Mommybloggerstopic #3

Het wordt gezien als dippen en dat is een kansspel.:woman_shrugging:t2:

Huh?? Dippen?

1 like

Ok ik voel me nu echt oud ofzo, nog nooooit van gehoord. Ik ga googlen

Mind = blown

Jammer dat ik nog steeds niet weet wat het effect op m’n kinderwens nou is.

13 likes

Wat een onzin van Mama Worden. Ik heb altijd koude handen en voeten en ik was beide keren echt zo zwanger.

3 likes

Noemen ze ook een wetenschappelijke bron? Anders vraag ik me echt af hoe je het in je hoofd haalt om deze bullshit te verkopen. Echt schandalig

Edit: mamaworden.nl dus hè, niet op jou gericht :wink:

5 likes

mamaworden.nl en wetenschappelijke bron hahahahahahahahahahahahahahahahhaa

30 likes

Wat een onzin zeg ! Zeg dan gewoon nee dankje geen interesse :woman_facepalming: Vraag me wel af hoe deze fundraising dan verschilt van het onzinverhaal wat ons Sereen laatst promootte (over die jongen die uit het huurhuis moest nadat zn moeder was overleden) ?

1 like

Mijn basale basistemperatuur daalt meestal met enige vertraging (1-2 uur). Wat nu?

Sorry, te flauw

Ik lees nu ook het artikel over ‘oliepakking’ op haar website (30 minuten een doek met castorolie tegen je buik aanhouden zou de positie van de baarmoeder veranderen). Geen woorden voor wat zij allemaal op het internet zet en kwetsbare vrouwen in haar verhaal laat geloven.

2 likes

Ik vind het ook zo ironisch dat op die website een rubriek staat met ‘feiten of fabels’ :joy:

5 likes

Hahah ja en pff heeft bijna elke vrouw een van deze symptomen niet eens? Dit is bijna een horoscoop: ‘morgen zal je voor een verrassing komen te staan’ of zo’n spiritueel type: ‘je hebt een litteken op je knie, klopt dat?’

7 likes

Ik zie nu Sara.h Reb.ecca voorbij komen in m’n aanbevolen op insta, maar het irriteert me vreselijk dat ze een paar weken na de bevalling in een crop top gaat lopen? Zal wel jaloezie zijn van mijn kant, maar waarom voel je zo de behoefte om dat zo te showen?

Edit; voelt een beetje als vissen naar complimentjes terwijl het waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid is dat haar lichaam zo snel terugveert

18 likes

Ik krijg zelf heel erg het gevoel dat dat mamawordendooreenwarmebaarmoeder.nl alsnog gewoon genoeg ‘ te doen’ heeft en daar raak ik best wel gefrustreerd van.
De storm is weer gaan liggen. Zou ook niet weten wat we er nog aan kunnen doen.
Sowieso spreek ik álle insta moeders erop aan die een samenwerking of veer in de reet steken of wat dan ook hebben met mamawordenzonderkoudefoef.nl. Helaas vaak zonder resultaat want óf ze reageren niet óf ze reageren heel neutraal ( oftewel slap).

5 likes

Tja, aan de andere kant; er zijn genoeg moeders die een soortgelijke - al dan niet nog meer buik showende- foto laten zien met een hashtag #postpregnancybelly of weet ik het wat erbij en die daar dan om worden geprezen. Ik vind met beiden niet veel mis. Je mag op beide buiken trots zijn toch?

8 likes

Maar het is mega warm buiten? Ik trek ook liever een crop top aan als ik het heel warm heb. Maar ja ik loop thuis ook gewoon zonder shirt rond als het heet is

4 likes

Tsja, ik weet niet of ik het terecht vind om hier heel trots op te zijn, want ik neem aan dat ze er een maand na de bevalling nog niet hard voor gewerkt heeft. Maar ik geef toe: het is vrij krom van me dat ik het zo irritant vind.

Ook @Kurisu

3 likes

Hoezo trots?

Ze heeft gewoon een shirt aan, misschien doet ze dat net als de meeste mensen zonder daarbij te een bepaald gevoel te hebben of uit te dragen. Vind het echt overdreven om zoveel gevoel te hebben bij een ander die 2 cm buik laat zien.

20 likes

Fair enough, ik projecteer mijn eigen persoonlijke problemen hier te veel op.

14 likes

En dat doet bijna iedereen, dat je het inziet is al heel wat.Vergelijken is gewoon vergif.

Zie het als een bloemenveld met 100 verschillende bloemen. Dat Iedereen ziet dat de ene bloem heel mooi bloeit betekent niet dat een andere bloem ernaast niet ook heel mooi is. Ben je eigen bloem :bouquet:

Groetjes
Jomanda

97 likes