Ik heb een video gezien dat hier ook weer een hele MLM achter zit. Er is onderzoek naar gedaan en het heeft 0 effect + veel vrouwen zijng eeindigd met brandwonden op hun schaamstreek hierdoor
Oh ik had het geluid uit staan en las alleen de begeleidende tekst, my bad!
Na een bevalling snap ik het, lijkt een beetje op stomen als je verkouden bent denk ik, dat voelt ook prettig. maar dit is volgens mij om iets zweverigs met je baarmoeder te doen. Ze doet het voorkomen alsof je met wat kruiden onder je punani sneller zwanger wordt.
Hahahaha als we voor een tweede gaan, ga ik aan mijn vriend een smoothie vragen. Hij zal raar opkijken als ik daar zijn zaad mee bedoel. Echt, waarom geloven mensen dit soort onzin?
Misschien is dit ook wel een soort ‘self fulfilling prophecy.’ Mensen die louter dit soort dingen doen, worden misschien niet (snel) zwanger, waardoor ze de hele trucendoos van A en L opentrekken en zo meer geld in het laatje brengen.
Hardop gelachen hierom. Ik zie zoiets dan ook meteen voor me. 
gatverrrrrrr
Maak je er niet zo druk om
Ik stop al
I blame the heat 
Het programma dat ik heb gemaild wil een afl maken over mamaworden…
Dat ene waar ze niet blij zijn
Boobs zonder de B
Ik weet niet of er iemand is die mij wil helpen want aangezien ze geen mensen konden vinden kom ik zeg maar in dat programma. Maar ik ben doodsbang dat ik niet uit mn woorden kom.
Neejoh ik had ze gewoon gemaild om het onder de aandacht te brengen. Ze krijgen tientallen mails per week, ik had geen idee of ze er wel/niet iets mee zouden willen doen
Ik zou het juist een beetje verdacht vinden als dat een big deal zou zijn. Masseren is toch niet per se iets sensueels. Als iemand daar heel erg krampachtig over doet zou ik dat juist raar vinden/denken dat er wat speelt.
Royke verdient zoveel geld aan dit forum, misschien kunnen we een samenwerking starten
Royce z’n account was toch weg. Kan die weer een nieuwe aanmaken voor de screenshots.
Ik ken iemand die dit elke menstruatie van haar moeder moest doen en toen heeft ze haar onderkant verbrand doordat de stoom te heet was 
Heb tegen al m’n principes in het artikel gelezen maar zie ook nergens een waarschuwing dat dat kan gebeuren? Wel veel onzin over dat het ‘oud menstruatiebloed’ los zou weken 
Geen zorgen, je krijgt van tevoren een zeer volledige briefing van het FF-offensief 
Ik denk dat het goed komt als je focust op de feiten, het medische en wetenschappelijk onbewezene van de testen en hoe ze ondanks dat ermee inspelen op een gevoelig onderwerp. Dat lijkt me wel lastig omdat het niet jouw expertise is en je niet een directe betrokkene of gedupeerde bent.
Maar ik wil ook even aangeven dat als je je er niet prettig bij voelt of hiermee niet in het programma wil, je ook gewoon nee kan zeggen, ondanks dat je ze zelf hebt aangeschreven. Het is nog altijd jouw keuze!
Dat heeft boos zelf al geregeld! Ze willen gewoon iemand die de aflevering inleidt en dat moetmag ik dus doen