Mommybloggerstopic #3

Ik vind het lastig. Voor mijn part deelt ze alles, maar dat betekent wel dat ik haar niet volg (ik volg haar ook niet, niet mijn type).

Ik kreeg bij haar niet het idee dat ze het deelde uit aandacht of van “ik kan dit totaal niet”. Dat laatste zegt ze geloof ik ook niet. Ik vond het in ieder geval oprecht overkomen en als iets wat ze graag wilde delen met anderen, om anderen te inspireren.

Edit: ik vind het gewoon een beetje hard om te zeggen dat als iemand iets van zichzelf laat zien, wat meestal ook wel kwetsbaar is, te bestempelen als aandachttrekkerij en te zeggen dat anderen moeten kijken want het is cringy. Dat voelt voor mij zelfs een beetje als uitlachen. Maar misschien ligt dat aan mij.

1 like

Cringen?? Ik vond het hartstikke leuk. Ze is zo mooi en ze danst toch helemaal niet raar? Ik dacht door je post echt dat ze naakt was ofzo
Edit; oh oeps spuit elf

4 likes

Ik erger me best wel aan Sarah.
Ze heeft het continu over haar buik. Dat ze altijd plat is en nu wat vet kan vastpakken enzovoort. Meid je bent ontzettend slank inclusief je buik. Ik denk echt dat dit mensen kan kwetsen! Vooral mensen die de zwangerschap kilo’s er niet zo af krijgen.

30 likes

Ik begrijp wat je zegt, maar tegelijkertijd kan het natuurlijk voor iedereen lastig zijn om te zien/merken dat je lijf simpelweg anders is dan het was. Persoonlijk zou ik er ook voor tekenen om zo’n buik te hebben nu, maar dat neemt niet weg dat het voor haar niet is zoals voorheen. Vind het vooral erg jammer voor haar dat ze zich daar schijnbaar zo ontzettend druk om maakt, nergens voor nodig. Voor niemand niet trouwens.

1 like

Mja, ze zegt iets over háár buik, zijn andere mensen daardoor gekwetst? Ik denk dan: anderen moeten wat een infuenza zegt niet zo op zichzelf betrekken :grimacing:

14 likes

Ik zelf niet hoor. Maar ik denk dat 90% een moord doet voor zo’n lichaam. En als ze er dan elke vlot over klaagt. Het komt als mij meer over van kijk mij dan hoe slank ik al weer ben. Maar misschien vat ik het verkeerd op :rofl:

3 likes

Ze mag toch zelf weten of ze klaagt of niet over haar lichaam. Het is haar lichaam.

6 likes

@Maison ja dit en bovendien had zij voor de zwangerschap echt een rete strakke buik, zij sportte heel veel. Daarnaast zegt ze in haar vlog er ook iets over, dat het voor haar doen nog een beetje een buikje is, maar dat anderen dit misschien overdreven vinden.

Mag ze zeker

Ja ze doet me denken aan meisjes van de middelbare die zeiden pffff ik heb echt niet geleerd, heb echt een 1. En dan haalden ze een 8,5… beetje vissen naar obvious heid

12 likes

Dat ze ook zei dat als ze aan haar vel trok het pijn deed. Ik ben jaloers.
Ik vind het wel irritant hoe ze erover praat maar als je dan 's avonds haar buik ziet vind ik het wel meevallen, ze heeft wel echt een buikje dan. En dat is heel normaal natuurlijk.

Wouter van Elise vind ik biiiijnaaaa zo bijzonder als onze OpperFoef. :joy: Vita en Elise samen vind ik dan wel weer grappig. Zo heerlijk over the top.

2 likes

Same! Eigenlijk snap ik de teksten die ze erbij plaatst ook wel. Ik voel zelf soms ook wel echt de drang om lekker te dansen thuis (met de gordijnen dicht).

Het kijken in de camera vind ik wat ongemakkelijk en ik zou het zelf nooit filmen, maar ze geeeft zelf de twijfel toe om het te plaatsen en denk dat ze er ook wel echt volgers mee kan inspireren.

1 like

‘Ohhh de pizza is niet gesneden. WALGELIJK’ :sweat_smile:

8 likes

Kan Elise en Wout hun geklef en bef echt even niet aan na een break up (lekker zeiken wiehie)

1 like

Ben ik de enige die het een beetje raar vind dat Wouter Vita aan het masseren is? Helemaal na die shoot en dat ze in het zwembad in haar doorschijnende zeemeermin-ding en dat hij iets zegt van ‘hoe chill’ en zij hem ook eens en Eric neemt in haar rol als Ariel.

1 like

Ligt aan je band toch? Ik word ook wel eens gemasseerd door een vriend, zelfs met zijn vriendin en mijn vriend erbij. Vind dat niet zo raar. Dat laatste heb ik nog niet gezien van de vlog! Moet wel echt weer lachen om de hysterie, lijkt mij pittig hoor met jonge kinderen op vakantie maar je zit in een mega luxe villa. Mijn arme ouders die mij met twee maanden meenamen naar Frankrijk in een tent :rofl:

3 likes

Tent is alleen wel stukken leuker :wink:

3 likes

Heb de dansfilmpjes van Martine bekeken, vind het knap dat ze het deelt zeg! Ik voel me al awkward als ik in mijn eentje dans, haha. En vind dat ze goed danst!

2 likes

hahaha ja ik ook.

Wel super droog dat ze daarna een foto van haar eten post.

1 like