Mommybloggerstopic #3

Wat is haar laatste vlog?

Schreeuwende kinderen en hel.lo fres spon.
Vond het vooral heel duidelijk dat er weer een vlog was omdat er reclame gemaakt moest worden.

2 likes

Excuse you, Pip is dé droom van elke kleuterjuf!!!

45 likes

hahahh :face_vomiting:

9 likes

Vraag me af of ze sarcastisch is of niet :sweat_smile: :thinking:

3 likes

Ryanne? Ryanne van Dorst als kleuterjuf zou ik wel willen zien

44 likes

1,5 dag voor de klas

1 like

Ik zou geld naar de omroep sturen die 100 dagen voor de klas met haar doet en met theo maassen of leo alkemade!!

14 likes

Hahaha ja juf Ryanne heeft makkelijk praten, maar zij wil écht niet 100 constant voor aandacht krijsende Pips in haar klas.MAAAAAAAAAM IK WIL MIJ STEPSTEPSTEEEEPSTEEEEEEEEPNUUUUUUUUHUUUUAARDBEIEHENJURK SNIK

13 likes

Zal kleine Pip niet zelf brutaal worden als ze in een klas met 30 anderen af en toe begrensd zal worden door de juf, of in elk geval niet iedere keer meteen krijgt wat ze wil en niet op volumeknopje 100 mag door blijven schreeuwen?

2 likes

Zullen we ophouden met zo gemeen praten over een kind dat er zelf niet voor kiest om online tentoongesteld te worden terwijl ze opgroeit en de grenzen verkent?

119 likes

Het kind zelf kan er niks aan kan doen, aangezien ze op die leeftijd echt nog het product is van de opvoeding van haar ouders.

Edit: dit alleen al is voor mij een voorbeeld waarom kinderen echt niet zo mogen gefilmd en online geplaatst worden. Hoe absurd dat ik een mening vorm over een kleuter die ik van haar noch pluim ken. En met mij 10.000´en anderen. En dat allemaal voor de portefeuille van haar ouders.

Edit2: mijn persoonlijke toevoeging weggelaten.

19 likes

Mooi dat jij dit zegt icm je gebruikersnaam haha.

7 likes

Ja, en hoe absurd is dat jij dit vervolgens deelt op een forum zodat Pip dit later kan teruglezen en zich daardoor echt niet beter gaat voelen over haarzelf…

Serieus ‘Ik erger me heel erg aan het gedrag van…’ dat is toch totaal niet oké om te zeggen over een kind op een openbaar forum?!

4 likes

Ik zeg er meteen na dat ze er niks aan kan doen? Maar fair enough, je hebt zeker een punt, zal mijn bericht editten.

1 like

Dit idd, waarschijnlijk de beslissende factor of ik hem afkijk of niet :crazy_face:

1 like

Ik vind het niet erg om in het algemeen over de kinderen in de vlog te praten, maar zoals nu zo specifiek over haar persoonlijkheid lijkt me ook niet helemaal wenselijk. Ik vind het verder eigenlijk wel goed dat er een plek op internet is om het hier over te hebben. Op de social media kanalen zie ik nergens mensen die zich uitspreken over je kind inzetten als inkomstenbron. Als ik die kinderen in de vlogs zie vind ik ze ook altijd zo ‘volwassen’ gedragen voor hun leeftijd en totaal ingespeeld op die camera. Kan toch niet gezond zijn en ik dacht bij dat holy shit ook wel, had ze dit ook gedaan als er geen camera was of is dit gewoon een soort van ‘acteren’ wat ze overneemt van haar moeder…

4 likes

Ik heb alleen een preview op Instagram gezien, maar, gaat Annic nou serieus ALWEER verhuizen? Of is dit één grote clickbait?

Misschien. Ze gingen er over nadenken, ze gaf aan dat zij dat als een investering van hun geld zien.

Nou inderdaad… An-n.ic rupsje nooitgenoeg.

“hun geld investeren”, klinkt als huisjesmelker worden :face_vomiting:

19 likes