Het mooie is, dat je berichten van Web Whatsapp binnen hoort komen maar ze kijkt dan vervolgens op haar telefoon.
ja love it
Dat gehengel naar spon in stories, zoals interieurvanmies nu die âomg heb nog niks in huis voor de baby⊠heb jullie hulp echt nodig, wat heb ik allemaal nodig?!â, bij haar 3e kind post.
Vee reacties dat een bakfiets echt een must is. Oke, welke raden jullie aan? ![]()
En zij is echt al loaded
Wanneer kunnen we je bollenblog verwachten? Heb je al een domein geregistreerd?
Mari? ![]()
![]()
Ok, call me crazy dat ik soms de Kek mama lees, en ik weet niet echt of dit onder mommybloggers valt, maar het is een man die schrijft over zijn kinderen. Hoe bizar is de ontknoping van deze column? Patrick: 'Wat ik zou stemmen voor de toekomst onze kinderen' blijkbaar is hij ook, net als meerdere influencers, naar Spanje verhuisd (om het slechte NL te ontvluchten?).
Wat ironisch om de FvD in 1 zin te noemen met vrijheid van onze kinderen.
Wow die zag ik niet aan komenđ zou bijna denken dat dit satirisch bedoeld is maar dat zal wel niet.
Ik vind het sowieso best raar dat er in zoân column in Kek Mama een soort stemadvies wordt gegeven. Die laatste alinea had ook best weggelaten kunnen worden
Godzijdank kan hij niet gaan stemmen.
Hahaha âIk wil dat we ophouden met bang zijn voor afwijkende gedachtenâ en vervolgens voornemens zijn op een partij stemmen te die alles wat âwoke en lgbtâ is van scholen wil weren. Blijf maar lekker in Spanje Patrick ![]()
Wat is dat toch met die wappies dat ze allemaal denken dat t beter is in Spanje of Portugal of Hongarije
behalve het weer misschien is het echt niet alleen maar beter daar
Jaaaa! Ik dacht ook dat de clue zou zijn dat het belangrijk is om te stemmen op een partij die goed is voor de toekomst of vrijheid, whatever, maar dat hij natuurlijk zijn mening niet zou opdringen. Ik vraag me af of ik hierover minder verontwaardigd zou zijn als hij op Partij vd Dieren ofzo had willen stemmen, misschien wel (en dat is ook wel hypocriet). Had maar beter de laatste regels weggelaten, tenzij Kek Mama ook advertentieruimte voor alle andere politieke partijen aanbiedt.
Zo die column nam ineens een afslag naar extreem rechtsâŠ
Omdat ze alleen maar kijken naar het vakantiegevoel en zich niet verdiepen in de maatschappij en politiek daar ![]()
Ik had de Kek mama al niet heel hoog zitten, maar ik vind het echt heel raar dat ze deze man een podium geven, en al helemaal met zoân concreet stemadvies.
Het kqn ook een verwijzing zijn naar een afwijkende mening en dat hij dus lekker wil shockeren maar gezien zijn vlucht naar spanje zal hij het wel serieus menen.
Martine heeft fotoâs van Willemijn die naast een jonge (herkenbare) vrouw zit in de bios. Willemijn moest âstoerâ doen omdat ze tussen 20ers zaten.
De vrouw kijkt heel geĂŻrriteerd en precies wat ik ook zou doen. Maar dat je dan ongevraagd herkenbare fotoâs maakt en het vervolgens ook nog deeltâŠ
Ze herkennen (gelukkig) hun kinderen niet meer openbaar maar doen dan wel dit ![]()
Wtf ja en dat je dan ook nog een extra story wijdt aan de âblik van die meidâ.