Mommybloggerstopic #2

Ik weet niet of het al gemeld is maar Roosmarijn Koster is zwanger!

6 likes

Ugh of van die comments: niets dan bewondering voor jou :roll_eyes:

6 likes

Tuurlijk, kinderen zijn kinderen en die doen zulke dingen. En daarom zijn wij er als volwassenen om kinderen uit te leggen dat dingen niet mogen. En dat hoeft helemaal niet met een harde nee of op een strenge manier, maar opvoeden is wel nodig. Ook als een kind nog zo klein is.

Ik was altijd fan van de Familie Huishox, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan bepaalde dingen

4 likes

Ik snap vooral de mensen die die cursus kopen niet. Waarom in vredesnaam. Mensen vervelen zich echt ofzo.
Een online interieurstylingscursus. Is maar net waar je je geld aan uit wil geven natuurlijk…

8 likes

Pff ik ken deze influencer (?) amper, nooit de moeite voor genomen. Maar ga dat na dit ook zeker niet meer doen :see_no_evil: wat een arrogant iemand, die achterlijke reacties op mensen?? Bah…

1 like

Jaaa wordt in het andere topic besproken :slight_smile: Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

1 like

Ik vraag me af hoe zij interieuradvies gaat geven als je een totaal andere stijl hebt. Dus niet dat bohemian aardetinten gebeuren.

6 likes

Ja maar is leuk voor instaaa

1 like

Denk ook vooral: bij de huismuts ziet het er ook vet uit omdat ze echt veel budget heeft en van alles gratis krijgt. Ziet de bank er klein uit in een ruimte? Ze bestelt een nieuwe. Gave eettafel? Kost wel 2000+ euro. Alle accenten in het zwart en goud? Prima maar dat kost dubbel zo veel. Mooi print behang met textuur? 150 euro per rol. De gemiddelde Truus in zo’n cursus moet zich voor soortgelijk effect door de krochten van het internet wurmen op zoek naar een net niet look-a-like.

26 likes

Ja precies. We krijgen niet allemaal onze complete wishlist van Made of Karwei opgestuurd wanneer het uitkomt.

5 likes

Hahahaha jezus wat kut die boterhammen en iedereen het maar verdedigen. Lijkt wel alsof ze collectief loco zijn geworden.

7 likes

Maar echt. Zeg gewoon Nee tegen je kind. Ook wel eens verfrissend.

10 likes

Of gewoon achter het behang plakken. Dan is het ook lekker rustig en heb je geen last van ze.

*grapje natuurlijk hè

1 like

Nee is ook een woord. Misschien moet ze een cursus van Cynthia gaan volgen.

11 likes

hi-la…never mind.

23 likes

Allesbehalve. Maar goed, hun hond ziet er sowieso al niet heel gezond uit. Flink te dik, dus het zal wel vaker gebeuren.

Ik kijk al lange tijd niet meer naar Rachel. Voor mij is zij echt van 10 op de gunfactor naar -10 gegaan. Daarnaast is haar/hun opvoeding precies wat ik niet zou doen, dus qua herkenbaarheid hoef ik ook niet te kijken.

Elise daarentegen is m’n nieuwe favoriet. Bijna een beetje jaloers hoe ontzettend zichzelf zij altijd lijkt te zijn, in welke situatie dan ook. En ook veel dichter bij de werkelijkheid dan zo’n Huismuts. Maar goed, dat is nu, benieuwd hoe dat over een hele tijd is :sweat_smile: Op elke influencer zat voor mij tot nu toe een houdbaarheid haha.

15 likes

Hoe kan je denken dat dit grappig is? :sob:

1 like

Ik ben altijd benieuwd bij figuren zoals de Huismuts wat ze later zullen doen. Wanneer het vloggen klaar is en de fame over is. Zij werkte in een waxsalon en hij in een hotel. Ze heeft eerder al eens aangegeven dat ze eigenlijk niet sparen. Ik vind dat zelf wel spannend. Hoe ga je dan later je hypotheek bekostigen?

7 likes

Vond hem echt een regelrechte zak in dat interview laatst.

6 likes

Oh, ik dacht dat ze bij Koffietijd werkte hiervoor?