Mommybloggerstopic #3

De vorige vlog was al van twee weken

Ik zou het wel heel leuk vinden als ze zwanger zou zijn! Hunter is zo’n grappig kereltje, daar mag er best nog een van komen. Sneu voor Scarlet dat het niet zo makkelijk gaat.

1 like

Ja dan gaat toch iedereen meteen denken toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zij is echt mijn BEC

16 likes

Ik heb Sarah Rebecca geblokt. Werd gek van die babyspam de hele tijd. Zelfs toen ik haar niet meer volgde kwam de baby voorbij op de verkennen pagina. Vond het echt too much.

11 likes

haha en die baby is nog geen 2 maanden oud. :joy: Nu al zo insta famous :rofl:

2 likes

moet ook wel, sarah reBECca. never stood a chance

49 likes

Ik heb dit wel bij meerdere vloggers gezien, dat ze in week 37 in de weekvlog zeggen ‘de laatste week zonder baby?’. Natuurlijk kan de baby al komen, maar gemiddeld blijft hij toch nog wel minstens 3 weken zitten.

1 like

Op een bedje van… :sob:

12 likes

Kroket op een bedje van boterham.

70 likes

Afgelakt met mosterd.

13 likes

Nee met mosterd topping :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Vergezeld van julienne gesneden en gefrituurde pommes de terre :fries:

11 likes

met een bijbehorende opgeklopte huile d’oeuf crème.

7 likes

Als ik ooit heel rijk ben huur ik Arnon in, stuur ik m naar je huis en laat ik hem alle Nederlandstalige menu’s van hipstercafes voorlezen.

17 likes

Ik moet toch wel weer erg lachen om Elise en Wout in de nieuwe vlog! Ze zijn ontzettend klef maar die lachbui vind ik wel heel aandoenlijk! Geloof oprecht dat ze heel gelukkig zijn met elkaar en geen mooi weer spelen voor de camera.

14 likes

Het is een kwestie van smaak. Maar ik vind dit zo niet staan. Zeker omdat ze altijd “normaal” blond was. Kijk dat verschil met haar kids…

Ik vind het zo grappig hoe mensen soms dingen anders kunnen zien. Als in: het kind lijkt op mama of papa. Michelle noemt namelijk best vaak dat ze Morris zo’n kopie vindt van haar broertje, maar ik zie gewoon precies haar vriend in het kind (vooral op basis van de vlogs). Haha geen goed of fout natuurlijk, maar zo grappig hoe dat kan verschillen, heb je natuurlijk ook weleens in real life.

1 like

Die laatste zin snap ik niet. Ik heb ook niet dezelfde haarkleur als mijn dochter?

4 likes

Ik vind ze ook echt een onwijs leuk stel en moet ook altijd echt lachen om hoe ze samen zijn. Vind haar ook zo heerlijk overdreven altijd.

1 like