Mommybloggerstopic #3

In welk opzicht? Dit verkopen en zelf weer iets nieuws kopen om te wonen of iets om erbij kopen om te gaan verhuren (aka uitbuiten)?. Wil haar geen views geven om de vlog te kijken😂

1 like

Pff klinkt als lulkoek. Dan hadden ze dat toch al vanaf het begin gezegd ( “ het is een investering”)? Misschien is deze woning inclusief onderhoud toch iets te hoog gegrepen geweest financieel?

2 likes

Werd me niet helemaal duidelijk, maar volgens mij wel om echt zelf te gaan wonen, want dat huis waar ze gingen kijken leek ook echt groot en niet echt een huis om te verhuren. Ze hebben dan natuurlijk alles helemaal verbouwd en zullen wel een bak extra geld kunnen vragen. voor hun huidige huis. Ze benoemde ook dat veel mensen het zonde vonden dat ze dat huis in A’dam zo snel verkochten, maar dat zij dat dus ook zagen als investering.

1 like

Zou mij niks verbazen? Vliegsector is nu onzeker. Ik vermoed dat zij op het moment weinig inkomsten binnenhaalt: Manfield loopt op zijn eind, mamaworden loopt niet. Dus geen financiele zekerheid vanuit haar kant met imagoschade.

3 likes

Mamaworden loopt niet? :partying_face:

9 likes

Dat weet ik niet hoor, dat is een aanname vanuit mij.

Ik keek ook net de vlog van Saskia Weerstand, echt bizar hoeveel zij ook uitgeven. Nieuwe elektrische bakfiets, een duur koffiezetapparaat en even een camper wat ze van de een op de andere dag hebben bedacht en gekocht. En dat allemaal in een vlog, daarnaast zijn ze ook nog net verhuisd… hoe dan

1 like

Dit. Iemand zei hier pas dat zij zo leuk was en spon heel leuk en niet in overvloed deed.
Nou ik ben haar daarom gaan volgen, maar mán. Niks van bovenstaande :joy:

Ik vind hun allebei wel heel erg leuk, maar verbaas me wel over dat koopgedrag. Is toch niet allemaal spon?

Nee ze deelt ook vanalles wat niet spon is, maar óók veel spon. Vind ik.

Oh, jammer :sweat_smile:

Ik dacht precies het zelfde :scream:

Ja vliegsector is onzeker. Maar waar hij werkt staat een stuk minder onder druk dan de grote blauwe.
Niet dat het 100% zekerheid geeft. Maar hij zal iets relaxter zijn dan piloten van de grote vloot.

De vliegers worden gedetacheerd bij de kleine vloot, maar hebben gewoon een grote vloot contract. Daarnaast hebben zij een fantastische CAO waarbij vliegers ontslaan een zeer, zeer dure grap gaat zijn voor de werkgever. Voorlopig zit hij wel goed.

5 likes

Gelden de voorwaarden uit die CAO ook voor het overige luchtpersoneel? Ik vermoed dat het wishful thinking is.

Bedoel je cabine?

Ik denk dat ik weet welk huis het is. Maar dan gaat het om een huis van 4 miljoen in Blaricum. Dan zal het zakelijk wel goed gaan.

Ik denk dat annic wel een leuke en lieve moeder is
Naar haar video’s kan ik niet goed kijken omdat ze praat met haar tong zo raar in beeld.
Eigenlijk jammer van mamaworden en dat ze zo coacherig is want verder vind ik het best aangenaam om te kijken, leuk en rustig gefilmd en haar kleren vind ik altijd leuk

5 likes

Ja!

Grond heeft een prima cao, vliegers een hele sterke en cabine helemaal ruk.(in de zin van baanbehoud) Vooral de grote blauwe cabine, kleine blauwe cabine zit prima. (zijn 2 verschillende cao’s) Het is afwachten wat de regering voor eisen gaat stellen aan de lening die zij gaan verstrekken hoeveel gedwongen ontslagen er gaan vallen na NOW 2 en waarschijnlijk dus een groot deel bij de grote blauwe cabine collega’s.