Mommybloggerstopic #3

Ja zo jammer want ik vind hun dus echt heel leuk. Maar ja, nieuw huis betaalt zichzelf niet natuurlijk :neutral_face:

Kan iemand me helpen? Haha HOE zit deze foto? Ik heb haar dochter links er even afgeknipt, maar zit de baby in die draagdoek? Die is dan toch helemaal geplet. Ik snap er helemaal niks van haha.

10 likes

Misschien zit de baby op haar rug?

Huh waar is het hoofd van de baby? Die steekt er toch normaal gesproken bovenuit? :joy:

1 like

Dit zie ik erin

Dus ze geeft het hoofd afgedekt?
Ik kan me niet eens herinneren dat baby’s zo klein zijn :sweat_smile:

12 likes

Ik heb ook echt vet lang naar die foto zitten staren… zie het nog steeds niet :joy:

1 like

Ik heb even gekeken hoe een newborn eruit ziet in een wrap en zelfs deze kleine frummel steekt meer uit.
Ik geloof wel dat de baby erin zit maar dat het gewoon een optische illusie is.

Ik zat er ook al naar te kijken inderdaad, de baby lijkt heel klein hier! Volgens mij klopt het wat @Peyton zegt.

Overigens deed ik ook altijd het hoofdje van de baby erin hoor, ruimte genoeg om goed te ademen als je het niet te strak knoopt.

Samenvatting

25 likes

Hahaha love dit!! Ja oké ik snap hem :smile::smile:

1 like

het is een throwbackje omdat de baby 1 jaar is geworden

Weten we in ieder geval dat ie t zonder issues overleefd heeft in die draagdoek :thumbsup:

16 likes

Is het niet een draagdoek met padding? Push up draagdoek…

5 likes

Ik vind het echt sneu voor Shirley van mommyhood dat ze haar comments uit gaat zetten op haar site omdat ze zoveel haat krijgt. Vroeger zei ik altijd dit hoort bij je werk, maar hoe ouder ik word hoe meer ik mij realiseer hoe slecht die hatersreacties kunnen zijn voor je. Volgde Shirley toen ze nog een fashionblog had

5 likes

Ja ik vind het ook sneu! Ook omdat ze veel volgers heeft die best actief reageren (met leuke comments). Ook bizar dat zij zoveel haat krijgt, en wss gewoon van volwassen vrouwen. Ze heeft niet echt minions als publiek.

Ja jeetje… Ik ging net even lezen maar wat een gemene berichtjes over haar zogenaamde X benen en gewicht. Hoe kan je zo zijn? Doelbewust iemand heel hard kwetsen. Voor mij zou de lol er al snel af zijn en zou ik zitten te huilen in een hoekje.

Los van deze foto kan het wel supergevaarkijk zijn. En zijn de longen van baby’s juist niet zo goed ontwikkeld als die van een volwassene en kunnen ze door verkeerd dragen stikken. Of door 4 dekens (of 1) of doordat er een knuffeltje tegen hun gezicht aan ligt.

4 likes

Haha ja maar t zijn ook af en toe dezelfde mensen die loos gaan over haar x-benen. Hoezo obsessie ook, dat je thuis achter je pc heel hard zit te tikken op iemands x-benen

1 like

En zonder mondmasker? Of is dat niet verplicht? Lijkt me toch handig bij een contactberoep?

Ik wilde even checken hoe erg het was, maar de tering, ik ben bij 0:02 en ik heb mijn oortjes al uit m’n oren gerukt.

1 like

Ik durf niet eens te klikken.

Vind hun zo Awkward met de kapster, ze aanbidden haar altijd en tegelijkertijd proberen ze vrienden te zijn en het doet me echt voelen naar voeger als suffe mensen je vrienden wilden worden en ze niet van ophouden wisten.

50 likes