Mommybloggerstopic #3

Ze is een vriendin van de Huismuts dus ja. :joy:

Idd zolang het niet op terpentine basis is, geen probleem.

Ahh ja… uiteraard. Zou je dit ook leren in de interieurcursus? Hoe stem je het Inpakpapier af op je interieur - een 3 daagse cursus

3 likes

Haha inderdaad. Of: hoe verander je snel je interieur omdat het eigenlijk niet om aan te zien is?

Ook veel soorten lak zijn tegenwoordig op waterbasis.

2 likes

Ik vind dit (incl Huismuts etc) allemaal zo’n eenheidsworst. Ik haal al die insta mommies niet meer uit elkaar omdat ze allemaal hetzelfde mega saaie kleurenpallet hanteren en exact bij dezelfde winkels shoppen.

15 likes

Oh zei ik winkels? Ik bedoel natuurlijk: ‘fijne merkjes op insta’.

34 likes

Fijne merkjes om fijne lookjes mee te stylen.

17 likes

En fijne outjes voor de kindjes

5 likes

Shoppen ze nog? Volgens mij krijgen ze alles gespond :wink:

1 like

Lijkt net een uitvaartdienst zo.

3 likes

Ik zag laatst ook een kindje met aardetint ballonnen op haar verjaardag :sob: zelfs de ballenbak was in aardetinten. Sorry maar dan draait het echt 0 om je kind, maar gewoon om je instagramfeed hoor

49 likes

Nee joh! Daar zijn tenminste nog bloemen :sweat_smile:

Maar zou het het kind iets uitmaken welke kleur de ballenbak is? Ik vind dat overdreven stylish gedoe ook teveel van het goede hoor, daar niet van. Maar vind dit niet per se nadelig voor het kind ofzo :sweat_smile: krijgt toch maar mooi een ballenbak

Edit; ik heb echt 0 verstand van kinderen en weet dus ook niks van hun voorkeur voor bepaalde kleuren haha

1 like

Ik denk dat als kinderen zelf kunnen kiezen tussen neutrale/aardetinten of felle kleuren ze bijna altijd voor felle kleuren zouden gaan.
Maar ja, als je een ballenbak krijgt ben je inderdaad sowieso een verwende drol.

5 likes

Ik vond de vloekende vlaggetjes en ballonnen altijd het leukst. Kan me niet voorstellen dat een kind bruine kraft vlaggetjes leuk vindt.

3 likes

Maar kinderen hebben echt een vreselijke smaak. Als het aan mij had gelegen was ik vroeger door het leven gegaan in roze en strass maar als ik mijn kinderfoto’s nu terug zie vind ik dat mijn moeder me echt leuk kleedde.

1 like

Maar al goed dat het “lachen, gieren, brullen” was.

Nee maar serieus, hoe vaak ik deze periode al het excuus “ik volg de maatregelen superstrikt, maar dit is de enige uitzondering die ik maak” heb gehoord. Ok, voor één keer, misschien twee, maar na drie+ keer hetzelfde excuus gebruiken volg je de maatregelen gewoon niet, geef dat dan ook toe.

4 likes

Rachel McAdams is echt m’n ultieme girlcrush en ik zie echt 0 overeenkomsten met de zus van Martine? :face_with_monocle: Of ben ik blind?

Voor de duidelijkheid: ze zegt dit zelf in haar post.

8 likes

Oh ik vind dat ze er best wel op lijkt. Misschien niet per se op deze foto maar ik zie het wel.

6 likes