Ik vind het bij haar iig absoluut niet storend. Maar heb de vakantievlog niet gezien. In andere vlogs benoemt ze het wel eens, maar op mij komt het alleen over alsof ze er idd gewoon blij mee is (logisch!!) en ze heeft een keer hun ritme vertelt en dat ze dat strikt proberen aan te houden omdat ze idee heeft dat dat helpt bij het doorslapen. Vind bij haar ook absoluut niet dat ze er de nadruk op legt of de ‘doorslaapmentaliteit’ de overhand heeft oid, @anon89918470
Was absoluut niet naar bedoeld. Ook ik ben daar achter gekomen. En ik ga vast en zeker ook achter heel veel andere dingen komen.
Ik heb nog nooit een vlog gezien hahaha dus daar durf ik niet iets over te zeggen… volg ze alleen op instagram hihi.
Wat ik meer het punt vind, althans ik denk dat dat zo bedoeld werd door diegene die dit aanstipte, is dat ze wel vaak de nadruk legt op het feit dat ze alweer door/uitslapen ( wat super fijn is en ook zeker gezegd mag worden) maar dat er nu dan in een instapost én een instastory door haar wordt benoemd dat ze ineens niet meer doorslapen en ze het daar zwaar mee heeft. En ook dát mag gezegd worden alleen valt het mijzelf ( en dus een paar anderen) op dat ze het regelmatig over het slaap gedrag van de baby’s heeft. En dat bedoel ik met doorslaapmentaliteit. We weten allemaal wel dat slapen + baby’s alle kanten op kan gaan, wat heeft het voor zin bij elke verandering daar notie van te maken?
Maargoed dan krijg ik waarschijnlijk de respons “ moet je er niet naar kijken”. En dat doe ik wel, want vind haar een leuke vlogger maar dit viel mij op en ik kan mij er wel in vinden dat men zich daar aan stoort.
Ik heb mijzelf dat nergens zien typen?
Hé laat haar gewoon intens blij zijn met een tweeling die normaal gezien tot 8u slaapt. Ik snap het hoor. Als je al een dikke maand de luxe hebt om tot 8u te kunnen slapen, met een tweeling (wat me sowieso thunder zwaar lijkt - zeker met een nachtvoeding X 2), dan zijn de nachten waarop je er wel weer uitmoet voor 2 baby’s gewoon zwaar, omdat je niet meer in de flow zit.
Het is ook niet zo alsof een baby van 11 maanden die niet doorslaapt nu de standaard is.
Ik snap soms commentaar niet zo goed; als zij blij is dat de tweeling doorslaapt en baalt als dat op vakantie niet zo is, is dat toch helemaal oke? Alsof het allemaal maar moeilijk moet gaan en je niet blij mag zijn als bepaalde zaken goed gaan. Ze heeft bijv vaak genoeg in de vlogs genoemd hoe zwaar ze bijv het voeden van de tweeling vindt.
Bovendien, een vakantie met een baby vond ik de grootste deceptie OOIT! Maargoed, das mijn persoonlijke mening 
en ookal had ze helemaal niets wat voor hun zwaar of moeilijk is, heerlijk toch. waarom moeten we allemaal blijkbaar afzien. alleen maar fijn voor iemand als dingen goed gaan, denk ik dan.
Niet letterlijk nee maar dat is wel de strekking van wat je zei.
Haha dit. Ik vond het echt kut op Curaçao met baby.
Willemijn is ook wel heel sneaky in het vermelden van spon, pas als je het scherm lang ingedrukt houdt zie je het staan. Anders valt het precies onder de naam van het filter
Ik vond deze reclame vooral kut omdat die Maza falafel echt wel lekker is maar in ons dorp nergens te krijgen is 
Jaa I know, daar lagen ze vroeger maar… maar maar nu al vet lang niet meer 
Zou het geen toeval zijn?
Dat is misschien wel heel toevallig maar omdat er ook bij staat dat ze dat spul opgestuurd heeft gekregen kan ik dat voor een keertje best geloven.
Edit: ik ging even kijken maar bij mij staat er ook niets voor en zie je het gewoon de hele tijd staan.
Aah dat kan ook natuurlijk! Maar op mijn iphone 8 is het dus zo te zien 
Bij mij staat het bij 3 vd 6 stories precies onder die tekst idd (heb een andere telefoon trouwens). De rest is dus wel zichtbaar, maar moet zeggen dat me het eerst nog niet opgevallen was toen ik ze vanmiddag voor t eerst zag. Hoewel ik natuurlijk heus wel door had dat het spon moest zijn
Maar dan nog staat het denk ik wel bewust zo ver naar boven en zo klein geplaatst dat er grote kans is dat t onder die tekst wegvalt misschien 
Het is toch sowieso overduidelijk dat het spon is door de ‘maza stuurde me dit op,’ denk niet dat je daar aan hoeft te twijfelen haha
Ach, het is overduidelijk spon. Anders zou ze veel kariger lunchen.
Ook sws dit ja