Mommybloggerstopic #3

Vroeg mij dat ook al af! Ik heb haar gedurende haar zwangerschap van haar zoon gevolgd en kort daarna maar op een gegeven moment haakte ik af. Toevallig laatst weer een gekeken en toen zag ik idd dat ze een kavel hebben en een huis laten bouwen. Volgens mij zit die man wel goed financieel. Zelfde vroeg ik mij ook af van Jennifer Rijs/ Reijs? Die gaat hetzelfde doen.

Ja volgens mij heeft haar vriend een goed lopend eigen bedrijfje. Maar wat hij dan doet vraag ik mij ook elke keer af.
Mogen we hier wel iets over karakter zeggen als het positief is? Ik vind mij die Jola toch zó’n leuk kind. Lijkt mij ook echt leuk als je moeder zo enthousiast met jou Tiktok filmpjes enzo opneemt. Vind het altijd over komen als een hele warme band tussen die twee. En Bart is ook leuk met haar. Einde.

5 likes

Dit gaat over Diesna he, niet over Annic :sweat_smile:
Diesna was stewardess, maar is daar sinds kort mee gestopt.

Ja, helemaal eens over haar dochter. Ze heeft ook een eigen Youtube-kanaal met 12k abonnees :astonished:

1 like

Wow! Das ruim 4k voor een weekje :scream: Zou zij echt zoveel verdienen met YouTube? Ze doet niet veel spon toch? Kan alleen Hello Fresh herinneren.
Wout zal dan ook wel goed betaald worden voor die modellen klussen, al werkt ie al maanden niet/nauwelijks…

Ohjee, dit doe ik ook wel eens maar dan zonder mezelf te filmen. Wel tof dat ze dit gewoon durft!

7 likes

Wtf did i just watch😐

3 likes

Volgens mij is hij wel een topmodel, dus ik denk dat hij het wel goed voor elkaar heeft.

1 like

Het enige positieve dat ik hierover kan zeggen: good for her dat ze dit durft te plaatsen.

5 likes

Ik vind dit echt een beetje een jammere reactie, anderen wijzen op dit bericht specifiek om te cringen. Helemaal omdat ze het zelf al heeft over ‘oordelende reacties loslaten’ en ze het eng en kwetsbaar vindt. Want tuurlijk is haar eerste instinct ook om te denken 'straks vinden mensen mij belachelijk. Maar zij kiest er juist voor om dat lekker te laten en te doen waar ze zin in heeft.

Ik vind het wel tof! Ik zou mezelf niet perse filmen of het delen, maar misschien dat ze anderen inspireert om lekker zichzelf te mogen zijn zonder oordeel van zichzelf of anderen.

53 likes

Ha, ja dit doe ik ook wel eens, geen idee dat er een woord voor was. Maar inderdaad, good for her! Meer mensen zouden wel eens mogen gaan dansen!

Ik zat trouwens eens op haar instagram te kijken, en duidt ze haar zoon nu serieus aan met ‘het kleine grote meneertje’? :nauseated_face:

2 likes

Ik als ik eindelijk weer eens op een festival los kan gaan.

2 likes

Nou hier is weinig meditatie aan, ze is alleen maar bezig met de telefoon en regelmatige in de camera kijken :woman_shrugging:t2:

19 likes

Ik ben gaan kijken en had iets heel zweverigs verwacht, maar ( even los van de teksten erbij) is er toch niets geks / cringe aan? Ik doe dit ook wel eens, voelt idd erg bevrijdend. Vind het wel leuk dat ze dit doet.

2 likes

Haha ja ik vind het cringey maar ook wel stoer dat ze het deelt. Juist de boodschap erachter is namelijk: het is niet ongemakkelijk, het is gewoon vrij bewegen met je lichaam en het maakt niet uit hoe het eruit ziet.

Wat een heldin. Je moet het maar durven delen. :fire: Ik denk dat iedereen dit weleens doet en weet hoe fijn het is. Overigens ook echt heerlijk om met het hele gezin te doen.

7 likes

Ik vind het ook leuk dat ze dit deelt en ze kan supergoed dansen, dus wat dat betreft niet heel cringy (behalve dat in de camera kijken/lachen soms). Ik ga het zometeen ook weer eens doen, heb ook meteen wat beweging in mijn pauze :sweat_smile:

5 likes

@propje Ik denk ook dat hij het behoorlijk goed voor elkaar heeft, als je kijkt naar dat hij het huis waarin zij wonen al had gekocht voor ze een relatie hadden. Hij heeft ook al met echt grote namen gewerkt, dus het is wel wat meer dan gewoon modellen klussen.

2 likes

Maar dit is toch haar werk? Mensen beïnvloeden en haar leven delen? Door haar filmpje heb ik eigenlijk ook zin gekregen om lekker los te gaan en te gaan dansen. Dus in dat opzicht heeft ze een goede invloed.

Ik snap wel dat het lastig is om te bepalen waar de grens nou ligt van wat je als influencer deelt of niet deelt. En wij weten ook niet wat haar intentie is geweest. Mocht het nou om aandacht zijn of niet, ik werd er eerlijk gezegd wel vrolijk van!

4 likes

Ja ik ook en ik vind haar uitstraling ook heel mooi! Ik heb niet heel veel met Martine omdat ik haar soms een beetje te spiritueel vind, maar van dit soort filmpjes kan ik me wel voorstellen dat het mensen kan helpen.

2 likes