Mommybloggerstopic #3

Kroket op een bedje van boterham.

70 likes

Afgelakt met mosterd.

13 likes

Nee met mosterd topping :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Vergezeld van julienne gesneden en gefrituurde pommes de terre :fries:

11 likes

met een bijbehorende opgeklopte huile d’oeuf crème.

7 likes

Als ik ooit heel rijk ben huur ik Arnon in, stuur ik m naar je huis en laat ik hem alle Nederlandstalige menu’s van hipstercafes voorlezen.

17 likes

Ik moet toch wel weer erg lachen om Elise en Wout in de nieuwe vlog! Ze zijn ontzettend klef maar die lachbui vind ik wel heel aandoenlijk! Geloof oprecht dat ze heel gelukkig zijn met elkaar en geen mooi weer spelen voor de camera.

14 likes

Het is een kwestie van smaak. Maar ik vind dit zo niet staan. Zeker omdat ze altijd “normaal” blond was. Kijk dat verschil met haar kids…

Ik vind het zo grappig hoe mensen soms dingen anders kunnen zien. Als in: het kind lijkt op mama of papa. Michelle noemt namelijk best vaak dat ze Morris zo’n kopie vindt van haar broertje, maar ik zie gewoon precies haar vriend in het kind (vooral op basis van de vlogs). Haha geen goed of fout natuurlijk, maar zo grappig hoe dat kan verschillen, heb je natuurlijk ook weleens in real life.

1 like

Die laatste zin snap ik niet. Ik heb ook niet dezelfde haarkleur als mijn dochter?

4 likes

Ik vind ze ook echt een onwijs leuk stel en moet ook altijd echt lachen om hoe ze samen zijn. Vind haar ook zo heerlijk overdreven altijd.

1 like

Ja heb ik ook niet goed omschreven :see_no_evil: Ik heb ook een andere haar kleur. Maar toen ik zo deze foto zag vond ik haar kleur zo onnatuurlijk staan. Paarse gloed kan maar ik vind dit echt geen gloed meer zeg maar :sweat_smile:

Ze heeft net bij mij voor elkaar gekregen om dat binnen een paar weken te worden.

1 like

Ik ben echt een zure kut dat geef ik meteen toe, maar altijd als iemand iets zegt over hun leuke relatie denk ik: ‘Ze hebben ook nog maar een week een relatie.’ Niet dat ik haar geen leuke relatie gun o.i.d. maar als je nog zo kort bij elkaar bent als zij vind ik het niet bijzonder hoe ‘verliefd’ zij zijn. Ik vind dat meer iets om te bewonderen in een stel van in de 50 o.i.d.

16 likes

Nouja, wel inmiddels twee jaar toch? En maanden verplicht thuiszitten, met twee kleine babies lijkt me ook niet super bevorderlijk voor het leuke verliefde. Maar goed, ik vind het echt de vlogs van Elise echt leuk om te kijken, dus misschien ben ik bevooroordeeld.

15 likes

Eigenlijk is een vagina toch altijd relatief zuur :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ja als het goed is wel.

1 like

Haha ja, zij was het voor mij al toen ze nog haar blog Ultimate fasjiOn lover had

3 likes

Ik vind Elise en Wouter echt een heel leuk stel, heb het idee dat ze beiden echt lekker nuchter zijn. Maar ben het wel eens met hierboven. Wat ik voornamelijk heel bijzonder vond is dat er bij de geboorte-aankondiging stond ‘we zijn nog dichter tot elkaar gekomen’. Zo’n bevalling is niet niks natuurlijk, maar kreeg een beetje de vibe van: laten we iedereen even weten hoe perfect wij samen zijn en hoe perfect we zijn geweest tijdens de bevalling.

Weet niet, nu ik het zo omschrijf voel ik me enorm zuur maar vond het gewoon echt heel apart en pushend, waardoor ik het idee kreeg dat ze dus totaal niet naar elkaar zijn gegroeid ofzo, haha.

Verder vind ik het een chill stell om op social media te zien, dus misschien moet ik ook gewoon mijn commentaar voor me houden.

1 like

Never forget de hersenen van babygeit van Cynthia. Dat is pas speciaal :grimacing:

1 like