Royke verdient zoveel geld aan dit forum, misschien kunnen we een samenwerking starten
Royce zân account was toch weg. Kan die weer een nieuwe aanmaken voor de screenshots.
Ik ken iemand die dit elke menstruatie van haar moeder moest doen en toen heeft ze haar onderkant verbrand doordat de stoom te heet was
Heb tegen al mân principes in het artikel gelezen maar zie ook nergens een waarschuwing dat dat kan gebeuren? Wel veel onzin over dat het âoud menstruatiebloedâ los zou weken
Geen zorgen, je krijgt van tevoren een zeer volledige briefing van het FF-offensief
Ik denk dat het goed komt als je focust op de feiten, het medische en wetenschappelijk onbewezene van de testen en hoe ze ondanks dat ermee inspelen op een gevoelig onderwerp. Dat lijkt me wel lastig omdat het niet jouw expertise is en je niet een directe betrokkene of gedupeerde bent.
Maar ik wil ook even aangeven dat als je je er niet prettig bij voelt of hiermee niet in het programma wil, je ook gewoon nee kan zeggen, ondanks dat je ze zelf hebt aangeschreven. Het is nog altijd jouw keuze!
Dat heeft boos zelf al geregeld! Ze willen gewoon iemand die de aflevering inleidt en dat moetmag ik dus doen
Ik denk ook zeker dat ik het kan, maar ik wil niet dat jullie straks denken neeeeee
Supervet.
Edit: en echt tof van je dat je ja hebt gezegd!
Ik ken âondersteunenâ vooral als woord dat gebruikt mag worden bij vitamine- en mineralensupplementen en andere niet-gereguleerde hulpmiddelen, omdat het zo vaag is. Bij supplementen die goed zouden zijn om je cholesterol laag te houden, mag je dit nooit uitdrukkelijk zeggen omdat het geen medicijnen zijn. Er zal dus nooit staan âhoudt je cholesterol laagâ maar eerder iets als âondersteunt het lichaam in het behouden van gezonde cholesterolwaardenâ.
Hoop dat Royke en censureren van kritische vragen toch wel benoemd wordt.
(Maar dat is wat anders dan FF noemen )
@Luzarl Que ? Ik zei toen al tegen je dat het niet handig is dat je met halve info naar de media gaat. Moeten wij nu voorkauwen wat je moet zeggen. Jij wilt op tv meid.
Jaa maar is niet zoo oeeh wat onaardig whuwhu . Ja my ass.
Oh, het noemen van specifieke forummers of het forum zelf ben ik niet (per se) voor. Maar het weghalen van comments op youtube en insta mogen ze wel benoemen natuurlijk
Edit: en als ze vtdk hebben benaderd (ga ik wel vanuit), die zullen ook wel R.oyke op hun dak hebben gehad, bijvoorbeeldâŠ
@Soy.peor B0o.s komt niet eens op TV.
Internet is het nieuwe tv.
Zullen we niet op de zaken vooruit lopen? Als nog niemand iets weet over die afl etc.
Ze zijn ook opgekomen voor bejaarden die tussen schimmel leefden, kinderen die werden uitgezet.
En misschien willen ze wel meer deze richting op, als ze hier een item van willen maken, wat is daar slecht aan? Ze hebben zovaak influenzas opgezocht, dus het ligt juist prima in hun straatje.
Humor is trouwens een manier om te laten zien hoe gestoord iets kan zijnâŠ
Heb je ĂŒberhaupt een keer iets van ze gezien?
Meteen âzitten we als forum niet op te wachtenâ. Geen idee toch of ze daar iets over gaan zeggen en mocht dat wel zo zijn, kan @Luzarl altijd nog melden dat de consensus is dat we dat liever niet hebben.
En dan word ik bitchy genoemd
Maar dat weet ze dan toch zelf ook wel. Is trouwens ook al eerder gevraagd. Ik heb het idee dat er weer extra heftig wordt gereageerd omdat het @Luzarl betreft.
Boos heeft bijv. ook een afl. met een uitgeprocedeerde minderjarige vluchteling dus ze doen niet alleen maar laagdrempelige dingen.
Hoe dan ook ik hoop niet dat er mensen genoemd worden die hier volgens mij duidelijk verder niets meer mee te maken willen hebben.
Daarvoor moet je af en toe bo.os kijken om dat te weten.