xx under xx” om aan te geven hoeveel kinderen het onder een bepaalde leeftijd is.
In haar geval is het nooit 2 under 1 geweest? Zoals gezegd, pittig genoeg hoor, maar vind het gewoon zo typerend voor haar.
Nee als je vijf seconden op haar Instagram kijkt zie je dat haar jongste 25 september 1 werd en haar oudste 1 oktober 2. Dus dit is wel echt zeuren om het zeuren.
Nou dat hangt natuurlijk ook af van het soort kind dat je krijgt.
Als je 2 duffe duiven krijgt is er natuurlijk niets zwaar.