Mommybloggerstopic #3

Ik ben geblokkeerd bij het account van Annic terwijl ik hier niets postte en nooit iets heb gereageerd op haar berichten. Zou ze kunnen nagaan of je berichten liked?

Met mijn andere account kan ik haar wel nog vinden. Denk oprecht dat ze iedere inactief privé account direct eruit mietert.

Hahahaha hier heb ik zeker een kwartier om zitten lachen :joy:

(soms geel)

edit: ik vraag me af, je krijgt dus een uitslag van 12 paginas en daarnaast heb je nog een ebook nodig om het te interpreteren.
komen er dan alleen maar kleuren uit de test? of alleen maar heel veel tekst en kun je dan in het boek zien welk kleurtje daarbij hoort?

1 like

weggehaald, geen zin om zoveel aandacht te besteden aan zulke domme mensen eigenlijk

9 likes

Romy Boomsma is bevallen, vind de naam zeer bijzonder. Juniper. Zou je dat gewoon uitspreken hoe je het leest?

Ik denk op z’n Engels: ‘‘Djoenepper’’.

5 likes

Op z’n Engels klinkt beter inderdaad!

1 like

Wacht, is het een jongen of een meisje? Een meisje toch? Bijzondere naam

1 like

Klinkt toch bijna net als Djennifer (Jennifer) met het verschil dat dat gewoon vaker voorkomt.

1 like

Een meisje inderdaad, ik was ook even confused daarover. Al moet ik zeggen dat ik ook niet persé 10 jongens met die naam ken :rofl:

Ik ken de naam Juniper uit een van mijn favoriete kinderboeken en ik vind het een hele mooie naam. Ik dacht altijd dat het een wat oudere naam uit Cornwall (Engeland) was.

21 likes

Ja, daar dacht ik ook meteen aan! Zo’n mooi boek (waren er niet twee delen?)!

1 like

net als deze cute vos!

2 likes

Zelfs drie delen!

2 likes

Het is o.a. een boom ook! Ik ken de naam uit een boek over Griekse mythologie, daar zit ook een bosnimf genaamd Juniper in (die uiteraard in een Juniper boom woont).

Ik vind het ook wel een mooie naam, klinkt heel lieflijk.

3 likes

Juniper = jenever. Inderdaad een leuke naam.

(voor mensen hier over vallen het is eigenlijk juniper berry = jeneverbes)

6 likes

Ik vind het opzich wel passen in het rijtje Bobby en Mozes. Vind het op zijn Engels idd wel mooier klinken dus ben heem benieuwd hoe ze het uitspreken.

1 like

Phoe die make-over bij Willemijn in samenwerking met die meubelzaak. Ik vind het 10 keer niks. Die zogenaamde stylistes hebben in mijn ogen echt geen rekening gehouden met haar eigen stijl en smaak. Allemaal zo donker en volgepropt terwijl zij normaal een vrij licht en luchtig huis heeft qua interieur.

5 likes

Ja, mijn gedachten! En weinig plek voor de kids om lekker te spelen.

1 like

oh grappig, ik vind het juist wel mooi! Die plek van de bank is echt veel beter dan eerst naar mijn idee