Mommybloggerstopic #3

Djoena (Yuna) haha lol

2 likes

Oh ik vind het zó dom als mensen gewoon de spelling nemen die ze mooi vinden in schrift en de uitspraak die ze mooi vinden zonder zich om de regels te bekommeren. Y is gewoon nooit Dj. Dat je J kan uitspreken als Dj hebben we uit het engels geleend, maar in het engels is Yuna gewoon Juna en níet Djuna.

56 likes

Mijn hemel die video van Willemijn, ik zit echt mee te brullen. Echt zo prachtig verteld, zoals hier al een aantal keer werd gezegd. Pfoe.

6 likes

Jaren geleden toen ik nog in Engeland woonde was er commotie ontstaan omdat een gast van This Morning verkondigde dat je aan een naam kan zien uit wat voor milieu een kind komt/teken van intelligentie van de ouders. Ik heb gezocht maar kan het niet meer vinden. Ik weet nog dat ik het er deels mee eens was. Djayden-Lévy of Juliëtte. Ik zie het verschil wel.

12 likes

Omg ja!!! Zij is verder echt vreselijk.

1 like

Haha ja blijft echt fantastisch dat na haar rant blijkt dat haar eigen kind India heet. Never gets old.

7 likes

45 likes

Omg waar heb ik net naar gekeken. Wat een verschrikkelijk, snobistisch mens.

2 likes

Tsja, ze verdiende haar geld met controversiele bullshit. Ze is laatst gebanned op twitter :slight_smile:

1 like

Volgens mij heb je het dan vrij bont gemaakt toch?

Ach. Toch heerlijk om af en toe even te lachen om zulke dingen. Als je verder een Djayden maar net zo goed behandelt als een Juliëtte.

3 likes

Gekkie van GB.

wow ja idd!! Don’t worry ik heb screenshots :joy:

Oh, toen ik em las vond ik em stom.

boeit t?

Huh? Nee, helemaal niet! Volgens mij was het een reactie op iemand anders over namen en achtergronden, maar ik weet het echt niet meer :slight_smile: :open_mouth:

Ach ja ik heb haar buik ook al vaker gezien dan mijn eigen buik, dus het verbaast me niks.
Ik ben het met je eens hoor, leuk dat je een baby hebt maar moet nou echt elk lachje en krampje online?
Ik zag laatst een koppel dat alleen een foto van het achterhoofd van de baby als baby-aankondiging hadden. Verfrissend en goed nagedacht over de privacy van het kind.

15 likes

Ja ik weet ook niet of ik het kan laten als ik zó verliefd ben op mijn eigen kunstwerk. Een foto vind ik ook niet zo erg, maar ik heb genoeg baby’s gezien in blote konten, met uitgebreide beschrijvingen van elk krampje en schijtluier. Vooral als je je Instagram niet op privé hebt staan snap ik dat écht niet.

9 likes

Ik weet niet meer wie exact S.askia W.eerstand had aangeraden, maar MY GOD zij is de Serena Verspon onder de mommy bloggers. Haar hele instagram hangt aan elkaar van de spon :joy:
Best jammer wel want anders vond ik haar zeker een leuke aanvulling voor mijn YouTube lijstje, maar er is helaas echt weinig balans tussen de spon / niét-spon.

2 likes

Ik vond haar altijd best leuk om te kijken, maar haar stories stonden pasgeleden vol met dingen over iets op Terschelling, het waren er zoveel! Sta op het punt om haar ook te ontvolgen.

2 likes

Ja het hield niet op. Nu ook weer spon voor buggles. Er gaat geen dag voorbij zonder spon.