Zit nu ook die make over vlog van Willemijn te kijken, maar ik vind het echt net niet ofzo met die bank zo midden in de kamer. Misschien kan de Huismuts nog wat tips geven, haha
Ja viel mij ook al op. Het is toch je ‘baan’?! Dit is waar zij geld uit halen. Dan wil je dat toch onderhouden zou je denken?
Ik denk dat zij niet zoveel angst heeft dat een tijdje wat minder investeren negatief uitpakt op de langere termijn.
Daarnaast… veel inkomen gehad uit die ‘interieur cursus’ dus kan ze weer even achterover hangen?
Nee idd, wel bijzonder. Ze ging dagelijks vloggen tijdens quarantaine maar heeft dit 6 dagen ofzo volgehouden? Snap dat niet consequente uploaden ook niet zo goed. Hoe moeilijk is het om iedere week een vlog online te zetten of in ieder geval laten weten dat je dit niet red?
Daddyhox post ook niks, maar dat snap ik wel. Z’n vader is net overleden. Alleen zo cru dat ie dan alleen een vlog met spon online gooit.
Voor de quarantaine vlogs had ze ook geen vast uploadschema. Denk dat ze inderdaad geniet van een bepaalde luxe: het geld komt toch wel binnen.
Dit is ook echt niet handig voor je algoritme, je groei van abonnees en band met je kijkers. Maar goed, zellef wetennn
Annic is nu ook schaamteloos aan het bedelen voor volgers op mamaworden. Staat dat profiel nog op prive?
Nee is weer openbaar… die laatste post haha jeetje zeg. Opgewonden seks verhoogt de kans op een zwangerschap
Lief!! 
Nou voortaan maar geen opgewonden seks meer met mijn vriend 

Dat wordt voort saaie moetjes op z’n zeesters
Ja met een ijskoude baarmoeder
Ik zag in de laatste vlog van Sanny dat Rachel haar en Jorg ging helpen bij de inrichting van hun nieuwe huis… Ik zou dat na dat fiasco met Co (die driftig haar muren in een andere kleur aan het verven en behang aan het verwijderen was) toch niet meer aandurven…
ik zag dat en riep hardop “nee niet doen!” naar m’n scherm. Zou dat zelf ook echt niet meer durven
Oh de Huismuts…
Ze is onlangs in haar stories ook ingehaakt op het racisme debat en vertelde dat Pip een leuk gesprek aanknoopte met een oudere man en dat die man over Rosie zei ‘Oh dat is een zwartje!’ Waarop Pip zei ‘nee, dat is Rosie’.
Omg, wat een wijsheid die kleine Pip. 

Ik weet niet hoor… maar daar geloof ik dan weer precies niets van.
Ik geloofde dit verhaal ook niet eerlijk gezegd. Ik vind het té toevallig en ik denk dat ze het verzonnen heeft om zo ‘mooie’ content te hebben. Maar goed, de Huismuts staat bij mij sowieso al 2-0 achter dus misschien ben ik bevooroordeeld 
2-0 maar?

Echt… alles van haar valt bij mij in de categorie irritainment. Vooral als ze in andersmans vlog de interieurstyliste uithangt. Ik kan alleen maar denken ‘mens wie houd je voor de gek’.
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaat doen als ze een huis in een compleet andere stijl dan die van haarzelf moet stylen. Sowieso de boel even door een trechter halen natuurlijk 
Heeft Co óók het behang er weer af gehaald?? Dat panterbehang?
Vroeger vond ik Rachel echt wel leuk, maar dat is compleet weg. Zij is zo’n karikatuur geworden. Ze lijkt me ook helemaal niet aardig?
Ik vraag me inderdaad ook af wat ze met een huis zou aanvangen wanneer de bewoners een andere stijl hebben dan die van haar.
Edit: ik vind Sanny en jorg hun huidige woning leuk ingericht dus ik zie ook niet in waarom ze Rachel zouden nodig hebben?
Iemand had hier laatst zo’n foto gepost van Rach en Willem ‘vroeger’ en daar zagen ze er gewoon uit als de standaard buren uit Vinexwijk x met een ‘live laugh love’ bord in de tuin. Natuurlijk kan je stijl beter worden over de jaren en ondergaan veel mensen een ‘glow up’ maar zij is gewoon een compleet ander mens geworden. Ik vind dat altijd een beetje nep en het is ook heel cliché voor Brabantse meisjes die naar A’dam verhuizen. (Waar ik er zelf trouwens ook een van ben en dus ook veel van ken, dus no hate, maar het is wel gewoon een ‘type’.)