Mommybloggerstopic #3

Vreselijk

1 like

Ik moet echt te hard lachen om Elise vandaag in de vlog. Als ze met haar haar vast komt te zitten. ‘jeeeezus, doe even normaal’. En ‘helemaal lachen’ als ze die lange rok laat zien

2 likes

Ik kijk wel is ‘this gathered Nest’. 8 kinderen waarvan een deel geadopteerd.
Ik vind dit wel een heel warm gezin, maar wel wat uitgebuit voor youtube soms. Daarnaast veel special needs en dan snap ik niet waarom er maar steeds meer en meer kids bijmoeten.
In mijn beleving kan je ze dan niet meer bieden wat ze nodig hebben, puur omdat je er teveel heb.

2 likes

Wacht welke docu precies?

(Er is hier de afgelopen tijd zoveel gedeeld en gebeurd, ik houd het niet meer bij :))

1 like

Een super interessante docu over een bedrijf dat met 1 druppeltje bloed allemaal ziektes kon ontdekken, maar het bleek achteraf allemaal fake.

6 likes

De dames van Ik vrouw van jou hebben een filmpje opgenomen voor de site van a.nnic. Over de lange weg naar moeder worden. Valt me wel van ze tegen, gezien Joyce nota bene een opleiding tot verpleegkundige doet. Die zou beter moeten weten.

9 likes

Aangezien Linda ook verpleegkundige is, is dat geen garantie.

Hebben ze nou echt geen besef welk beeld ze hier mee schetsen? Als ik verpleegkundige was zou ik echt niet met hun geassocieerd willen worden.

9 likes

En… hun weg was toch opzich niet lang? Ja het voorwerk maar qua vruchtbaarheid was Joyce zo zwanger toch? Daar hebben ze geen hele speciale dingen voor moeten doen / laten.

Het moeizame was… het zaad krijgen. Niet het zwanger worden ansich met het zaad toch :joy::see_no_evil:

9 likes

Ik meen me te herinneren dat Scarlet in het verleden iets van 12 pogingen in het ziekenhuis gedaan heeft. Maar dat was al iets van 6 jaar geleden ofzo. Dus in totaal heeft t wel lang geduurd. Maar het traject met de vader van Hunter was volgens mij redelijk kort. Joyce was binnen een half jaar zwanger geloof ik

1 like

Vraag me af hoeveel € ze er voor krijgen, want ze zullen het vast niet gratis doen. :joy:

3 likes

Ik vraag me sowieso soms bij ivvj af waar ze hun geld vandaan halen. Joyce doet een opleiding in het ziekenhuis, ik weet niet wat dat oplevert, maar als leerling vast geen modaal salaris. Scarlet werkt niet momenteel geloof ik, ze had onbetaald verlof bij proud en is gestopt nu. En ze laten een huis bouwen in Utrecht, wat nou ook niet bepaald cheap is.

13 likes

Volgens mij komt Scarlet wel uit een rijk nest. Maar inderdaad, vraag me ook wel af hoe ze het doen hoor. Blijkbaar leveren al die spondeals veel op. :wink:

1 like

Ik heb het niet gekeken maar ik vermoed dat het idee voor deze video werd gebracht als ‘platform voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden’ en niet als ‘winstmakend bedrijf waar vrouwen met een druppel bloed erachter kunnen komen dat ze een gat in hun darmwand hebben’.

3 likes

Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Wat levert een spondeal nou op? Zij hebben volgens mij sowieso deals met bepaalde online kledingwinkels, h.ello.fr.esh, die fotoboeken en v.ichy dacht ik.

1 like

Zou me niks verbazen als de inrichting van hun nieuwe huis bij elkaar gespond is. En hun tandpastaspondeal natuurlijk (zoals de rest van 't clubje).

@neferti Nee, denk ook niet echt dat ze dat tweede ooit zullen zeggen. Mooie verpakking met die filmpjes, maar in the end is het gewoon een b.v. dus puur om winst te maken.

1 like

heerlijk om naar te kijken he! en hier ook een moeder die met oordoppen slaapt. en soms zelfs in haar eentje op zolder, love it!

1 like

Heel veel spon. Ze laten heel hun instagram sponsoren en dat zal best veel opleveren.

Het ziet er niet best uit voor die Kasem, de deken onderzoekt de zaak. Dit verhaal krijgt denk ik nog een hele dikke staart. Petertje lief zal dat wel voorzien hebben. Want heb je al een zoon die als werkwijze het rondsturen van dreigbrieven hanteert, om daarmee de gecensureerde wereld van een omhooggevallen, kwakzalvende influencer in stand te houden (Annic). En wordt je andere advocaat in dienst gelinkt aan het meest beruchte onderwereldfiguur van het moment. Van zo’n bende zou ik ook geen directeur willen zijn.

13 likes

Hahahaha! Hij was het in april, en nu issie 't weer? :open_mouth: :joy:

10 likes

Ik vond vooral ook dat deel echt fijn om te horen en niet dat oermoedergezweef zoals bijvoorbeeld Nina Pierson, Romy Boomsma, etc. Wij hebben wel zo’n co-sleeper aangeschaft maar ik twijfel nog steeds of dat wel ons ding zou zijn. Ik vind het ge-adem van mn vriend al irritant als ik slaap en dan heb ik geluiden van beide kanten, vraag me af hoe chill dat is. Vond het wel leuk om te horen van haar dus!

11 likes