Mommybloggerstopic #11

O ja die Rebecca vind ik helemaal niks. Vaak zo lomp, maar krijg daar beetje dezelfde vibe bij als Iris Zeilstra.

12 likes

Die vrouw rechts lijkt op loretta.

12 likes

Haha impopular opinion blijkbaar hier maar dit is echt de enige podcast die ik luister.

3 likes

Unpopulair opinion, ik luister deze elke week trouw haha!

Oh haha @MangoMango high five :raised_hands:

6 likes

Die theatershow begrijp ik niet, van alle theatershows die er zijn, waarom willen mensen dit nu zien?!

9 likes

Oh deze vind ik juist leuk! Lekker eerlijk en een beetje lomp, maar wel heel grappig.

3 likes

Ik zie net dat Manon gaat verkassen naar zuid Spanje :anguished:

4 likes

Welke Manon?

6 likes

Tilstra

8 likes

Haha, wat?! Ik hoef echt niet de exacte geboortedata van die kids te weten, en ik dacht dus dat er iets langer tussen zat.

Naar enfin, dan heeft ze welgeteld 2 weken 2 under 1 gehad, en daarna gewoon 2 under 2?

4 likes

Ja maar ‘2 under’ whatever gaat gewoon om het leeftijdsverschil zoals zij het gebruikt, echt waarom is het zo moeilijk om dat te begrijpen.

19 likes

Ja zij bedoelt gewoon 2 binnen 1 jaar geboren.

4 likes

Pfff wat een saaie discussie. Ze heeft 2 kinderen gekregen binnen een korte tijd. Dat vindt ze zwaar. Kunnen we het daar bij laten.

35 likes

Die laatste post van lotte is ook weer zo cringe.
Doe gewoon die operatie ipv weer 100 posts aan te wijden :face_with_spiral_eyes:

11 likes

Zij woonde in die tijd onder ons in het appartementencomplex. Wij grapte altijd dat hij zoveel weg was(hij reed ontiegelijk hard met z’n auto door de straat dus het viel op)
toen we de aflevering van all you need is love zagen wisten we waarom.

4 likes

Mag er toch gewoon zijn? Wortelen en voelen mag er gewoon wezen.

8 likes

Die reacties onder dit artikel hahaha

4 likes

Hahag de story van Roomy van ongeveer 13 uur geleden hahaha zo cringe haha. hoe ze zichzelf filmt en dan af en toe in de camera kijkt en doet alsof ze berichten van thuis ontvangt hahaha :laughing:

3 likes

Als ze er dan nog van die bericht geluiden onder edit is het een beeeeeeetje logisch :joy:

Dat die roooooomy toch elke poep en scheet van die kinderen moet delen. Nu heeft er een weer een vinger tussen de deur ofzo en tast het dr hele werkdag aan ‘want ze moet steeds berichten van thuis checken’. Ik heb geen kinderen, maar mn zus heeft een jonge tweeling (2 under 1!) en echt zon wereld van verschil. Die zou denken papa lost t wel op.

11 likes