Hahaha ja dat dus. Ik durf ook wel te zeggen dat ik frequent natuurlijk ouderschap fan ben. Maar volgens mij volg ik Romy niet eens 

Kan iemand me uitleggen wat “natuurlijk moederschap” nog méér behelst buiten de voorkeur geven aan vaginaal bevallen, co-sleepen, borstvoeding en draagzak?
Het is een manier van opvoeden waarbij je uitgaat van een bepaalde gelijkwaardigheid en de intrinsieke motivatie van je kind. Dit betekent niet straffen maar ook niet belonen en veel aandacht voor de autonomie (wel rekening houdend met de leeftijd). Snap ook dat het niet iedereen zijn ding is, maar als het onderwerp je interesseert is het boek van Alfie Kohn wel een aanrader. Ik kan je in een pb wel wat foto’s sturen van een aantal pagina’s van het boek mocht je het interessant vinden.
Knap dat je je zo lang kon beheersen. Als ik wat lekkers in huis heb is het meestal zo op 
Lief, zou je die pagina’s evntueel ook naar mij willen/ kunnen pb-en?
Misschien is anno 2020 terracotta en droogbloemen oermoeder beter. Overigens ben ik in mijn eigen interieur niet persé een haar beter.
Ja je moet sowieso zo’n poef in de vorm van een zwanenvleugel hebben en een artipoppedraagzak.
Terracotta? Je bedoelt Wings of the Earth van Farrow & Ball?
Doe ik!
Failed both😞
Zou Shifra weer zwanger zijn? Check even haar laatste instastory.
Zou leuk voor haar zijn, maar is maat 98/104 wat ze vastheeft, zal voor Zara zijn denk ik? Of is die daar al uitgegroeid (slecht in maten/leeftijd inschatten) ?
Denk meer om wat ze zegt over het jurkje dat ze zelf aan heeft. Over dat het ook handig is voor als je zwanger zou zijn of bent. En ze lacht er wat bij alsof ze zelf schrikt van wat ze zegt.
Nee bedoelde de story met haar eigen jurkje. Ze zegt ook leuk voor als je zwanger word of bent. Zoiets zegt ze met een lach.
Dat ja 
Ik vind dat bloemetjesjurken niet mogen ontbreken.
Was jij bij mijn bevalling?
Niet meer, maar we hebben hem zeker ook niet opgegeten.
Oh wow, nee dat was ik niet. “Nou lieverd gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Hier is je placenta”
Ik vatte dit meer op als dat ze in eerste instantie iets zei van: ‘en je kunt er ook goed zwanger in zijn als je wilt’ en daarna ‘schrok’ omdat dat wellicht gevoelig ligt. Ook omdat ze het daarna verbeterde in ‘ofja… als je zwanger bént’