Ik vind dit echt helemaal niet mooi, wit blond wel maar echt dat grijze begrijp ik niet zo. Hopelijk is zij er wel blij mee!
Ik kan bij die naam echt alleen maar aan (een) Yoni denken.
Ik vind het echt een vreselijke naam 
Het is ook niet mijn smaak, maar ja smaken verschillen en voor hen heeft het ook betekenis.
Ik vind het altijd zo ongelooflijk oninteressant of mensen een gegeven naam mooi vinden of niet. Smaken verschillen en smaken veranderen met de tijd. Je weet dat ouders er heel druk mee zijn geweest en in hun ogen de mooiste naam geven, boeiend wat jij er van vindt.
Ok
Ja, laat iedereen zn kind maar lekker Loua Mae Juna Noa Neva noemen.
Lekker hip en origineel.
Dat laatste snap ik helemaal hoor. Toch heeft het voor die ouders (en het kind met desbetreffende naam) nul meerwaarde om jouw mening daarover te horen of lezen. Natuurlijk mag je van alles vinden maar het is over de keuze van namen zo onnodig kwetsend aangezien het best iets groots is waar ouders als het goed is heel bewust voor kiezen. Ik val in herhaling merk ik… 
Vind het allemaal mooi namen
.
En ja dit boeit niemand maar wilde het toch zeggen
Zo Scarle.t en Joy.ce zijn ook lekker bezig met spon. Dat stomme muggenspul waarbij Joy.ce nepmugggenbulten heeft, maar ik vind die opti.mel spon nog erger. Ik zie hun echt never nooit kwark eten en dan ook: appeltaart, daar lust ik wel kwark van
Que??
Was er eigenlijk een vlog deze week?
Toevallig naar gekeken vrijdag. Maar die is er inderdaad niet. Vond het wel vreemd ook omdat Scarlet begin deze week een zwangerschapstest zou doen (dat schreef ze in haar blog). En dan toevallig is er die week geen vlog en zeggen ze er ook niks over.
De vorige vlog was al van twee weken
Ik zou het wel heel leuk vinden als ze zwanger zou zijn! Hunter is zo’n grappig kereltje, daar mag er best nog een van komen. Sneu voor Scarlet dat het niet zo makkelijk gaat.
Ja dan gaat toch iedereen meteen denken toch 
Zij is echt mijn BEC
Ik heb Sarah Rebecca geblokt. Werd gek van die babyspam de hele tijd. Zelfs toen ik haar niet meer volgde kwam de baby voorbij op de verkennen pagina. Vond het echt too much.
haha en die baby is nog geen 2 maanden oud.
Nu al zo insta famous 
moet ook wel, sarah reBECca. never stood a chance
Ik heb dit wel bij meerdere vloggers gezien, dat ze in week 37 in de weekvlog zeggen ‘de laatste week zonder baby?’. Natuurlijk kan de baby al komen, maar gemiddeld blijft hij toch nog wel minstens 3 weken zitten.
Op een bedje van…