Michelle Bollen schrijft op haar blog dat ze miskraamtoewensingen krijgt via instagram. Echt, hoe zieke geesten bestaan er zeg. Zouden dit dan ook van die 13 jarige trolls zijn? Ik zou zo graag willen weten wat de achterliggende verklaring is voor zulke acties via insta.
9 van de 10x wordt er ook nog betaald voor zo een spon post. Dus ik denk dat het wel prima zo met haar bedrijf gaat met zoveel spon!
Dat moeten toch wel 13-jarige “kijk mij stoer zijn” kids zijn? Welke volwassenen stuurt dit soort verwensingen nou. Pfff dan ben je echt niet goed hoor.
Klinkt als een hunbot van een MLM, en dat dezelfde tekst gekopieerd en geplakt wordt op veel accounts, met alleen de naam veranderd
Jup je ziet het ook vaak onder berichten op Facebook. Zijn 9 van de 10 x helaas gewoon volwassenen.
Ja echt te bizar voor woorden he. Dat je echt denkt hallo, waar zit je gezonde verstand? Je hoeft het echt niet met elkaar eens te zijn, maar dat kan toch ook zonder verwensingen, scheldkanonnen etc. Sommige mensen zouden gewoon geen mogelijkheid tot reacties plaatsen moeten hebben online.
Hi ik lees al een tijdje mee dus toch maar een account aangemaakt👋🏼 Ik voelde mij meteen thuis hier.
Ik heb dus zo’n moeite om Naominoellegeneve(?) en Elisemilou uit elkaar te houden, soms weet ik gewoon niet wie wie is. Oké nu een beetje misschien omdat de één zwanger is.
Ben ik hier de enige in?
Ja. Wij kennen ze allebei niet.
Welkom

Hahahah dit is nog een mooiere dan IngeMarieke.
Zeker even een gratis spon verkansie binnen harken
‘De vrouwtjes worden lastig’
Alles, maar dan ook alles aan deze zin is zó fout. Ik word hier gewoon fysiek onpasselijk van.
Gadverdamme.
Jezus wat een lul
Op Insta is toch niet binnen zijn gezin? 
Maar, ja, je hebt wel gelijk, hij moet zelf weten hoe debiel hij over wil komen.
Ik zie er totaal niets slechts in, ik vind het beetje ver gezocht. Ik zou er best om kunnen lachen wanneer mijn vriend zoiets zou zeggen
Het is seksistisch, stigmatiserend én aanmatigend.
Alsof die ‘vrouwtjes’ deel uitmaken van een inferieur soort waar je maar last van hebt als ze niet doen waarvoor ze in jouw leven zijn (koken, schoonmaken en pijpen?).
Maar uiteraard kunnen mensen dit ook anders zien. Er zijn tenslotte ook mensen die van Blond-servies houden…
Ik zou echt focking kwaad worden als mn man zoiets op instagram zou zetten.
“De vrouwtjes” trappen je uit huis en gaan samen op verkansie. Optyfen
Ik volg hem niet op de voet maar ik vind hem altijd heel lief en respectvol over zijn gezin en vooral over zijn vrouw. Ik zie dit gewoon als misschien wat onhandig verwoord van hem op een groot medium maar ja moeten we alles onder de loep nemen? Als ik hem eerder al een lompe gast had gezien was mijn mening wellicht anders geweest maar hij spreekt altijd zoveel waardering uit over zijn vrouw etc.
Maar misschien ben ik daar gewoon heel makkelijk in en kan ik mij over zulke dingen nooit super druk maken tenzij hij het vaak gaat gebruiken of mij daadwerkelijk vrouwtje gaat noemen maar in dit geval van Luke is het de eerste keer dat ik zoiets lees