En een ongelofelijke transformatie beide, je zou je kapper bijna niet meer carte blanche durven geven
Vond het leuk om te zien hoe blij ze waren. Snap zelf ook niet zo goed waarom het in Nederland niet verplicht is om een mondkapje te dragen bij de kapper. Ik deed het zelf wel en werd vrij raar aangekeken.
Was al benieuwd naar het eindresultaat, zeker omdat Sue goed is in kleuren, maar vind dit wel heel saai als je carte blanche krijgt…
Ze lijkt me wel een hele goeie kapster hoor, het resultaat is altijd mooi en ‘af’ (lees, niet zoals die kapper van Nick van Bonnie waarbij je 10000 keer terug moet voor t eens een keer goed is).
Ik vind Sue overkomen alsof ze echt goed weet wat ze doet.
Ja dit. En op een geven moment kreeg ik de indruk dat Wil die hele look van haar ook na wilde doen met dezelfde bril en kledingstijl enzo.
Volgens mij heeft ze het haar van Elise joanne ook gedaan en dat is wel heel leuk geworden ! Maar Elise wist wat ze wou
Oeh ik vond dat juist niet zo geslaagd. Heel blauw-grijzig 
Volgens mij gaat Elise in Zwolle naar de kapper. Die had ze ook getagd in de foto.
Ik vind haar haar ook echt niet mooi. Veeel te koel en zilver. Vind het niet bij haar huidskleur passen. Zo’n kleur als Willemijn nu heeft, zou haar denk ik natuurlijker en mooier staan.
Nee dat is niet verplicht.
Thanks voor de uitleg, wist ik niet. Dan is het eigen keuze/eigen verantwoordelijkheid inderdaad en heb ik niets gezegd 
Het was ook extra zonde want de eerste keer kleuren was wel mooi, maar dat heeft ze daarna nog een keer gekleurd naar dat grijs/blauwe omdat ze het niet grijs genoeg vond
nouja nmsmvpe denk ik dan maar
Ik vond dit wel leuk en fris
Op de foto’s daarna lijkt wel wat blauwer… geen idee of ze het nog een keer gekleurd heeft want volg haar niet. Kijk af en toe op Instagram.
Oh nee ik vind dit helemaal niet mooi. Zo alles bij elkaar, setting en kleding en blik. Dacht even dat het een oude vrouw was met een verrassend glad velletje.
Dat is wel een goede beschrijving van Elise Joanne in het algemeen
Ik ken een Yuna en haar ouders hebben de naam hier vandaan: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Yuna_(rivier)
Mn vent heeft hem net robuust afgewezen
(we krijgen dus een meisje).
Oeps 
Wow ik dacht ff dat dit Dionne was 

)