Mommybloggerstopic #11

:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: Met dit soort vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig. Wat erg…

32 likes

Wat stáát hier joh haha. Mijn hersenen kunnen dit niet verwerken

15 likes

Dit ook. ‘We’. Hoezo bepaal jij dat?

28 likes

Ieeeewww lesbieseks

22 likes

Echt heel bekrompen dat ze seksualiteit en relatie/liefde op één hoop gooit. Michelle kan toch én een relatie met een man willen, én ook graag seks hebben met vrouwen? Zo moeilijk is dit toch niet… Dit is echt het verschil tussen fysieke aantrekkingskracht en wat bij je past in een relatie. Ik snap niet dat Michelle hier niet meer tegenin gaat, al weten we niet wat er buiten de podcast om besproken wordt.

29 likes

Mijn God, dit kan toch niet… Krijg al de rillingen als ik het alleen lees. Echt kappen met die Iris hoor.

8 likes

Ja of dat ook niet vriendinnen van Michelle haar even appen/bellen en aangeven dat dit écht geen vriendin is als ze al zo lelijk over haar doet in haar gezicht. Sowieso die hele act van Iris dat ze echt traditioneler is dan al jullie oma’s bij elkaar. (quote uit vorige podcast) vind ik erg pickme gedrag. Sowieso niet echt een hoogvlieger die Iris, over de poly zei ze in een eerdere aflevering
Ik zei meteen, drie kapiteins op één schip zal altijd één te veel zijn. Dat was mijn eerste antwoord. Er gaat altijd iemand van die boot van die boot vallen. Dat dacht ik. En daarnaast had ik wel een gevoel. Ehm ik ben altijd mega fan geweest van Koen, dat weet je. En ehm ik had wel een bepaald gevoel over de intenties < waarmee ze dus op Jacq doelt. Volgensmij heeft een schip sowieso altijd maar 1 kapitein?!

10 likes

Echt wereldvreemd.

10 likes

Dat sowieso ja, maar het gaat nog veel verder dan dat als ik dit allemaal lees.

5 likes

Ik keek even op haar profiel (Michelle) en zij zet haar jongste dochter in voor ad’s. :cry:

8 likes

Ze zet toch al haar kinderen in voor ads? En haar kinderen komen ook elke dag super veel en herkenbaar in beeld. Dus bij Michelle sta ik er niet gek van te kijken, als 90% van je content al bestaat uit foto’s van je kinderen waarom ze dan niet ook gebruiken om geld mee te verdienen :face_with_spiral_eyes:

9 likes

Geen idee, ik volg haar niet. Toen ik haar profiel opende was de tweede post een ad met haar dochter. Vind ik heftig :sweat_smile:.

Ik wou dat stukje uit die podcast luisteren maar wist niet welke stem van wie was, dus even haar profiel gecheckt. De doorrookte stem is van Michelle.

5 likes

Los van dit - wat ik walgelijk vind, hoe niet supportive ben je naar een ‘vriendin’? - vind ik vaker dat Iris echt niet snugger over komt. Maar ze heeft wel een miljoenenbusiness dus iets zal ze wel snappen.

7 likes

Dat zegt Michelle.

8 likes

Ja, allemaal butches toch?!

Zo stereotyperend, en wat ik hier lees is die Iris gewoon homofoob hoor.

11 likes

Ooo, ik dacht die Iris!

1 like

:joy: zo jammer dat je daar geen inspraak over kan hebben zoals bij orgaandonatie :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik kan me niet voorstellen dat het hier nog niet besproken is, maar ik vind het gekkig dat in de insta bio’s van Koen en Jacqueline nog steeds staat dat ze in de poly zitten met Michelle. Niet met die bewoording, maar wel met liefde of hartje en dan de namen.

13 likes

Ik vind het bij Koen niet zo gek want volgens mij zit hij niet veel op Instagram, maar bij J inderdaad wel want die is elke dag actief.

7 likes

Ik trek haar sowieso heel slecht.

Die bek van haar al, zo verwaand alles. Altijd die duckface

11 likes