Mommybloggerstopic #11

Ben voor het eerst die podcast aan het luisteren van Iris en Michelle, maar ik versta Michelle gewoon niet?
Ze praat zo binnensmonds

6 likes

Whyyyy

7 likes

Weer even een pareltje uit de podcast “Thats so us” podcast van BFF’s Michelle en Iris.

Iris: En toen dacht ik in één keer van ik weet natuurlijk dat jullie dat jij ook met die vrouw erbij bent geweest enzo. Alleen in één keer kwam het door mijn hoofd dat ik dacht van… Michelle is… the woman I know. En ik zei dit letterlijk hardop tegen David in bed toen dus ik dus die comments aan het lezen was. Toen dacht ik van ja, wat ik eigenlijk zo gek vind is dat zeg maar… zeg maar er is niks lesbisch aan jou.
Michelle: Maar wanneer is wanneer is er iets lesbisch aan iemand dan?
Iris: Het is nee… ik bedoel ik zie jou… ik zie jou helemaal niet op een vrouw vallen. Ja, sorry. Ja, het spijt me zo erg. Maar ik denk ik had deze ingeving in één keer in bed bij David toen ik die comment las zo van: “Oh, zijn deze twee nu?” Jij zei schatje. Ik zei: “Schatje.”
Michelle: Jij was in een keer helemaal angstig.
Iris: Angstig? Nou, totaal niet. Kom kom maar bij me langs. Ik weet er wel raad mee, maar niet wat jij lekker gaat vinden hoor. Alleen ik dacht wel van val je echt op vrouwen?
Michelle: Was dat de vraag?
Iris: Je valt helemaal niet op vrouwen.
Michelle: Jawel, ik val wel op vrouwen.
Iris: Nee. Nee. Nee, je valt niet op vrouwen.

17 likes

Sorry maar wat zoekt Michelle in deze toxische ‘vriendin’??? Ken iris niet maar ze komt heel naar op me over. Echt zo’n vriendin die stiekem je grootste hater is

93 likes

Ook van die lege opmerkingen als ‘Ik snap hardlopen niet, je rent een stukje en dan kom je weer thuis, ik snap het hele punt niet’. Nee alsof 90 minuten achter een bal aanrennen zo zinvol is

25 likes

Overigens benoemt Michelle in de verdere podcast duidelijk dat ook voor Jacqueline ze al seks had gehad met vrouwen en dat dit onderdeel is van haar seksualiteit. Jacq was wel de eerste vrouw waar ze ook verliefd op was maar ze denkt nu niet dat ze weer in een relatie met een vrouw zou willen zijn. Maar goed, dan ben je dus gewoon Biseksueel lijkt me?
Bizar dat dit zogenaamd vriendinnen moeten voorstellen als je niet eens de seksualiteit van je vriendin niet eens begrijpt of accepteert.

21 likes

Mijn hersens kunnen dit gesprek echt niet verwerken, respect dat jij dit hebt kunnen uittypen

25 likes

Voor de liefhebber nog het vervolg:

Michelle: Nee, ik zie mezelf ook niet in een relatie met een vrouw.
Iris: Totaal niet nee. Ik denk dat je ook heel erg in je vrouwelijke energie bent gaan zitten nu.
Michelle: Ja, dat is wel veranderd. Dus daarom gaan we nu voor een man.
Iris: Ik moest dat even van mijn hart. Ik zag die comments en toen dacht ik eigenlijk van ja dit ga ik wel heel even aankaarten. Je weet dat ik dit nooit aankaart.
Michelle Nee, ik zie mezelf niet snel een relatie krijgen met een vrouw. Maar ik vind vrouwen wel heel knap en sexy.
Iris: Ja ik ook… eh Blake Lively, Jennifer Lopez, mijn moeder, mijn tante.
Michelle: Ja, maar jij hebt het op een andere manier schat. Jij gaat er niet bovenop zeg maar.
Iris: Maar dat… daar hebben we toch over nu, dat jij ook niet meer…
Michelle: Ja, maar ik ga er wel op, maar voor een uurtje en dan is het weer klaar.
Iris: Jezus. Echt hou op met mij. Echt ik ik neem hem ontslag jongens echt. Oh jongens echt. Nee maar ik wil ik sorry ik wil dit gedeelte denk ik niet weten.
Michelle: Maar je vraagt het toch
Iris: Ja omdat ik het antwoord wist wat je net bevestigd hebt en dan maak je nu er weer iets heel anders van.

15 likes

Watttefaaaak?! Hoe bekrompen kan je zijn, snap niet dat Michelle hier niet pissig om wordt? Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.

52 likes

Ja dat vraag ik mijzelf ook af. Ben na 7 hele minuten gestopt :joy:

5 likes

Ik wil niet overhaaste analyses maken maar aangezien Iris ook al meerdere keren in de podcast benoemd heeft dat ze super mega traditioneel is en dat ze de trio-relatie vanaf het begin al afkeurde voelt het bijna alsof ze stiekem gewoon een LGBTQ-hater is.
Ook wel interessant dat (vooral Iris) de hele tijd Koen benoemen. Ook deze podcast weer benoemde Michelle dat het absoluut niet haar keuze of wens was de relatie te beëindigen. En ook dat ze absoluut niet toe is aan een andere relatie/man. Zou bijna denken dat ze toch hoopt op een hereniging met Koen?

15 likes

Jezus, ze doet net of Michelle hier een zesdubbele moord bekent

33 likes

Het laatste deel geluisterd over dat Michelle ook op vrouwen valt (maar volgens Iris niet!) en het klinkt net als een soort parodie?

Michelle zegt dat ze zich nu geen relatie aan ziet gaan met een vrouw, en Iris “ja lijkt mij ook niet je zit juist heel erg in je vrouwelijke energie”.

Dus om op vrouwen te vallen moet je in een mannelijke energie zitten? Deze vriendschap houdt geen stand denk ik. Echt zo’n intense vriendschap voor even die ook snel weer uitblust.

21 likes

:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: Met dit soort vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig. Wat erg…

32 likes

Wat stáát hier joh haha. Mijn hersenen kunnen dit niet verwerken

15 likes

Dit ook. ‘We’. Hoezo bepaal jij dat?

28 likes

Ieeeewww lesbieseks

21 likes

Echt heel bekrompen dat ze seksualiteit en relatie/liefde op één hoop gooit. Michelle kan toch én een relatie met een man willen, én ook graag seks hebben met vrouwen? Zo moeilijk is dit toch niet… Dit is echt het verschil tussen fysieke aantrekkingskracht en wat bij je past in een relatie. Ik snap niet dat Michelle hier niet meer tegenin gaat, al weten we niet wat er buiten de podcast om besproken wordt.

28 likes

Mijn God, dit kan toch niet… Krijg al de rillingen als ik het alleen lees. Echt kappen met die Iris hoor.

8 likes

Ja of dat ook niet vriendinnen van Michelle haar even appen/bellen en aangeven dat dit écht geen vriendin is als ze al zo lelijk over haar doet in haar gezicht. Sowieso die hele act van Iris dat ze echt traditioneler is dan al jullie oma’s bij elkaar. (quote uit vorige podcast) vind ik erg pickme gedrag. Sowieso niet echt een hoogvlieger die Iris, over de poly zei ze in een eerdere aflevering
Ik zei meteen, drie kapiteins op één schip zal altijd één te veel zijn. Dat was mijn eerste antwoord. Er gaat altijd iemand van die boot van die boot vallen. Dat dacht ik. En daarnaast had ik wel een gevoel. Ehm ik ben altijd mega fan geweest van Koen, dat weet je. En ehm ik had wel een bepaald gevoel over de intenties < waarmee ze dus op Jacq doelt. Volgensmij heeft een schip sowieso altijd maar 1 kapitein?!

10 likes