Mommybloggerstopic #3

Ik heb de vlog niet gekeken maar alleen comments gelezen ( ja heel sneu, toch te nieuwsgierig). Maar begrijp ik nou uit de comments dat zij en allerliefste een kook e-book gaan schrijven?!?!

Ik weet sowieso al een aantal:

-Maiswafels met zalm en ei / rucola en tomaatjes
-Groene smoothie met bosbessen, haver melk, spinazie, lijnzaadolie
—Bananenpannekoeken
-En een lekker bakje vol voedzame voedingssupplementen ( hier wordt dan natuurlijk verwezen naar mamaworden.nl)

4 likes

Ik gok een jaarcontracter? Zij hebben idd onder het mom van ‘natuurlijk verloop’ geen contractverlenging gekregen. Heel zuur

Pff wat kut, dus de mensen die het minst verdienen waarschijnlijk vliegen er ook als eerste uit dus :frowning:

Grond prima. Nou ja, coa is redelijk maar zulke slechte vakbonden.

Piloten worden echt 10x beter beschermt (helaas). Ik zou persoonlijk meer gelijkheid willen zien.

Ik heb je linkje nog gezien, maar ik twijfel of het dat wel is. Wel een heel erg mooi huis!
In de vlog heeft dat raam een gordijn en op de link van Funda niet. Ook lijken de tafelpoten van de buitenmeubels anders.

Dat klopt helemaal, zoals vaker aangegeven: funda links en dergelijke info om adressen van bloggers e.d. te achterhalen plaatsen is niet toegestaan. Je bericht is daarom verwijderd @NurseBetty

1 like

Oké! Sorry! Ik twijfelde al als nieuwkomer maar aangezien het gevraagd werd dacht ik dat het mocht

Aan mijn naam kan je wel zien in welke sector ik werk! Het leek me in eerste instantie nog wel iets leuks voor de doelgroep maar door de bloedtesten ben ik afgehaakt. En alle niet evidence based dieet adviezen.

2 likes

Ik vind het echt irritant dat Elise niet regelmatig uploadt. Dit weekend geen vlog. Ze zegt er ook niks over op Instagram ofzo. En een paar weken geleden zei ze dat er vanaf dat moment een extra video per week zou komen, ondertussen nog geen een gezien.
Snap best dat ze het druk heeft met de tweeling maar ik vind het wel jammer.

Je bedoelt ook druk met Wout en Vita fotoshoots houden haha

8 likes

Ze is nu op vakantie dus ik snap het wel :wink:

Ja klopt, deze week snap ik het ook nog wel, maar de weken ervoor was het ook al zo.

Mijn man raakte verstrikt in de Bellin ga’s :joy:

Hij keek glijbaan filmpjes met de dreumes en toen kwamen er daarna alleen maar video’s van hen: “wat the fack is dit dan?!”

“Oh heeft een titel i in kleine letter?”
“Ja…”
“Ja dat zijn de Bel lin ga ‘s…”
:joy:

9 likes

Ze was toch ook al een paar vlogs geleden de video over haar bevalling aan het editten? Die heb ik ook nog niet gezien…

Wow ik ging voor de grap even op zoek naar dat vakantiehuis van Elise omdat het vlakbij op de Veluwe is, maar dat kost gewoon bijna 600 per nacht. Laat maar :sweat_smile:

17 likes

In dat geval, dan heb je ook genoeg centen om iemand in te huren om je vlogs te editen :joy:.

4 likes

Voor wat ik er van kan zien vind ik dat het echt niet waard :face_with_monocle:

Naja het is een villa met zwembad. Je kan er met 12 man of zo in volgens mij dus misschien dat de meeste mensen ‘m op die manier gebruiken. Maar zij zitten er voornamelijk net zn 2 (4) toch?

Kijkt hier iemand de vlogs van Diesna? Ik snap echt niet dat je als vlogger zo’n grote kavel kunt kopen om een eigen huis op te bouwen…

2 likes

Volgens mij heeft haar partner het best goed voor elkaar. Hun huidige huis was al van hem en hij rijdt een tesla.

2 likes