Oh huh ik ken er ook een en toen dacht ik dat kan er dan maar 1 zijn. Niet dus. Volgens het NVB zijn er 112 mannen die zo heten en 43 mensen die dit als volgnaam hebben. Dat vind ik er eigenlijk best veel
Zo ken ik ook een meisje dat Jamy heet, ze had eigenlijk Jaimy moeten heten maar ze waren de i vergeten… gelukkig is Jamy nog wel een normale naam haha
Ja dat vraag ik me dus ook af. Oprah Winfrey haar vader heeft haar ook verkeerde aangegeven hè? Had eigenlijk Orpah moeten zijn.
Ik snapte niet hoe ouders een naam verkeerd kunnen uitspreken, maar Google zegt:
When Oprah was born, her Aunt Ida named her Orpah after a character in the Bible’s Book of Ruth. In 2008, Winfrey explained her family, unfamiliar with the name, pronounced and spelled it “Oprah” from her infancy, though it remains “Orpah” on her birth certificate.
Ik ken ook iemand die Stefphan heet! (Wel met p dus). Dat kunnen er toch niet veel zijn? Begint zijn achternaam toevallig met een O? 
Hahaha, dat zou je denken inderdaad. Maar toch een andere want begint niet met een O.
Ik denk dat ze nu hier ‘hoort’ omdat ze zwanger is, maar is er iemand die de verhuis/verbouw/babyvlogs van Jolielot volgt? Ik moet zo lachen om haar looks wanneer ze in dat huis (mega verbouwing) is, snap dat ze niet zoveel kan doen nu ze zwanger is, maar helemaal opgedirkt tussen al die klussers en stofbende. Overigens wel heel leuk om te volgen als je van verbouwvlogs houdt!
Geen idee wie dit is haha 
Voor de volledigheid haar reactie op insta
Ehhhh ja.
Wel lachen, onder die reacties allemaal influenzas die zo defensief reageren hahaha. Dus er zit wel een kern van waarheid in.
God/Darwin sta ons allen bij; Kelly C heeft een tiktok account aangemaakt😭
Ik klikte insta gelijk weg om het te komen melden hier. The cringe is real 
Mooie top heeft mister C aresse aan ook 
Ach, columnisten zeiken om het zeiken, influencers janken om het janken. (edit:) Hoort bij hun functie, maar influencers die zeiken op de zeikers, tsja, je kiest er zelf voor om dingen online te gooien.
Ik snap haar/zijn (?) punt wel, op zich 
Oh My God dat tiktok filmpje van kelly en sjekkie. Plaatsvervangende schaamte op alle niveaus.
En die oproep van Sjenkie om gênante vragen aan hen te stellen ‘maar niet alleen over seks want vorige keer was het enkel daarover en ze beantwoorden die wel maar ze willen ook andere’. WAAAAAAAROM zou je seks vragen over jezelf beantwoorden op een kanaal waar je ook je kinderen filmt en online plaatst???
WAAAAROM zou je überhaupt seks vragen over jezelf beantwoorden voor Jan en alleman???
Dit koppel. Ik kan het niet aan.
Mijn god 

wat is DIT dan weer
Maar bij Manon spreek je het dus uit als Djoena? Zie ik in een reactie op haar insta foto. Ik had eerder gedacht aan Juuna/Joena idd. Maar blijf het een mooie naam vinden!
Ik denk dat ik deze nog vreselijker vind dan de TikToks van de oooo zooooo hilaaaarische Wil en Tien.
Nee dat dacht ik dus ook? Maar zo heeft Manon het in een reactie gezet op Insta bij iemand die vroeg hoe ze het uit moest spreken…
Waarom doen mensen dit hun kinderen aan.