Mommybloggerstopic #11

Haha same daarom volg ik ze ook, maar wat ik vaak met haar heb is dat ze A zegt maar niet B. Je merkt dat ze wel bepaalde dingen lost over het daten, maar verder vaag blijft of geen uitleg meer geeft

3 likes

Ja dat zorgt ervoor dat mensen terug komen en views = :moneybag::moneybag::moneybag:

3 likes

Ik moest een beetje lachen om de kaart in de story van Lotte die ze nav haar buikwandcorrectie heeft gekregen. Ten eerste om hoe het geschreven is (of beter gezegd:
Hoe

het geschreven

is.)
maar ook door die grote z/w foto van Lotte zelf, ik krijg er een beetje rouwkaart vibes van :sweat_smile: Olga bedoelde het vast goed :upside_down_face:

49 likes

Ik had echt precies hetzelfde.
Dacht even, holy shit is het… fout gegaan ofzo? Het blijft een operatie / ingreep etc :crazy_face:

Heel apart

17 likes

Maar wat staat hier ook???

Daar ga je. Nog een stap dichter bij jezelf, mag worden. Ik ben trots op je. Nog relatief jong in tijd is, alles, dat voel ik in elke ontmoeting. In jou herken ik iets van mezelf: passie. Is. Ik wens je rust, vertrouwen en een zachte landing.

26 likes

Groetjes Olga

28 likes

🫨

2 likes

Vanaf nu hoef ik nooit meer te twijfelen en/of onzeker te zijn over mijn teksten op kaartjes.
Wat een woordenkots is dat.

49 likes

Deze tekst zou niet misstaan op Suz van Schaik d’r instagram

28 likes

“De nacht voor de operatie had ik bedacht nog even te gaan zitten met al mijn spanning.”

Echt, wat zegt zij?

Eerst Queen Buikwandcorrectie Cynthia en nu dan ook Lotte, hoe groot wil je alles maken?! Maar goed, alles mag er zijn en gevoeld worden!

7 likes

Haha ik dacht ook, mist hier/is hier nou de helft van de tekst geblurd :joy:

5 likes

Die wollige taal over die ingreep :nauseated_face: own gewoon dat je een strakke buik en grote(re) borsten wil omdat je het mooi vind. Mag gewoon, je betaalt er voor, lekker doen. Maar dat gemiep over dichter bij jezelf en loslaten en een gesprek met je lijf en andere spirituele praat, hou op hoor.

82 likes

Maar dit echt, het is zo vermoeiend en gênant?? Zou in haar omgeving niemand zeggen van meid het is prima zo, dat ze er zo over door blijft gaan? Ze leest hier ook mee toch, zou ze dit dan zien als jaloers commentaar ofzo ipv een reality check? Sorry zoveel vragen die al duizend keer gesteld zijn

12 likes

Ze deelde ook al uitgebreid de naam van de arts.
Voor als je het zelf ook wil. Hoezo geen spon.
En het uitmelken geeft haar views.

6 likes

Nee want dan moeten vrouwen elkaar gewoon supporten en is er meer liefde nodig in de wereld. Terwijl zo veel influencers imo echt even een flinke realitycheck nodig hebben in dat eindeloze navelstaren.

9 likes

En misschien is de ingreep ook aftrekbaar voor belastingdienst als ze het koppelt aan werk!

10 likes

Hahaha Bram DW praktijken dit :joy:

9 likes

Kan niet geloven dat dit dezelfde vrouw is die een paar jaar geleden nog al die foto’s en filmpjes van haar postpartum buik deelde… #selflove #bodypositivity en weet ik wat allemaal… Ik vond haar toen best leuk om te volgen, wel een beetje zweverig ook toen al, maar de laatste tijd heeft ze echt een hele rare afslag genomen.

10 likes

Pfff haha echt wat een komkommertijd voor deze meid om hier al weken en weken constant over te lullen.
Lees nu dat ze een bloedtransfusie heeft gehad en nog 3 drains in haar lichaam heeft zitten. Voor een cosmetische ingreep vind ik dat een vrij dramatische uitkomst. Maar wellicht is dat normaal hoor, ik heb geen idee, klinkt alleen vrij heftig. Mij niet belle

21 likes

Oh wat erg dit, echt precies een rouwkaart. Daar ga je :latin_cross:

6 likes