Mommybloggerstopic #3

Maar niet met twee baby’s, denk ik. Al is het maar voor de rest van de camping :grin:
Al zie ik het niet voor me dat zij over een paar jaar wél gaan kamperen, hoor (wat prima is, ieder z’n vakantie).

1 like

Adviseren ze op mamaworden nu ook al dat je je vagina moet stomen :thinking:

23 likes

Toelaat tot in haar vagina

6 likes

Ok ik ga nog 1x zeiken over het doorslaap verhaal van Elise.
Haar laatste story: “ze slapen na 2,5 maand door. Combi van heel strak schema en Pacco inbakerdoek”.

Nee het is vooral heel veel geluk hebben. Het is op die leeftijd normaal om niet door te slapen. Dat bepaal je niet als ouder door maar even een goed schema te hebben en een doek aan te schaffen. Je. hebt. gewoon. geluk.

33 likes

Hahaha alsof die stoom via je vagina tot in je baarmoeder kan komen. Je vagina is niet gewoon een open toegangsweg vanaf de buitenkant, mijt

4 likes

ik kan me voorstellen dat dit idd na een bevalling lekker is, alsof je je gezicht stoomt soort van maar dan anders haha

maar kan me toch echt niet voorstellen dat dit mijn cyclus op een natuurlijke manier zou ondersteunen?? wat betekent ondersteunen van je cyclus uberhaupt

Ik heb een video gezien dat hier ook weer een hele MLM achter zit. Er is onderzoek naar gedaan en het heeft 0 effect + veel vrouwen zijng eeindigd met brandwonden op hun schaamstreek hierdoor

6 likes

Oh ik had het geluid uit staan en las alleen de begeleidende tekst, my bad!

Na een bevalling snap ik het, lijkt een beetje op stomen als je verkouden bent denk ik, dat voelt ook prettig. maar dit is volgens mij om iets zweverigs met je baarmoeder te doen. Ze doet het voorkomen alsof je met wat kruiden onder je punani sneller zwanger wordt.

Hahahaha als we voor een tweede gaan, ga ik aan mijn vriend een smoothie vragen. Hij zal raar opkijken als ik daar zijn zaad mee bedoel. Echt, waarom geloven mensen dit soort onzin?

Misschien is dit ook wel een soort ‘self fulfilling prophecy.’ Mensen die louter dit soort dingen doen, worden misschien niet (snel) zwanger, waardoor ze de hele trucendoos van A en L opentrekken en zo meer geld in het laatje brengen.

3 likes

Hardop gelachen hierom. Ik zie zoiets dan ook meteen voor me. :nauseated_face:

gatverrrrrrr

Maak je er niet zo druk om

4 likes

Ik stop al :sweat_smile: I blame the heat :grimacing:

2 likes

Het programma dat ik heb gemaild wil een afl maken over mamaworden…

67 likes

Dat ene waar ze niet blij zijn

14 likes

Boobs zonder de B

27 likes

Ik weet niet of er iemand is die mij wil helpen want aangezien ze geen mensen konden vinden kom ik zeg maar in dat programma. Maar ik ben doodsbang dat ik niet uit mn woorden kom.

15 likes

Neejoh ik had ze gewoon gemaild om het onder de aandacht te brengen. Ze krijgen tientallen mails per week, ik had geen idee of ze er wel/niet iets mee zouden willen doen

1 like

Ik zou het juist een beetje verdacht vinden als dat een big deal zou zijn. Masseren is toch niet per se iets sensueels. Als iemand daar heel erg krampachtig over doet zou ik dat juist raar vinden/denken dat er wat speelt.

4 likes