lou niestadt aka koningin loa ook echt…
dat ga ik wel kijken als irritainment.
misschien leuk om live in de chat mee te typen terwijl we samen kijken
Oh ik dacht ook meteen “die hebben een pilletje op”.
K vind ze zo suf, kijk ons een lol hebben, maar hoe daadwerkelijk awkward als je jezelf zo staat te filmen
haha linke loutje en rachel, wordt echt top irritainment
Oh echt waarom gilt en schreeuwt ze zo vaak? En soms doet ze ineens een “typetje”, heel ongemakkelijk.
Over moekes gesproken: Tien wil een Theeleuter-video opnemen.
Wil is direct hilarisch in shock over deze piemelgrap.
nou daar mis je echt wat aan. zou daar toch maar eens aan beginnen en dan om precies te zijn bij de videos waarin de universele wetten van het universum worden uitgelegd.
ze duren ca 10 minuten per video en er zijn er 5 geloof ik.
Ja wist eigenlijk niet dat Rachel dr zo een was. Ik ben ook nooit verder gekomen dan dat filmpje geloof ik hahah
Prachtige foto’s van Tien in lingerie op haar instagramstory! Vind echt dat ze een mooi lichaam heeft zo in die kleding. (En een hoop tekst erbij maar daar heb ik niks van gelezen.)
Ik vond dit zó cringe, maar eigenlijk is het toch fantastisch als je zo blij bent in het leven.
En Michelle Bollen gaat nog maar eens verbouwen … hoe financieren ze dat ieder keer? Nog maar recent de garage omgetoverd tot speelkamer voor de jongens / wasruimte / berging. Splinternieuwe Audi voor de deur en heel het gezin loopt er ALTIJD tip top bij … Ik kan me er zó niet mee identificeren. Het is té perfect … zucht
Lease auto, bouwdepot. Kan veel lijken maar wil niet zeggen dat het hem in eigen geld zit.
Vind het wel kenmerkend voor de jonge 20ers en 30ers van tegenwoordig: Geen eigen middelen, dan lenen we of leasen we toch! Denk eerder dat in dit geval haar ouders haar zo nu en dan iets toestoppen. En dat snap ik ook, beter met een warme hand dan met een koude hand.
Ik kan me er ook niet mee identificeren. Heb bij hen vaak het idee dat haar ouders ze weleens wat poen toestoppen. Anders begrijp ik het ook niet. Dikke auto, groot huis, kinderen dure kleding (al haar kleding is toch #spon), vakanties, weekendjes weg etc.
Zij werkt denk ik 3 dagen en heeft daarnaast haar blog, maar kan me niet indenken dat die blog een vetpot is.
Of veel op lening inderdaad.
Michelle Bollen en die vriend werken allebei voor haar vader, die zullen allebei een redelijk riant salaris toebedeeld hebben gekregen.
En bijna zouden we weer verhuizen! Pittig!
Heel herkenbaar! Ik ken twee stellen en die nemen ook steeds een persoonlijke lening 
Hij heeft inmiddels een andere baan. Denk dat zij met haar blog en insta best leuk verdient overigens.
Waar lees/zie je dit?
Ik denk dat ze beide wel een goede baan hebben en ik denk ook niet dat ze zo’n enorm duur huis hebben hoor. Het staat op een plek vér van de randstad en het is ook vrij nieuw, dus geen kostbaar karakteristiek oud huis, wat toch vaak per m2 iets duurder is. De huizen in mijn stad (ook ver buiten de randstad) in de gemiddelde Vinex-wijk zijn ook goedkoper dan de oude huizen rondom het centrum.
Ik denk dat ze met haar Instagram en blog zomaar een extra maandsalaris binnen krijgt. Maar ze hebben het zeker heel goed voor elkaar voor twee jonge mensen. En misschien krijgt ze inderdaad weleens iets extra’s toegestopt, maar vast geen nieuwe Audi haha.
Zij is toch parttime administratief medewerker binnen het bedrijf?