Mommybloggerstopic #3

34 likes

Ik was mild haha

@hazel: ja, ze heeft de geel/groenige muren overgeschilderd naar mushroom wit (mooie kleur!) en het gouden(?) behang eraf gehaald en dat stuk ook geschilderd. Is te zien in haar laatste vlog. Het panterbehang zit er nog wel… Het allerlelijkste wat mij betreft, maar goed iets met smaken verschillen en nmsmvpe.

3 likes

Panterbehang is voor mij ook al heel erg nmsvpe maar ja :grinning:

Haha hoe bedenken ze toch steeds al die namen voor die kleuren joh. Doet me denken aan dead salmon.

3 likes

Vlog niet gezien maar viel me wel al een andere keer op (of het was een IG-story) dat ze ook wel eens voor festivalletje speelden inclusief harde muziek. Kon me toen ook al niet voorstellen dat geen enkele buur dit storend zou vinden.

Haha ja echt hoor. Het is toch niet het probleem van de andere vakantiegangers dat deze moekes maar 1x per jaar fissa hebben.

11 likes

Ik vond Sanny in die vlog met de huismuts ook wel een beetje een andere houding aannemen dan hoe ze normaal overkomt.

Weet iemand trouwens waar Annic aan werkt voor project met haar man? Ik wil haar geen view geven, maar ben wel nieuwsgierig.

Een voedingssumplementenlijn? Een baarmoederwarmhoudkuur voor in het vliegtuig?

17 likes

Een eigen Airline genaamd ‘Annic Airlines’, waar je alleen mee mag vliegen nadat een vingerprik bloed en een bijbehorende behandeling je vliegangst heeft genezen

28 likes

Ik heb de vlog nog niet gezien maar ik heb altijd het gevoel bij Sanny dat ze zich een welbepaalde (al dan niet geforceerde) houding aanneemt, afhankelijk van de personen bij wie ze is.

10 likes

Ja, zij heeft natuurlijk nog wel meer kanten dan dat gezapige, kijk me gelukkig mediteren moeder-imago maar ja, daar zitten haar eigen volgers niet echt op te wachten volgens mij.

Omg, maar ze heet trendymommy :open_mouth:

2 likes

Ik heb de vlog nav de reacties hier als irritainment bekeken en ik heb het vermoeden dat zowel Sanny als Rachel hartstikke high zijn. Nou heb ik weleens eerder viavia gehoord dat ze (Rachel en Willem) niet vies zijn van een lijntje en pilletje, dus misschien hebben ze hun kans gegrepen zonder kinderen :wink:

2 likes

afbeelding

Maar ik vind dit wel een beschuldiging zonder enig bewijs. Volgens mij is Sanny áltijd high on life en dat lachen naar de zon doet ze ook sochtends vroeg.

15 likes

Of ze nou manisch, high of hysterisch zijn, ik vind ze echt graf irritant in deze vlog.

Ze gedragen zich als typische moekes die 1 keer in de 3,5 jaar van het kroost af gaan om daarna nog eeuwenlang kotsopwekkende Facebook posts te maken met als onderwerp "about last night/week/month over hun lekker-gek-met-de-meiden tripje.

Brrrrrr

20 likes

Ik ergerde me vooral op die herhaalde beelden van dat mini glaasje wijn in de hand dansend en de ~ dit is zo genieten.

5 likes

Een MINI glaasje wijn en genieten gaat niet samen

14 likes

Zit je lekker rustig te ontspannen op de camping, hoor je 2 vrouwen roepen en gillen… Ik zou me hier zo aan storen, ze doen alsof ze de enigen zijn daar.

4 likes