Heb je geen humor of zo, dat is toch hilaaarisch. Hi ha ho
Ja stiekem moest ik natuurlijk heel hard lachen om malle Tien! Hi ha ho die Tien!
Gekke meid
Die Lizet Greve is echt zo’n ultimate bohemian mama met net zo bohemian kids. En dan zo’n degelijk knul als partner. Net niet insta-perfect
What’s up met die vreselijke intro muziekjes van sommige vloggers? Dit is toch een grap :’) ‘Enjoy a moment for yourself, mom life of 3 girls’
Echt he? Dat dacht ik dus ook, wat een verschrikkelijke muziek. Volgens mij gebruiken meerdere youtubers haar muziek en ik snap daar helemaal niks van. Die zangeres zingt gewoon vaak net iets te vals.
Haha ik kende haar niet dus keek even op haar instagram maar inderdaad: waar zij én de kids met zwierige bloesjes/ pakjes met geborduurd giletje (?) en cowboy hoedjes op de foto staan heeft hij gewoon zijn overhemd aan, netjes in de spijkerbroek met een paar degelijke van Liertjes eronder. Zo lekker basic Bert ( en niks mis mee).
Zéker niets mis mee!
Als het alternatief de man van de huismuts zou zijn;
Heb ik mijn keuze snel gemaakt
Hahah ja bij je man kan je helaas niet bepalen wat die aandoet je kinderen daarentegen zijn levende verkleed poppen
Ja en het feit dat hij er gewoon lekker zo uit ziet pleit juist ook voor hem. Dat hij zich niet mee laat ‘verkleden’ en volledig invoegt in haar stijl.
Ik vind dit zo verschrikkelijk maar ik kan niet de vinger op het waarom leggen.
Wow deze kledingstijl komt zo geforceerd over, ze wil volgens mij erg graag in dat bepaalde boho mommy influencer straatje passen.
Ik hou wel van boho. Maar vind dit er meer uitzien als een verkleedfeestje.
Ik kan het gewoon niet meer aan om Annic te kijken maar wat voor ‘ project’ doet ze met de allerliefste? Wel benieuwd ( ja heel hypocriet I know).
Snap ook nooit zo goed waarom je dit soort verhalen allemaal op instagram moet slingeren maar goed
Geen idee maar toen ik de titel las, dacht ik direct: mogelijk iets om financieel te compenseren omdat mamaworden niet zo storm loopt als dat ze had gehoopt en gedacht. Ze smeekt ook zowat in de video om mamaworden te gaan liken omdat ze nog te weinig likes hebben voor advertenties e.d. ‘swipe ups’ in stories.
Vreselijk! Zo zag ik net op insta bij D.appermaentje (zelfde boho kleren ook voor de kids) een post voor de verjaardag van haar zoontje.
Zelfs het inpakpapier moet matchen bij het interieur en mag vooral niet te kinds zijn . Ik vind houten speelgoed bijv. ook leuker dan alle hysterie, maar come on. Dit vind ik wel echt next level.
Alboe is druk aan t verven met een zwangere buik. Zou ze weten dat dit niet echt verstandig is
Toen ik zwanger was van de eerste gingen er net allemaal mensen in mijn omgeving verhuizen. Ik heb mij toen die eerste 12 weken echt in allerlei bochten gewrongen om niet te hoeven helpen met verven. 't Eerste wat een goede vriendin ook zei was AAAH was je er daarom zo weinig bij, ik kon t al niet plaatsen.
Ik dacht dat het met goede ventilatie en verf op waterbasis geen kwaad kan. Ze zal het zelf ook wel weten lijkt me.
Verf voor op kozijnen is meestal niet op waterbasis.
Maar klopt idd, waterbasis is geen probleem. Misschien heeft ze daar op gelet.