Ja de plek van de bank vind ik ook beter en knusser maar al de poespas die de stylistes errond hadden gecreeerd vind ik niks. De bank zelf vind ik ook vrij bombastisch in die ruimte, maar dat ie een kwartslag gedraaid is, vind ik wel een goede insteek
Je zag ook verderop in de vlog dat ze heel veel weer mee terug hebben genomen. Vond Wil’s reactie op dat dressoir achter de bank echt boekdelen spreken, volgens mij vond ze dat echt niet mooi. De bank op die plek is indd wel een stuk beter!
hoe kan je hun tegenwoordig nog kijken? ik ging net naar 2wmn maar de laatste post daar is goede voornemens 2019…
Huh, wat bedoel je?
het gaat toch over willemijn? ik bedoel dat ik niet weer waar ik haar vlogs kan kijken… sorry misschien onduidelijk uitgelegd
Ze zijn gewoon verder gegaan op youtube onder wilentien
omg hoeveel jaar heb je gemist. Willemijn is al drie keer zwanger geweest en Tien twee keer
Wait wat?? Van livelifegorgeos toch??? Hebben die kinderen?? Ik vroeg me al af waar de reviews van de nars lippenstiften bleven
Ze heten tegenwoordig ‘wil en tien’ op youtube, zo kun je zo vinden! En op insta is het wilvantien en tienvanwil
Edit: sorry, spuitelf
Not sure if serious haha
Maar inderdaad, wat hierboven al gezegd is!
hahah ik ga stuk
Haha, oké heb het geprobeerd te kijken maar wow wat saai zeg zo’n vlog.
Volgens mij vindt ze dat tafeltje achter de bank wel heel leuk! Ze benoemt het ook meerdere keren. Daar ging ik eigenlijk voor.
Ik heb een zwak voor mislukte dingen door stylisten en dat je dan de de reactie ziet en het tegenvalt en dan wordt het allemaal zo ongemakkelijk maar dat was hier dus niet het geval.
Ik zal het hier trouwens ook nog even noemen voor de mensen die het gemist hebben VAN PRUMMEL uit STADSKANAAL
Ik vind de ruimte zo klein lijken plots? Volgens mij omdat het uitsteeksel van de bank in het midden van de kamer staat en niet tegen de muur. Of is dit een of andere interieurregel? Ze is er wel echt blij mee denk ik!
Haha ik wist ook niet dat ze al zoveel kids hadden, kom er echt letterlijk vandaag achter. En vond de update van de woonkamer best prima. Ze leek er erg blij mee.
Ja dat klopt, dus mijn cringe behoefte was niet bevredigd helaas
Maar juist fijn voor hun dat ze er tevreden mee zijn haha
Vond het wel zielig in het begin, ze gingen dus eigenlijk klussen omdat ze op zolder ging slapen vanwege hun 3e kindje. Het voelt toch ook vreemd om daar als buitenstaander dan zo naar te kijken, zo persoonlijk ofzo. Ze lijkt het wel een plekje te hebben gegeven, heel fijn voor haar dat ze een modus heeft gevonden om ermee om te gaan.
Jaa ik vind dat ook! Als de hoek aan de andere kant zat, zou het meevallen. Vond die vorige kleur wel vrolijker en opener ondanks de onhandige plaatsing. En dat tafeltje bij het raam hahahahaha ach ja zij vindt het leuk gedaan en daar gaat het om
Edit: haha PRUMMEL hoe verzin je het waarom heet die zaak zo.
Edit2: oh ik zie in een later shot idd dat dat gekke tafeltje er niet meer staat haha goedzo!
En zit daar ook een bedoeling achter…? Vraagt Wil dan nog netjes. Nee, eigenlijk niet. Nou bij dat tafeltje een beetje en bij dat kleed gewoon niet.
Jeumig, wat zonde van zo’n lichte, open kamer. Lijkt me irritant met die kasten achter de bank.
Ik voel me geroepen Jani te verdedigen want IRL zegt ie dat je vooral lekker moet dragen waar je zin in hebt haha.
Het zijn de programmamakers die hem pushen met catchy one-liners zoals “een driekwartsbroek is geen broek” te komen.
Maar hoe fake ben je dan?
Ik snap dat alles op tv nep is, maar hij doet er dus wel aan mee
Dat hij IRL niet zo is verandert inderdaad niks, daar heb je gelijk in.
Ik denk dat ik dat soort programma’s gewoon nooit zo serieus heb genomen? Ik ben zowat opgegroeid met Trinny & Susannah’s What Not To Wear en dat heeft volgens mij veel minder effect gehad op mijn idee van hoe een vrouw er moet uitzien en hoe ze zich moet kleden dan andere mainstream media (modemagazines).
Zie je kleding zelf als iets louter utilitaristisch? Gezien we meestal ongeveer op dezelfde lijn zitten in discussies vind ik het wel interessant om te zien hoe we hierin verschillen haha.
@Bakkes ja precies, het is maar tv, en hij speelt in ieder geval in zijn stylistenrol (heb geen andere programma’s van 'm gezien) een typetje, een karikatuur van zichzelf.
Ik probeer een andere gelijkaardige tv-persoonlijkheid te bedenken waar ik niet bevooroordeeld over ben zodat ik misschien mijn mening kan herzien maar kan niet meteen iemand voor de geest halen. (Lien Degol op Vlaamse tv vond ik ook wel ok, en de Engelse Gok Wan in How To Look Good Naked vond ik ook echt een schatje).