Zo l3kk3r g3kkk
Van die types die zichzelf prettig gestoord noemen
oh ik zou echt woest zijn als ik op een story van een mutsige fluflu beland en ze er dan zooo hilarisch over gaan doen. Ik vind het echt poging tot being cute but meangirl but cute vibes hebben.
Haha is dit bewust, want zo noemt ze zichzelf in dr bio ![]()
Is de story verwijderd?
Nope, staat op Martine haar insta
Ook niet te volgen dat verhaal dat die boze meid Willemijn later wel grappig vond (echt?) want ze fluisterde iets - Engelse blablabla over millenials gen z, hilarisch ![]()
Kwaliteitscontent.
Ik volg ze eigenlijk alleen omdat ik Tien’s glow up zo goed gelukt vind en benieuwd ben naar haar dating verhalen.
Haar glow up is insane
ze straalt
Mijn hemel ik volg haar niet maar ben even gaan kijken, maar die bio is toch echt te cringe voor woorden.
“ Third eye open, andere ogen zijn moe”
-“Speelt life event bingo”
![]()
Dat komt zeer waarschijnlijk uit chat gpt ![]()
Vorige week had kind 1 hier een kinder disco, ouders konden vanaf een bordes toekijken. Dus daar stond ik naast precies zon type als Tien die wild stond te dansen, bij dat Lotje Dit is MIJN NUMMER! riep, en vervolgens Ha-Ha ja ik ben gewoon zelf nog een kind hoor!! verkondigde. Kreeg er dezelfde kriebels van als die dansfilmpjes van Tien waarbij ze zo zwoel de camera in staat te loeren.
Haha same daarom volg ik ze ook, maar wat ik vaak met haar heb is dat ze A zegt maar niet B. Je merkt dat ze wel bepaalde dingen lost over het daten, maar verder vaag blijft of geen uitleg meer geeft
Ja dat zorgt ervoor dat mensen terug komen en views = ![]()
![]()
![]()
Ik moest een beetje lachen om de kaart in de story van Lotte die ze nav haar buikwandcorrectie heeft gekregen. Ten eerste om hoe het geschreven is (of beter gezegd:
Hoe
het geschreven
is.)
maar ook door die grote z/w foto van Lotte zelf, ik krijg er een beetje rouwkaart vibes van
Olga bedoelde het vast goed ![]()
Hahaha wat is dit idd voor rouwkaart, vooral in combi met de tekst:
Daar ga je.
Ik had echt precies hetzelfde.
Dacht even, holy shit is het… fout gegaan ofzo? Het blijft een operatie / ingreep etc ![]()
Heel apart
Maar wat staat hier ook???
Daar ga je. Nog een stap dichter bij jezelf, mag worden. Ik ben trots op je. Nog relatief jong in tijd is, alles, dat voel ik in elke ontmoeting. In jou herken ik iets van mezelf: passie. Is. Ik wens je rust, vertrouwen en een zachte landing.
Groetjes Olga
🫨