Vanaf nu hoef ik nooit meer te twijfelen en/of onzeker te zijn over mijn teksten op kaartjes.
Wat een woordenkots is dat.
Deze tekst zou niet misstaan op Suz van Schaik dâr instagram
âDe nacht voor de operatie had ik bedacht nog even te gaan zitten met al mijn spanning.â
Echt, wat zegt zij?
Eerst Queen Buikwandcorrectie Cynthia en nu dan ook Lotte, hoe groot wil je alles maken?! Maar goed, alles mag er zijn en gevoeld worden!
Haha ik dacht ook, mist hier/is hier nou de helft van de tekst geblurd ![]()
Die wollige taal over die ingreep
own gewoon dat je een strakke buik en grote(re) borsten wil omdat je het mooi vind. Mag gewoon, je betaalt er voor, lekker doen. Maar dat gemiep over dichter bij jezelf en loslaten en een gesprek met je lijf en andere spirituele praat, hou op hoor.
Maar dit echt, het is zo vermoeiend en gĂȘnant?? Zou in haar omgeving niemand zeggen van meid het is prima zo, dat ze er zo over door blijft gaan? Ze leest hier ook mee toch, zou ze dit dan zien als jaloers commentaar ofzo ipv een reality check? Sorry zoveel vragen die al duizend keer gesteld zijn
Ze deelde ook al uitgebreid de naam van de arts.
Voor als je het zelf ook wil. Hoezo geen spon.
En het uitmelken geeft haar views.
Nee want dan moeten vrouwen elkaar gewoon supporten en is er meer liefde nodig in de wereld. Terwijl zo veel influencers imo echt even een flinke realitycheck nodig hebben in dat eindeloze navelstaren.
En misschien is de ingreep ook aftrekbaar voor belastingdienst als ze het koppelt aan werk!
Hahaha Bram DW praktijken dit ![]()
Kan niet geloven dat dit dezelfde vrouw is die een paar jaar geleden nog al die fotoâs en filmpjes van haar postpartum buik deelde⊠#selflove #bodypositivity en weet ik wat allemaal⊠Ik vond haar toen best leuk om te volgen, wel een beetje zweverig ook toen al, maar de laatste tijd heeft ze echt een hele rare afslag genomen.
Pfff haha echt wat een komkommertijd voor deze meid om hier al weken en weken constant over te lullen.
Lees nu dat ze een bloedtransfusie heeft gehad en nog 3 drains in haar lichaam heeft zitten. Voor een cosmetische ingreep vind ik dat een vrij dramatische uitkomst. Maar wellicht is dat normaal hoor, ik heb geen idee, klinkt alleen vrij heftig. Mij niet belle
Oh wat erg dit, echt precies een rouwkaart. Daar ga je ![]()
Poeh, dat lijkt me niet echt iets dat er normaal bij hoort, een bloedtransfusie
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zei mijn oma altijd (afschuwelijke uitdrukking eigenlijk, nu ik er zo over nadenk) maar dit gaat wel heel ver.
Nee, dat hoort er niet standaard bij. Ze zegt in dâr stories ook dat haar herstel minder loopt als gehoopt door wat omstandigheden waaronder haar al bestaande ijzertekort.
Maar goed, risicoâs op complicaties horen natuurlijk wel gewoon bij een operatie. Echt lekker is het nooit voor je lijf als erin gesneden wordt + urenlange narcose + flinke dosis zware pijnstillers achteraf. Ik snap zelf daarom totaal niet dat er zoân selflove-sfeertje rondom deze operaties wordt gehangen door influenzaâs. Ik vind het eerder je lichaam zinloos geweld aandoen.
3 drains en een bloedtransfusie, heftig.
Heb in het ziekenhuis gewerkt en 2/3 drains zag je vaak bij de wat heftigere operaties.
Bij de zelfliefde flufluâs denk ik wel vaker: misschien wat minder innerlijk kind werk bij de hypnotiseur en wat vaker naar een echte therapeut. Al dat spiriwiri gelul over voelen en jezelf vinden etc klinkt eerder als jezelf in een echokamer omringen met allemaal verhalen over hoe krachtig je bent en hoe alles wat je doet een soort effect is van diepe innerlijke reflectie en liefde. Dan denk ik, volgens mij heb jij meer aan een therapeut die je een spiegel voorhoudt en wat lastige vragen stelt over waarom je zoveel aandacht en bevestiging van anderen nodig hebt?
Doneren we daar dan bloed voor met zn allen ![]()
![]()
En tussendoor wel die wol-spon delen, want ja die deal liep gewoon. Is dat dan zelfliefde? Door moeten werken als je er zo bij ligt?
Nee zelfliefde is vooraf je spon al ingepland hebben en de cash binnen zien stromen terwijl je bij ligt te komen van je bloedtransfusie