ik ga het misschien toch maar bestellen hoor… wil ook echt zo graag 4 kg kwijt
Parasiet die leeft van zijn gastheer…Komt mij bekend voor.
Iets met een kwakzalver die leeft van haar goedgelovige volgers.
‘‘Ik ben gezond gaan leven en ik voel me weer goed.’’
as;fjka;fjkasdl;fkj.
Wat een bull shit weer. Tegen parasieten zijn er voldoende middelen op de markt. En een arts die zelfs het woord antibiotica heeft laten vallen wanneer je een parasitaire infectie hebt??? (Tenzij het een parasiet zou zijn die gekende drager is van bepaalde bacteriën natuurlijk)
Nee de huisarts zei dat antibiotica hierbij geen zin had maar onze medische expert Annic weet wel beter!!1! Dus die is het toch gaan doen, plus gezond leven, en warempel: van alle problemen af.
Ligt zo gezellig in de larvenkar
Annic heeft echt even gewacht tot de storm is gaan liggen en nu weer volop die bloed test in de promotie
De arts zei dat geen enkele kuur zou helpen, ze besloot er toch eentje te doen.
Dat ging dus niet over antibiotica zoals ik het lees, er zijn tal van “kuren” op de markt. Van sap tot warmtebaden, alles kan natuurlijk in kuurvorm.
Een chocoladekuur helpt ook goed om blij te zijn kan ik je vertellen.
Haha bij mij is er voor 't eerst een buikspier te zien (als m’n foodbaby is weggetrokken), wil ik ook laten zien
Vraag me oprecht af of zij die hele test wel gedaan heeft. Misschien lult ze wel gewoon uit haar nek dát dit werkt. Maar heeft ze die hele parasiet nooit gehad en zegt de dit alleen maar om haar eigen shit te promoten…
En ook even de huisarts benoemen zodat t meer gegrond lijkt. Ook al heeft hij/zij gezegd dat een kuur niet zou werken. Maar zij deed 't toch. En warempel: het werkt!!!
Ja daar krijg je alleen wel parasieten van
Ik ben eeeeecht benieuwd welke supplementen Linda en annic voorschrijven. Wil graag weten welke bedrijven nog meer knaken verdienen aan koudbaarmoederigevrouwen.
is er niet iemand die zich wil opofferen als slachtoffer en met haar in zee wil gaan?!?!
we kunnen alsnog een crowdfundingactie doen voor de kosten.
ik wil dat best doen hoor
edit: ohnee, elke cent die aan zulke types verspild wordt is er 1 te veel
Daar heb je gelijk in😭
Ik dacht dat ik een parasiet had maar ik poep vlinders dus ik denk nu toch dat het gewoon rupsen zijn…
Gelukkig!
Ik wilde bij Annic en mamaworden reageren dat het wel de grootste onzin is die ik ooit heb gelezen, maar ik kan natuurlijk geen comment achterlaten
Wat een oplichters ook die Annic en mamaworden.nl!
Hoe lang was Annic al bezig met dat mamaworden? Want die parasieten had ze begin dit jaar. Ze had toen minder gevlogd omdat ze moes was e.d.
Dan is dat wel een mega aanloop naar haar bedrijf.
Haha ik dacht precies aan deze scène uit House inderdaad ! Bijgevolg dat ik dus bij elke zwangerschapsaankondiging (die van mezelf incluis) dus hier aan moet denken
Het irriteert me ook zo ontzettend dat ook de bloggers/vloggers influenza’s die ik leuk vond - en toch echt wel hoger had ingeschat - als makke schapen hierin mee gaan. EliseJoanne is ‘heel benieuwd geworden’ en gaat eens kijken. Nou sorry hoor maar die promoot elke week (?) artikelen over mensen met fertiliteitsproblemen. Hoe fucked up is het dan als je dit gaat liken en ‘benieuwd’ bent geworden