Mommybloggerstopic #3

Nou ik kan toch echt met 100% zekerheid zeggen dat ik qua moederschap nooit met mn haren in het haar heb gezeten. nu jullie weer

3 likes

Hahaha wat?

Ik wil hier beeld van.

1 like

Wat??

Ik vind ‘met je handen in het haar’ wel klinken als PANIEK!! en écht niet weten wat je moet doen, en dat heb ik ook niet eigenlijk. Misschien ziet zij het ook zo, een normale dosis onzekerheid hoort erbij natuurlijk dus misschien telt ze die niet haha

Ik vind het wel typisch dat er berichten zijn dat Boos Annie haar rare mamma worden scam wil onderzoeken maar dat Lize korpershoek nu zelf ook aan een bloedtest meedoet.

5 likes

Ooh maar deze kan ook echt perfect met de omgekeerde caption.
When people with kids tell me they’re exhausted :joy:

Je hebt er toch echt helemaal zelf voor gekozen je nachtrust te verpesten hoor, niemand heeft je gevraagd kinderen te krijgen

Uiteraard alleen gericht aan mensen die dit soort onzin posten he

3 likes

Hahahha ik heb het even opgezocht en ik vind het dus ook geweldig dat hij ineens gaat zingen voor haar. voor alle liefhebbers: https://youtu.be/SfgQWRXzZuQ

Vanaf 4.20 ongeveer

3 likes

Nou ja, een relatie bestaat uit twee verschillende mensen dus die hoeven het niet altijd eens te zijn. Wat vind je er precies ‘typisch’ aan?

Ik keek pas 1 seconde en ik dacht: dit kan ik niet aan :joy: :sob:
Wat een cringe XD

2 likes

Oh dit is echt mijn nachtmerrie trouwerij :sob:

31 likes

:flushed::see_no_evil: Wat errug. Hoezo zou je ook in je spijkerbroek naar een bruiloft gaan. Een van haar vriendinnen (denk ik?) heeft letterlijk een blauwe spijkerbroek met T-shirtje aan :woman_shrugging:t3:. Nou ja, als zij het maar leuk hebben gehad :+1:t2:

5 likes

Hahaha ik zie dat altijd bij gemengde bruiloften in mijn familie. Mijn familie: full Bollywood. De Nederlandse kant: kom net van kantoor.

46 likes

Mijn vriend wilt ook altijd een pak aan als hij naar een bruiloft van mijn familie gaat, maar ik zeg maar altijd dat hij het beste een nette spijkerbroek aan moet doen met een hemd, en zelfs dan ziet hij er overdressed uit haha #brabantseboeren

ik zit elke keer te refreshen om te zien of ze in een nieuwe video zegt: en de conclusie is dus, dit is heel lame

2 likes

Maar echt…

Stel ik ga ooit trouwen en iemand denkt dat het okee is om in een spijkerbroek op de bruiloft te verschijnen, kan deze persoon terug naar huis om zich om te kleden

22 likes

Mijn schoonbroer in jeansbroek en een hoody :+1:

1 like

Ik mis de fellatiogerelateerde moves behalve dat ze even ‘sexy’ naar beneden gaat. Ik had op z’n minst dit verwacht:

Gratis tip, als je zo’n gif wilt vinden zoek je niet op blowjob gif op Google.

Ik vind het trouwens zo Amerikaans om zo’n dans in te studeren voor je bruiloft.

59 likes

Tuurlijk wil ik mijn vrienden en familie erbij hebben, maar ik vind het ergens ook een vorm van fatsoen dat je een beetje je best doet om er netjes uit te zien. En dan vind ik dat je niet in spijkerbroek komt.
Ik zou het ook echt niet tof vinden als je dan later de foto’s terug kijkt en dan zie je daar iemand in z’n spijkerbroek staan, no thanks

9 likes

Als mensen je niet belangrijk genoeg vinden om zich op een voor jou belangrijke dag fatsoenlijk te kleden vind ik dat echt zwaar respectloos. En dus een persoonlijke aanval.

15 likes