Mommybloggerstopic #3

Ik denk dat het wringt omdat het wel als zijnde serieus gepresenteerd wordt. Het is geen comedy/sketch waarbij je een typetje verwacht, maar pretendeert een serieus makeoverprogramma te zijn om mensen te helpen zich beter te kleden en te veranderen. Waarbij idd de nadruk wordt gelegd op vrouwelijk zijn en ‘je drinkt toch geen bier als vrouw’ en dat soort clichés in plaats van uitgaan van iemand persoonlijkheid en daar passende kleding bij vinden. Ik moet zeggen dat ik dit soort programma’s daarom sowieso verschrikkelijk vind. Het Nederlandse equivalent is denk ik De Smaakpolitie.

2 likes

Oh ik vind net dat hij de persoonlijkheid van de deelnemers wel laat zien in de outfits! Natuurlijk wel binnen de grenzen van wat op dat moment tReNdY is, maar dat is uiteindelijk ook het idee van het programma: mensen binnen de hokjes van wat in de maatschappij als stijlvol wordt gezien doen passen.

@Eddie ik ben er vrij zeker van dat als hij zelf zijn programma zou kunnen inrichten hij vrouwen ook gewoon in een androgyne COS outfit zou stoppen hoor, maar ik denk dat VIER (VIJF? dat is hoe lang ik geen tv meer heb gekeken) dat niet zo ziet zitten. Dat hij daar dan wel gewoon aan meewerkt is inderdaad wel heel jammer.
Ik ben een keer door hem gekleed en vond het in ieder geval een heel positieve en wholesome ervaring, dus ik denk dat ik moet accepteren dat ik een grote blinde vlek heb als het om Jani gaat.

(Sorry als dit voor mommybloggerstopicfans hele saaie materie is)

2 likes

@VickyViolence het is altijd lastig als je iemand achter de schermen kent en de persoon heel anders is (meestal is dat trouwens minder leuk ipv leuker helaas :stuck_out_tongue: dus wat dat betreft is dit alleen maar positief), maar als iemand dan toch langdurig dat werk blijft doen en dingen blijft zeggen/doen omdat het ‘moet’ voor het programma vind ik dat heel vergelijkbaar met een influencer die zich voor #spon zegt dat ze product A of B al jaren gebruikt en zo fijn vindt terwijl ze het nooit gebruikt of zich daarvoor anders voordoet.

2 likes

De Huismuts doet ook echt nauwelijks nog iets op insta en YouTube hè?

1 like

Vind 't zo zonde dat ze nooit thuis zijn. Ben je net verhuisd en heel de kiet verbouwd en in een leuke stad/omgeving (ben bevooroordeeld :p) , dan wil je toch ook juist thuis zijn enzo

1 like

Oh jee, heb al 7 jaar geen kabel dus dat datingprogramma heb ik (gelukkig) gemist.

En nee, de mini-makeover (was maar één outfit hoor) was tijdens een workshop-achtig iets!

1 like

Ik snap het ook niet helemaal.:rofl: Kwam hierheen om te kijken of iemand er al over was begonnen, haha.

4 likes

Hahah ik kwam hier om hetzelfde te posten. Gaat toch nergens over, ik zie nauwelijks verschil! En dan doet ze ook nog alsof her enorm shocking is, die before foto.

3 likes

Zelfs als ik mijn keukenkastje goed opruim, zien ze er binnen een dag weer erger uit dan haar before foto’s, haha

1 like

Dat vind ik ook altijd als Willemijn laat zien hoe erge rommel qua speelgoed er in haar woonkamer ligt. Dan liggen er 3 dingen ofzo :sweat_smile:

4 likes

Zit nu ook die make over vlog van Willemijn te kijken, maar ik vind het echt net niet ofzo met die bank zo midden in de kamer. Misschien kan de Huismuts nog wat tips geven, haha

Ja viel mij ook al op. Het is toch je ‘baan’?! Dit is waar zij geld uit halen. Dan wil je dat toch onderhouden zou je denken?
Ik denk dat zij niet zoveel angst heeft dat een tijdje wat minder investeren negatief uitpakt op de langere termijn.
Daarnaast… veel inkomen gehad uit die ‘interieur cursus’ dus kan ze weer even achterover hangen?

1 like

Nee idd, wel bijzonder. Ze ging dagelijks vloggen tijdens quarantaine maar heeft dit 6 dagen ofzo volgehouden? Snap dat niet consequente uploaden ook niet zo goed. Hoe moeilijk is het om iedere week een vlog online te zetten of in ieder geval laten weten dat je dit niet red?

Daddyhox post ook niks, maar dat snap ik wel. Z’n vader is net overleden. Alleen zo cru dat ie dan alleen een vlog met spon online gooit.

4 likes

Voor de quarantaine vlogs had ze ook geen vast uploadschema. Denk dat ze inderdaad geniet van een bepaalde luxe: het geld komt toch wel binnen.

Dit is ook echt niet handig voor je algoritme, je groei van abonnees en band met je kijkers. Maar goed, zellef wetennn

1 like

Annic is nu ook schaamteloos aan het bedelen voor volgers op mamaworden. Staat dat profiel nog op prive?

7 likes

Nee is weer openbaar… die laatste post haha jeetje zeg. Opgewonden seks verhoogt de kans op een zwangerschap

1 like

Lief!! :woozy_face:

6 likes

Nou voortaan maar geen opgewonden seks meer met mijn vriend :joy::rofl:

7 likes

Dat wordt voort saaie moetjes op z’n zeesters

10 likes