Mommybloggerstopic #3

Ik snap wel dat je van heftige gebeurtenissen juist dichter bij elkaar kan komen en een bevalling is daar 1 van.

4 likes

Ik vind Elise en Wouter een heel leuk stel. Geniet echt van dat over the top gedoe​:joy: Begrijp wel wat er hier is geschreven. Volgens mij is Wouter een hartstikke lieve en gezellige vriend, maar ik zou ‘t geen seconde met hem kunnen uithouden. :joy:

1 like

Ik kan dat geklef zelf ook echt níet aanzien, schuif die stukjes in de vlog altijd door. Maar neemt niet weg dat ik het beide leuke personen vind en het idee heb dat ze goed bij elkaar passen. Kan mij overigens ook echt 0 indenken dat je een echte fitty met Wouter kan hebben? Die gast is zo opgewekt en begripvol.
Naar mijn gevoel zie je Elyse soms wel is kijken naar hem met die blik van ‘gást doé normaal’. Maar dat heeft iedereen toch.

1 like

Hahah ik zou echt binnen de kortste keren fitti met m hebben. Hij moet altijd grappig zijn en scoren met zogenaamd gevatte opmerkingen. En ik vind hem eigenlijk nooit grappig of gevat. Ik zou echt te vaak denken en zeggen dat hij z’n kop eens moet houden.

14 likes

40 procent van de huwelijken dondert uit elkaar. Ik vind het niet zo gek gedacht allemaal.
Uiteraard hoeft je dat natuurlijk niet te uiten door “wacht maar!1!” comments te plaatsen onder een vlog.

Ik zou het 5 minuten geven. Ik vind hem onmogelijk irritant.

5 likes

Ik trek ze ook heel slecht. Vind het zo overdreven grappig en extra allemaal. Net als dat dansje in die bontjas toen ze hoogzwanger was :woman_shrugging:t3: Ik ben vast humorloos en saai maar ik dacht alleen maar ‘kind doe normaal’

7 likes

“Wacht maar” is altijd zelfprojectie.

11 likes

Ik vind Wouter en Elise best leuke mensen. Maar ik zou ze NOG leuker vinden als ze zichzelf niet zo onwijs lekker vonden.

14 likes

Nou jongens ik vind het echt niet leuk waar dit gesprek heen gaat. Dat was niet mijn bedoeling toen ik postte wat ik postte, sorry. :rofl: Ik denk in ieder geval helemaal niet ‘wacht jij maar’, maar aan een stel dat nog niet lang bij elkaar is vind ik het gewoon niet bijzonder of #goals dat ze verliefd zijn. Waarom zou je anders verkering krijgen? Zij worden altijd zo bejubeld om hun fantastische relatie en ik snap gewoon niet wat er bijzonder aan is. (Dat ik dat idee wel heb als ik verliefde 50’ers zie is denk ik inderdaad wel projectie vanuit mijn eigen omgeving.)

9 likes

Hihi er is héél veel achterhaald inmiddels… Maar nogsteeds veelvuldig toegepast en geadviseerd helaas :grimacing:.
(Klopt wat je zegt overigens :blush:)

————
Ik heb dus nog nooit een vlog van deze mensen gezien, alleen Instagram haha :see_no_evil:… dus verder geeeeen idee.

Ik heb laatst geprobeerd de video van Willemijn over Krijn te kijken, maar das zwanger echt nie goed idee nie :see_no_evil:

2 likes

Iets anders hè. Die amount of bullshit die mamaworden toch dagelijks verspreidt via instagram is echt ongelooflijk. Laatst een heel stuk over “ kansen op een jongen of meisje”. En dan allemaal van die “ weetjes” dat ik denk; iemand die überhaupt een kinderwens heeft heeft dit soort feitjes al 10x gelezen. Het poezenstoombad kwam nog voorbij en ook nog een stuk over osteopathie.
Ik vind het nog steeds lekker voor ze dat ze onder de 10.000 volgers blijven. En ook zo mooi dat dit echt maaaaanden door Annic werd geteased en ze het er nu nauwelijks meer over heeft en uit ellende een kookboek gaat maken met haar man of all people. Ik wil wedden dat dat kookboek ‘Allerliefste’ gaat heten ( zal de Allerhande blij mee zijn).

6 likes

Ja, kan je wel herkennen. Een baby kan het huilen nog niet echt bewust inzetten om aandacht te vragen, maar er is wel verschil tussen een ‘jengelhuiltje’ bij het in slaap vallen en hard huilen (om wat voor reden dan ook). Althans, bij mijn baby is dat zo.

2 likes

Jaaaaaaaa :heart_eyes:

17 likes

Oké dit is het laatste off-topic waar ik op in haak haha.

Samenvatting

Want je hebt gelijk! Onderzoek heeft laten zien dat er in dat soort landen (waar ze 24/7 dragen, tiet er uit lubbert en er geen aparte bedden of kamers zijn) bijna geen huilbaby’s zijn, vergeleken met westerse landen!
Ze ervaren daar ook zelden tot geen slaapproblemen

En dan even een disclaimer wat een huilbaby’s in zo’n onderzoek is: dat is een baby die ZONDER MEDISCHE OORZAAK huilt. Dus als jouw kindje uren huilt vanwege koemelk allergie of reflux of whatever, is het geen huilbaby (in de theorie) en lost 24/7 dragen/tiet/slapen dus niks op.

———
En omg! Mascha is bevallen! Klinkt heftig! Maar fijn dat ze er is :yellow_heart:

11 likes

Haha dit is nu al in 3 topics aan de gang

Maar misschien hoort Mascha nu wel hier :scream: End of an era

4 likes

Ik weet nog niet welk woord ik erger vind: loedermoeder of oermoeder :face_vomiting:

1 like

Vind de naam goed bij hun passen (klinkt dit nu heel karig? Zou het zelf nooit kiezen.) Poppy vind ik overigens géweldig (kan iemand nog dit woord zeggen zonder Elise te horen in je hoofd? Zó irritant).

En go go voor de natuurlijke en niet overgeposeerde en gefilterde foto.
Maar een gebroken armpje. Jeetje.

Ok ik vind Elise (en wouter) dus oprecht leuk om te volgen, ze lijken me ook echt een leuke lieve relatie te hebben, maar wat Elise nu op instagram plaatst vind ik een beetje de plank misslaan eigenlijk. Alsof je alleen mag zeggen dat je moe bent als je kiddos hebt, lekker gatekeeping dit. What’s next, een moeder van een drieling die zegt nee maar ik ben pas moe!!

Dit dus:

19 likes

boeieee

3 likes