Hé laat haar gewoon intens blij zijn met een tweeling die normaal gezien tot 8u slaapt. Ik snap het hoor. Als je al een dikke maand de luxe hebt om tot 8u te kunnen slapen, met een tweeling (wat me sowieso thunder zwaar lijkt - zeker met een nachtvoeding X 2), dan zijn de nachten waarop je er wel weer uitmoet voor 2 baby’s gewoon zwaar, omdat je niet meer in de flow zit.
Het is ook niet zo alsof een baby van 11 maanden die niet doorslaapt nu de standaard is.
Ik snap soms commentaar niet zo goed; als zij blij is dat de tweeling doorslaapt en baalt als dat op vakantie niet zo is, is dat toch helemaal oke? Alsof het allemaal maar moeilijk moet gaan en je niet blij mag zijn als bepaalde zaken goed gaan. Ze heeft bijv vaak genoeg in de vlogs genoemd hoe zwaar ze bijv het voeden van de tweeling vindt.
Bovendien, een vakantie met een baby vond ik de grootste deceptie OOIT! Maargoed, das mijn persoonlijke mening
en ookal had ze helemaal niets wat voor hun zwaar of moeilijk is, heerlijk toch. waarom moeten we allemaal blijkbaar afzien. alleen maar fijn voor iemand als dingen goed gaan, denk ik dan.
Niet letterlijk nee maar dat is wel de strekking van wat je zei.
Haha dit. Ik vond het echt kut op Curaçao met baby.
Willemijn is ook wel heel sneaky in het vermelden van spon, pas als je het scherm lang ingedrukt houdt zie je het staan. Anders valt het precies onder de naam van het filter
Ik vond deze reclame vooral kut omdat die Maza falafel echt wel lekker is maar in ons dorp nergens te krijgen is
Jaa I know, daar lagen ze vroeger maar… maar maar nu al vet lang niet meer
Zou het geen toeval zijn?
Dat is misschien wel heel toevallig maar omdat er ook bij staat dat ze dat spul opgestuurd heeft gekregen kan ik dat voor een keertje best geloven.
Edit: ik ging even kijken maar bij mij staat er ook niets voor en zie je het gewoon de hele tijd staan.
Aah dat kan ook natuurlijk! Maar op mijn iphone 8 is het dus zo te zien
Bij mij staat het bij 3 vd 6 stories precies onder die tekst idd (heb een andere telefoon trouwens). De rest is dus wel zichtbaar, maar moet zeggen dat me het eerst nog niet opgevallen was toen ik ze vanmiddag voor t eerst zag. Hoewel ik natuurlijk heus wel door had dat het spon moest zijn
Maar dan nog staat het denk ik wel bewust zo ver naar boven en zo klein geplaatst dat er grote kans is dat t onder die tekst wegvalt misschien
Het is toch sowieso overduidelijk dat het spon is door de ‘maza stuurde me dit op,’ denk niet dat je daar aan hoeft te twijfelen haha
Ach, het is overduidelijk spon. Anders zou ze veel kariger lunchen.
Ook sws dit ja
In het Youtube topic had ik twee weken geleden lateb weten dat wij tijdens onze vakantie in Nederland in het zwembad (!) een vloggende familie tegen kwamen, die ik ook niet kende. We zitten met smart te wachten op de beelden. Zo ja, dan komt hen een leuk mailtje tegemoet
Pff wat een gezeur over Elise. Ik was ook Fucking blij toen m’n baby doorsliep. Nee het is niet gek als een baby van 4 maanden nog s nachts wakker wordt, maar het is toch ook niet raar als ze met die leeftijd 7-8 uur in de nacht achter elkaar slapen? Ken wel meer baby’s die dat rond die leeftijd deden. En tuurlijk heb je dan nachten dat ze ineens weer niet doorslapen door tandjes, vaccinaties of gewoon omdat ze baby zijn, maar dat is dan toch weer ineens even zuur omdat je al gewend was aan t doorslapen.
Ik ben wel heel benieuwd naar het bevalverhaal van Elise!
Ik ben benieuwd wat voor rol ‘Wout’ pakt bij de video
HAHAHAHAHAHA Huismuts die een boek gaat schrijven op ouderschap?! Hoe gaat het heten: How to no discipine you kid?
Sorry, maar in de laatste vlog wordt wel weer duidelijk dat je van haar daarover geen advies aan moet nemen (als je het mij vraagt )