Mommybloggerstopic #3

Uit jaloezie??? :thinking: :thinking:

haha dat ze dan nog naar die schoenen vraagt. maar superlief (understatement) van jullie dat jullie zo mee zijn gegaan in hun wensen.

Ik vind dit dus ook rete interessant :face_with_monocle:

2 likes

Waren het 3 volle dag? In het buitenland? Jeetje 5000 euro. Hoeveel koste die bruiloft dan wel niet😱

2 likes

Ik ben altijd verbaasd als mensen op jonge leeftijd (ga ik ff vanuit) zo’n bedrag kunnen ophoesten. Ik ben alleen budget bruiloften gewend haha

1 like

ah dat scheelt. en dan was het ook wel echt een once in a lifetime ervaring!

1 like

Oh kijk! Dan snap ik het beter :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn fantastische bruiloft koste 5000 :joy:

33 likes

Ik zou het wel echt rot vinden als mijn bruiloft de doodsteek voor een vriendschap zou zijn. Maarja, 5000 euro is ook bizar veel geld als t niet je eigen bruiloft is.

3 likes

Vond je het voor jezelf ook de 5000 euro waard?

Wie gaat er eigenlijk trouwen in mommyvlog land dat deze vreselijke discussie is ontstaan?
Wat is de dresscode voor het wassen van gordijnen?

5 likes

Hier een zeer nutteloze bijdrage aan deze zeer uit de hand gelopen discussie: als trouwfotograaf heb ik al enorm veel bruiloften gezien en puur vanuit esthetische overwegingen voor de fotografie was ik altijd fan van een enigszins gecoördineerd kleurenpalet in de kleding. Toen wij gingen trouwen heb ik dus ook een moodboard gemaakt en gezegd: als je je outfit hier naast houdt en het vloekt niet - top. Zou ook niet moeilijk hebben gedaan als iemand het niet had gedaan om wat voor reden dan ook. Alle daggasten hebben zich eraan gehouden en ja, het staat mooi op de foto’s…

Maar nu, bijna vijf jaar later, denk ik er heel anders over en zou ik het absoluut niet meer zo doen en vind ik het echt stom van mezelf, haha. Ik zou idd denken: zolang je er maar bent. Wel meer dingen die ik anders zou doen, misschien niet eens meer trouwen, haha. Maarja. Het was al met al een prachtige dag en voor zover ik weet vonden de gasten dat ondanks de dresscode ook. Hoop ik. :joy:

16 likes

Gedeeltelijk mee eens. Ikzelf heb autisme, en toch een hoog IQ. Ik ‘weet’ hoe ik me moet gedragen in bepaalde situaties omdat ik observeer, leer van anderen. Maar een gemiddelde autist is sociaal erg onhandig en dat zegt vrij weinig over IQ.

1 like

Say what ! Kunnen we hier even een moment bij stilstaan :innocent: :scream:

Ondanks dat ik alles aan de Kelly family cringy vind, heb ik wel wat aan haar bruidsmake-up turtulio gehad en naar aanleiding daarvan besloten om mijn eigen bruidsmake-up te doen (nouja, eigenlijk alleen gekeken om te kijken of de foundation die ik - en zij dus ook - gebruikte, het ook op foto’s e.d. goed zou doen, maar hey, there is definately some credit in that)

1 like

Omg ik mis bijna de bevallingsverhalen na alle bruiloftposts

5 likes

Dit is oprecht de allerdomste discussie die ik hier ooit gelezen heb

20 likes

Snel naar het Beutyblogtopic! :wink:

2 likes

Hahahah had je het tegen mij?
Jouw onderschrift past echt perfect bij jou.
Verder stelt het niks voor. :joy:

Truth!!!

Ik denk elke keer: is er een blogger zwanger? Verloofd? Gescheiden? Bevallen? Drama in de tent? Mis ik iets.
Maar niks van dat alles :crazy_face:

4 likes