Mommybloggerstopic #3

0 nuttige toevoeging, maar zij is ook mijn all time girl crush :purple_heart::purple_heart::purple_heart:

Ik zie het echt niet haha

:grin:

Tja… op dit forum zitten ook wel heel veel corona-boa’s en -pliesies. Ik vind dit in dit stadium van de lockdown echt niet meer zo verwerpelijk. In goede gezondheid, zonder klachten met familie en zeer goede bekenden afspreken moet kunnen, mijns inziens. Waarom? Omdat de kapper ook open is zonder verplichte maskertjes. Als volgend de regering het laatste verantwoord is, kunnen wij in deze intelligente lockdown wel beredeneren dat het eerste ook prima kan…

53 likes

Helemaal met je eens! En vooral omdat het eerst alleen willemijn was want anders konden ze niet werken (que? Alsof de rest van nederland ook maar lekker hoofden tegen elkaar zit omdat ze niet kunnen werken?) en nu hi ha ho lekker op stap schijt aan de maatregelen van afstand en logeren ergens doen we er ook nog bij.

Als dit nog een random vriendin van mij was geweest met 10 volgers op IG had ik gedacht boeiend maar als influencer vind ik dit ook bij je werk horen dat je een voorbeeld geeft naar je volgers.

6 likes

Ik stoor me ook aan dit inconsequente gedrag (3 maanden in isolatie en vervolgens all out gaan in je sociale contacten - incl beperkt fysieke afstand). Maar tegelijkertijd geeft dit wel een perfecte afspiegeling van de Nederlandse maatschappij momenteel.
Eindeloze Corona discussie. Maar de 1,5m regel werd (in mijn ervaring) nooit echt echt gehanteerd door het gros van de Nederlandsers. Misschien was men de eerste 2 weken extra bewust van de te houden afstand, maar inmiddels is het onmogelijk om de straat op te gaan, een winkel te bezoeken, en daar 1,5m afstand te houden van je medeklanten. En dan spreek ik alleen nog over winkelend publiek, en laat ik vrienden/familie/buren die veel mensen van dichtbij zien nog buiten beschouwing.

Je zou een beroep kunnen doen op het gezond verstand van de gemiddelde Nederlander, maar ik ben bang dat dat niet voldoende gaat zijn. Maarja, ik ben geen viroloog.

10 likes

Mij viel dit ook op. Ook omdat ze eerder het hoogste woord had over mensen die zich niet aan de regels hielden, en dan nu eigenlijk zelf ook meedoen omdat je voor je gevoel minder ‘gevaar’ loopt nu de baby’s groter/sterker zijn. Leuk voor jou, maar je bent niet alleen op de wereld.

13 likes

Respect dat je het geduld voor deze reactie nog kon opbrengen.

4 likes

Ik volg haar trouwens niet meer, maar zag dit in m’n Instagram verkenner voorbij komen maaaar what’s up met dat neppe haar van Shifra? Zijn er mensen die dit mooi vinden?

4 likes

Nou zij zelf waarschijnlijk.

11 likes

Haha touché

Volgens mij maakt het voor hele kleine kindjes wel uit omdat die nog niet zo goed kunnen zien. Dan kunnen ze bij speelgoed met felle kleurtjes wel de blokjes onderscheiden van elkaar terwijl het bij zo’n ~bohemian~ stellage allemaal één bruine massa is. Ik kan me ook wel voorstellen dat wat oude kinderen ook een voorkeur hebben voor felgekleurd (al zullen die inderdaad ook wel blij zijn met een bruine ballenbak).

6 likes

Is de babynaam Lala Lovie al besproken hier?:no_mouth:

Meerdere keren! (bijna) niemand vindt het leuk

7 likes

Sanny he. Heel hard maar in Jemen werd de LOA niet? Heeft het zin geld te doneren? Of kan er beter een LOA coach heen?

1 like

Mooi. Dan ga ik de discussie niet nog een keer oprakelen.

5 likes

Haha nou was niet echt sprake van discussie. Denk een van de weinige dingen hier waar vrijwel iedereen het over eens was haha

6 likes

Ik heb hier eigenlijk nog maar 1 ding aan toe te voegen:

14 likes

Ja maar dan hebben ze het gewoon niet hard genoeg gevisualiseerd! dit is overduidelijk sarcastisch he

Ik vind het altijd zo gek hoe zoiets ineens viral gaat onder de bloggers trouwens? Natuurlijk, het is mega goed dat hier aandacht voor komt maar dit is toch niks nieuws en vrij bekend?

2 likes

Nouja vooral een blogger die “zo” in het leven staat: je kan alles krijgen als je maar…
“Zelfs zonder man, baan en huis wat ik nu ben zou ik nog gelukkig kunnen zijn, gaat om je mindset.” (- Sanny in de docu over geluk)

Eh. Ja nou eh. Niet dus. Want deze kindjes hun mindset is dagelijks: wensen en bidden om voedsel

2 likes