Mommybloggerstopic #3

Ik ken de naam Juniper uit een van mijn favoriete kinderboeken en ik vind het een hele mooie naam. Ik dacht altijd dat het een wat oudere naam uit Cornwall (Engeland) was.

21 likes

Ja, daar dacht ik ook meteen aan! Zo’n mooi boek (waren er niet twee delen?)!

1 like

net als deze cute vos!

2 likes

Zelfs drie delen!

2 likes

Het is o.a. een boom ook! Ik ken de naam uit een boek over Griekse mythologie, daar zit ook een bosnimf genaamd Juniper in (die uiteraard in een Juniper boom woont).

Ik vind het ook wel een mooie naam, klinkt heel lieflijk.

3 likes

Juniper = jenever. Inderdaad een leuke naam.

(voor mensen hier over vallen het is eigenlijk juniper berry = jeneverbes)

6 likes

Ik vind het opzich wel passen in het rijtje Bobby en Mozes. Vind het op zijn Engels idd wel mooier klinken dus ben heem benieuwd hoe ze het uitspreken.

1 like

Phoe die make-over bij Willemijn in samenwerking met die meubelzaak. Ik vind het 10 keer niks. Die zogenaamde stylistes hebben in mijn ogen echt geen rekening gehouden met haar eigen stijl en smaak. Allemaal zo donker en volgepropt terwijl zij normaal een vrij licht en luchtig huis heeft qua interieur.

5 likes

Ja, mijn gedachten! En weinig plek voor de kids om lekker te spelen.

1 like

oh grappig, ik vind het juist wel mooi! Die plek van de bank is echt veel beter dan eerst naar mijn idee

Ja de plek van de bank vind ik ook beter en knusser maar al de poespas die de stylistes errond hadden gecreeerd vind ik niks. De bank zelf vind ik ook vrij bombastisch in die ruimte, maar dat ie een kwartslag gedraaid is, vind ik wel een goede insteek :smiley:

Je zag ook verderop in de vlog dat ze heel veel weer mee terug hebben genomen. Vond Wil’s reactie op dat dressoir achter de bank echt boekdelen spreken, volgens mij vond ze dat echt niet mooi. De bank op die plek is indd wel een stuk beter!

hoe kan je hun tegenwoordig nog kijken? ik ging net naar 2wmn maar de laatste post daar is goede voornemens 2019…

Huh, wat bedoel je?

het gaat toch over willemijn? ik bedoel dat ik niet weer waar ik haar vlogs kan kijken… sorry misschien onduidelijk uitgelegd

Ze zijn gewoon verder gegaan op youtube onder wilentien

omg hoeveel jaar heb je gemist. Willemijn is al drie keer zwanger geweest en Tien twee keer

33 likes

Wait wat?? Van livelifegorgeos toch??? Hebben die kinderen?? Ik vroeg me al af waar de reviews van de nars lippenstiften bleven

53 likes

Ze heten tegenwoordig ‘wil en tien’ op youtube, zo kun je zo vinden! En op insta is het wilvantien en tienvanwil

Edit: sorry, spuitelf

Not sure if serious :face_with_monocle: haha

Maar inderdaad, wat hierboven al gezegd is!

2 likes

hahah ik ga stuk

3 likes