zijn nudisten bruiloften een ding?
Misschien omdat mensen het dus niet met je eens zijn? Kun je het 48 keer doen, de reactie blijft hetzelfde.
Maar hoe kun je het nou niet eens zijn met dat je je passend naar een situatie moet kleden? Dat doen we toch allemaal met grote regelmaat?
Dit is blijkbaar nogal subjectief.
Ik snap je standpunt wel hoor, dat je je passend wil kleden voor de situatie, maar dat is wel heel erg vanuit jezelf/onszelf gedacht. Er zijn zat situaties te bedenken waarom iemand er niet “fatsoenlijk” (rekbare term) bij zou lopen. Zoals ik eerder zei, kan iemands referentiekader meespelen, of budget (je zal toch alleen maar 2 trainingsbroeken en een afgedragen spijkerbroek hebben), of smaak, of comfort, of uberhaupt het inzicht in wat mooie en nette kleding is, of interesse daarvoor. Dan hoeft iemand niet meteen minder (sociaal) intelligent te zijn.
Lijkt een beetje op Lot Keckeis. Zoveel blush.
All Stars! 
Het is dat m’n man het niet wilde, anders was ik getrouwd in m’n joggingbroek.
Lekker fucking boeiend hoe je gekleed gaat. Je bent er toch, daar gaat het toch om? Ik snap juist níks van verplichte dresscodes. Waarom voel jij je zo belangrijk dat ik extra geld uit moet gaan geven om in een bepaald kleurthema te passen? Rot op hoor.
Als de dresscode vrijblijvend is is het prima, maar als ik er niet in kom omdat ik toevallig niet netjes genoeg gekleed ben, prima, dan ben ik toch weer weg? 
De ene groep denkt: je hebt dit toch wel over voor jouw dierbaren die gaan trouwen.
De andere groep: de aanwezigheid van je dierbaren moet toch genoeg zijn.
Ik ben 8 maanden geleden getrouwd en heb echt geen idee wat de gasten aan hadden. Ik was alleen maar heel erg bezig met trouwen, gelukkig zijn en genieten. Geen flauw idee of er misschien iemand een spijkerbroek aan had of niet, daarvoor zou ik de foto’s moeten terugkijken.
Ik dacht dat er iets spannends gebeurd was in mommyblogger land met zoveel nieuwe posts maar dit is echt next level gezeur zeg.
Een spijkerbroek kan toch prima daaraan voldoen? Een spijkerbroek staat niet gelijk aan versleten en verwassen.
Ik zou een donkere spijkerbroek met pumps eronder en een mooi bloesje en eventueel een nette blazer bijvoorbeeld heel gepast vinden
Jongens, bruiloften zijn sowieso bullshit. Alleen maar goed voor gratis onbeperkt drank.
Zullen we weer verder met ons leven?
Pas maar op, de discussie over hoeveel geld je moet geven op een bruiloft en of er wel of niet een open bar hoort te zijn ligt alweer op de loer.
pfff die was al in een ander topic gaande. HET IS GENOEG!!!
Nee ho stop. Ik benoem juist dat ik geen driedelig verwacht! Dat maak je er zelf van!
Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Als dat passend is voor de bruiloft waar je heen gaat is dat helemaal top!
Wat een onzin. Het feit dat je komt opdagen moet genoeg zijn en waarom zou de aandacht verschuiven naar iemands “ongepaste” outfit? Dat is pas oppervlakkig.
Pffff kind. Prima.
Maar dat zijn extremiteiten. Ik vind als je casual naar een bruiloft gaat omdat dat de kleding is die je nu eenmaal in huis hebt heel normaal. Er zit een verschil tussen casual en teenslippers en een joggingbroek ja, maar nogmaals dat zijn extremiteiten.