Had je vast en zeker een warme douche genomen na de bevruchting.
Misschien denkt ze er echt niet over na… Ik kon na een paar dagen ook m’n skinny weer aan en na een week liep ik dus trots te paraderen met m’n zoon in draagdoek (trots op verse baby dus he). En toen zei iemand ook: “waarom heb je een spijkerbroek aan”. Op zo’n toontje van: ga even normaal kraamvrouw zijn en draag een joggingbroek.
Maar het zat gewoon lekker :’), was verder geen rede voor hihi.
Ik kreeg ook zulke opmerkingen en van die afgunstige blikken terwijl de meeste wisten dat in een HG zwangerschap had en daardoor amper was aangekomen. Had na een week een verjaardag, ik helemaal blij want was zo trots op een pauw en wou het liefst een lion king moment hebben. Maar kregen gelijk zoveel commentaar dat we snel weer afdropen😅.
Ik moest dit googlen en het klinkt oprecht als een nachtmerrie. Wat kut dat mensen die dit wisten dan ook nog moelijk gingen doen over dat je niet wat aangekomen! Alsof het zo’n leuke ervaring was
Ik vind een croptop boven een bepaalde leeftijd oid sowieso een beetje raar, maar dat is weer een andere discussie. Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe oud zij is, mijn reactie voegt dus eigenlijk niets toe maargoed
Ze is 29.
Ik schat de meeste van hun echt jonger dan ze daadwerkelijk zijn😅
Haha, ik kon het echt niet inschatten bij haar. Ik droeg zelf ook wel eens croptops, maar vanaf mn 30ste/31 dacht ik , nah, laten we dat maar niet meer doen. Ookal heb ik altijd hetzelfde figuur gehad.
Vind het op een gegeven moment wel leuk geweest ofzo, iedereen moet zelf weten wat ie draagt hoor, maar croptops vind ik iets voor jonge meisjes ofzo
Ik ben 25 en ben al klaar met de croptops maar dat komt ook door m’n figuur die verandert is haha.
Snap wel wat jij bedoelt ja. Als ik mijn zusje van 16 zie met croptops, vind ik het toch veel leuker dan bij mezelf. Moet wel zeggen dat het Sarah niet misstaat.
Ja, het was ook echt vreselijk. Maar ik denk dat mensen het zich niet goed kunnen voorstellen omdat het vrij onbekend is. Toen ik tijdens de zwangerschap vertelde dat ik in het ziekenhuis was opgenomen voor uitdroging heb ik zelfs de tip gekregen om de dag te beginnen met een kaakje of cola te drinken😩.
Ik ga in croptop de kist in hoor
Navel op m’n knieën I don’t care
Geen haat hooowr!
Ja maar ik vind dat dat eigenlijk niet kan boven de 15 jaar hoor, je moet natuurlijk gewoon doen wat je wilt maar ik zou het zelf niet doen
Ik ben wel jaloers op annic haar haar hoor. Het is zo vol en lang
Misschien is daar ook een bloedtest voor? Wat je mist in je lichaam als je haar niet zo lang en vol is.
Kunnen ze daar wat supplementen en leefregeltjes voor voorschrijven.
Haha ja hallo, ik heb op m’n 33ste voor het éérst een platte buik, mag ik even croptops aan ja dankjewel
Haha same! (overigens moet je ook lekker crop tops aan doen als je geen platte buik hebt,you do you honey)
Nou daar ga je al!!! Allemaal een bloedtest!!!
Kortom: skip die test, laat alcohol even staan en eet en drink heel gezond. Die parasiet heeft zich alleen met alle supplementen naar instagram verplaatst.