Ik ben vlogs aan het kijken van Tiger Elise en toen was ik benieuwd hoe oud zij is en Wouter. In ieder geval toen kwam ik een artikel tegen dat Wouter zijn modellencarrière te danken heeft aan zijn ex die foto’s had gestuurd naar een modellenbureau.
En ik kan me van EGF herinneren dat Sanja dat had gedaan en haar ex had ook zo’n kapsel wat ik me kan herinneren. Weet iemand dit nog? Hahaha het zal wel niet, maar hij komt mij zo bekend voor.
ik ben zooo jaloers op Wouter en Elise. Niet echt gerelateerd aan dit berichtje maar ik wou het even kwijt haha. Allebei zo knap, zo’n fijne relatie, troetels van kinderen, leuke familie, mooi huis… i can’t
Ik vind ze wel echt heel leuk, dus het is een goeie jaloezie i guess
Ben je geblockt? Ik kan het wel zien namelijk. Een boel shady accounts ook!!
Dit is natuurlijk wel alleen de illusie die zij zorgvuldig uitkiezen om te delen op social media. Misschien is het wel zo hoor, maar het overgrote merendeel van hun leven zie je niks van natuurlijk.
zeker waar!!
Laat me raden: Boordevol vruchtbaarheidssmoothiee, gerechten voor een warme baarmoeder?
Vergeet niet dat hij werk doet waardoor hij geregeld dagen, zo niet weken van huis is. Misschien in deze periode niet. Maar gaat vast nog wel komen en Elise zat in toen ze nog zwanger was in de vlogs ook geregeld te huilen op de bank als hij weer weg moest. Dat zal nu met twee kleintjes nog wel heftiger zijn/worden.
Gaf ze dat niet ook aan in deze vlog. Dat ze zich toch wel afvraagt hoe ze het moet gaan doen met de twee kinderen als hij weer kan gaan werken
Maar ik ben juist jaloers ook op die lange tijd die zij samen met de tweeling hebben gehad. Oké ik kreeg geen 2 babys tegelijk, maar m’n vriend ging wel na 2 weken weer werken. Zij zijn al 4!!! maanden samen, echt wel luxe.
Denk dat ze achteraf het liever anders hadden gezien. Volgens mij is/was er wel verdriet van gemiste tijd met familie / vrienden. En wat is er nou fijner dat je er ook af en toe even uit kan in je verlof? Alleen of samen. Zij zaten wel echt 24/7 thuis.
Hahaha, zou ze volgers gekocht hebben a la Dotan?
Ja, dat is absoluut waar. Maar ik zit dan voor mijzelf te bedenken of ik dat ook graag had gewild en dan denk ik nee ( nu heb ik ook een partner met een ontzettend goed geregeld verlof).
Aan de ene kant denk ik wel wat een geluk (qua hulp). Maar aan de andere kant 24/7 met je vriend in één huis in een stressvolle situatie . Hou best van hem maar er zit een limiet aan hoeveel aanwezigheid je kan handelen van je wederhelft toch
Ja jullie hebben ook wel gelijk. M’n eigen kraamweek was niet zo leuk en was al snel alleen met baby, daarom leek haar situatie me veel beter. Maar als je je vrienden en familie niet kan zien of niet naar buiten kan is ook super vervelend.
Het scheelt denk ik ook wel dat Wouter en Elise nog geen 2 jaar samen zijn, dan kun je het denk ik nog priiiimaa zo uithouden op elkaars lip
Joh dat is het inderdaad, echt een wannebe gwynnie. Kom maar op met die vagina geurkaarsen.
Ik las je bericht en dacht jaaaaaa volgens mij heb je gelijk. Alleen kan ik mij nog heel goed herinneren dat die jongen destijds heel anders heette. Het is dus geen Wouter maar hij heet T.im. hij lijkt echt heel erg op Wouter, ik wil je wel de volledige naam geven via een PB. Het konden serieus broers zijn
Ik vraag me af of dat echt uitmaakt. Of je nu 10 dagen of 10 jaar met elkaar hebt, als je relatie niet goed zit lijkt me drie maanden op elkaars lip zitten verschrikkelijk.
Ooooohja nu je dat zegt, T.im inderdaad! Weet je of hij nog model is?
Volgens mij wel
-weg