Ik heb het gezien!
Dat komt ook vooral door Corona, volgens mij was het de bedoeling dat hij al wel weer aan het werk zou zijn en dus de wereld over zou vliegen. Maar dat ging natuurlijk niet
Ik vind het interessant dat je onder andere je eigen lullige opmerkingen verpakt onder ‘kritische opmerkingen’. Ik heb zojuist 300 berichten bij gelezen en jou opmerking was gewoon (onnodig) lullig. Punt.
Kritische opmerkingen a la, maar deze hele rant en discussie was onnodig, daar is volgens mij iedereen het ondertussen over eens. En dan is het minste wat team aanval op @Luzarl kan doen even verontschuldigen over de manier waarop sommige ‘kritische’ noten zijn geformuleerd.
Pff die video van Wil. Ik houd helemaal niet van zulke kletsvideos maar ze boeit me zo met de manier waarop ze hierover praat. Zo dapper en sterk. Onvoorstelbaar.
Jeez wat heftig
Ik dacht eigenlijk dat ze veel jonger waren.
Ik keek een vlog van ivvj. Is het gek dat ik het raar vind dat ze bij een inseminatie poging hunter erbij houden?! Ik kreeg beetje gek gevoel bij…
Wauw, die video van Willemijn is echt zó enorm knap!!! Ik reageer nooit op instagram/YT -dingen van vloggers maar zij verdient echt alle likes en steun van de wereld, dus heb dat direct overal gedaan.
Ben pas halverwege de video gekomen, heb even een jankpauze nodig.
Edit: vond trouwens één zin heel treffend, die kwam echt binnen. Stukje wat een vriendin haar zei: zij heeft zichzelf opgeofferd voor haar kind
Oke ga weer verder janken.
Hahahahah wat
Mijn eerste reactie; wth! Maar goed ik heb de video niet gezien… en er is ook een zekere blogger van een duo die seks had met haar zoontje in dezelfde kamer toch? En dan Bumba opzette voor hem. Dat zou ik ook niet kunnen
Wauw die video van Willemijn, wat verteld ze het goed en open. Zo knap dat ze haar verhaal doet. Natuurlijk niet droog gehouden.
Ja echt heel erg onder de indruk van haar. Sowieso kan zij bepaalde zaken altijd heel duidelijk uitleggen, maar al helemaal nu het zó persoonlijk en zó emotioneel is vind ik het echt bewonderenswaardig hoe ze overkomt. Wat een verdriet Aan de andere kant ook mooi om te horen hoe ze alles heeft ervaren en het nu een plekje ( probeert te) geven.
Ik krijg op fb de hele tijd reclame voor fertilily cup. Is dat ook iets van mevouw a? Is een soort menstruatiecupding, maar dan kleiner. Er staat ook bij dat het de vruchtbaarheid vergroot of iets dergelijks. Maar dat kan toch helemaal niet met zo’n ding in je doos?
Volgens mij breng je die pas in ná de sex, zodat de sperma niet eruit kan lopen
Hahaha ja elke keer als ik bumba zie/hoor moet ik daardoor aan tien denken
Maar dat is toch ook niet nodig omdat sperma kan zwemmen? Net zoals een half uur met je benen in de lucht.
Zo kunnen ze dan in elk geval niet de verkeerde kant op zwemmen
Manon Tilstra is bevallen!
Hahah en dan zegt Paulien: ook nog op de dag dat Maarten en ik tien jaar samen waren.
Eh ok boeien.
Hahahaha dat zou ik echt niet leuk vinden
Niet de shine van mij en mn baby afpakken ja!!!