Jezus die begint steeds maffer te worden??
Ja, heel leuk! Ze zijn een leuk stel
Ah wat een toffe gast! Subscribed!
Kon ik dingen maar digitaal in de fik zetten.
Roosmarijn kende ik niet en stond vorige week ineens in mijn aanbevolen video’s. Vond het een hele mooie, pure vlog over 36 jaar zijn, single zijn en een kinderwens hebben. En zat vanochtend dus te janken om hoe ze haar moeder het goede nieuws vertelde. Ga haar zeker blijven volgen.
Jemig, zo’n leuke, lieve en positieve video en dan dit als commentaar geven
Ja, mee eens. Ik ook!
Ja ik ook! Heel lang niet gekeken maar nu vind ik haar video’s echt weer fijn om naar te kijken.
Lol, ja haar dochter heeft wellicht een stroom van inkomsten vanuit haar ouders, bedrijf, partner en overheid. Maar als bij het gross van Nederland de baan wegvalt verandert de stroom uit de kraan overal in het huis in een paar kleine drupjes.
Ja die video kwam ook bij mij voorbij! Ik heb hem niet gekeken, en kan haar nieuwe filmpje nu ook niet kijken, maar heeft ze nu een vriend met wie ze in verwachting is? Of is dit een donor?
Ik ook ! En ik vind het sneu dat ze zegt dat een van haar videos het zo slecht doet dus die ga ik zo maar ff kijken. Hoewel het me nul boeit. Goed mens ben ik.
Jezus die is echt niet goed bij dr hoofd hè
Haar vriend! Hij komt echt over al een schat in deze video’s. Ze zijn nog maar kort samen maar vanwege haar leeftijd (36) en sterke kinderwens zijn ze er wat sneller voor gegaan.
Zoo schattig toen Roos en Richie het tegen haar moeder gingen vertellen.
Ik had een tijd geen filmpjes meer van Roosmarijn gekeken, maar wat leuk voor haar en haar vriend.
Volgens mij had hij ooit een reiskanaal met een meisje totdat zij per ongeluk was beschoten. Ik weet niet wat er daarna van het kanaal is overgebleven al was ze wel oké verder. Ringt dit een belletje bij iemand? Dat was echt een leuk kanaal trouwens
Edit: damonandjo, het bestaat nog. Alleen maken ze nu dus apart video’s. Hij van Damon Dominique en zij via Jo Franco.
Haha dit heb ik ook gedaan!
Met je lage FREQUENTIE!
Ja ik vond ze samen ook het leukst. Heb laatst nog een paar filmpjes van hem alleen gekeken maar vond ik toch minder leuk.