Mommybloggerstopic #3

Zou leuk voor haar zijn, maar is maat 98/104 wat ze vastheeft, zal voor Zara zijn denk ik? Of is die daar al uitgegroeid (slecht in maten/leeftijd inschatten) ?

Denk meer om wat ze zegt over het jurkje dat ze zelf aan heeft. Over dat het ook handig is voor als je zwanger zou zijn of bent. En ze lacht er wat bij alsof ze zelf schrikt van wat ze zegt.

1 like

Nee bedoelde de story met haar eigen jurkje. Ze zegt ook leuk voor als je zwanger word of bent. Zoiets zegt ze met een lach.

Dat ja :rofl:

Ik vind dat bloemetjesjurken niet mogen ontbreken.

Was jij bij mijn bevalling?

Niet meer, maar we hebben hem zeker ook niet opgegeten.

Oh wow, nee dat was ik niet. “Nou lieverd gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Hier is je placenta”

23 likes

Ik vatte dit meer op als dat ze in eerste instantie iets zei van: ‘en je kunt er ook goed zwanger in zijn als je wilt’ en daarna ‘schrok’ omdat dat wellicht gevoelig ligt. Ook omdat ze het daarna verbeterde in ‘ofja… als je zwanger bént’

Gadver! Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die de placenta dan bewaren, wat doe je er idd mee… Ik ging al over mijn nek toen mijn moeder laatst vertelde dat ze al mijn tanden heeft bewaard. Ik snap dat dus niet en doe het zelf ook niet van mijn kinderen: ik zou ook echt niet weten wat ik nu met die tanden zou moeten🤣

1 like

Iehhh!! :fearful::nauseated_face:

1 like

Ik vraag me vooral af hoe ze deze jurk lang vindt?!

2 likes

Die heb ik van m’n zoontje ook bewaard… :sweat_smile: Maar niet in het fotoboek, kan me wel voorstellen dat niet iedereen daarmee geconfronteerd wil worden :joy:

1 like

Uhhh je bedoelt Death Salmon?

3 likes

Hahaha precies dat had ik ook laatst, snel weggegooid

1 like

Haha ik zie helemaal voor me dat je dat dan jaren in je vriezer bewaart en dat je kind dan zegt: ‘Gadver mam, pleur gewoon weg.’

9 likes

Haha hoe dan? :sweat_smile:

Bij ons had de kraamzorg het in een potje gedaan. Superlief, maar toen ze weg was heb ik het weggeggooid. Bah. Dat naveltje stinkt zo enorm die eerste dagen, daar hoef ik echt geen tastbare herinneringen aan hoor

1 like

Onze kraamzorg vroeg of we hem wilden bewaren en ik zei ‘eh ja leg daar maar neer’. Vervolgens 2 maanden later een goor ding met allemaal stof er aan geplakt :neutral_face:

9 likes

Ik denk steeds dat ik per ongeluk in zw/k ben beland maar nope, nog steeds mommybloggers :geek:

4 likes