Mommybloggerstopic #3

Kan hier sowieso nooit zo goed tegen. Als ze het niet had gekregen waren dit vast niet meteen de fijnste flessen.

Ik denk eigenlijk dat dat bedrijf particuliere klanten niet persé nodig heeft (de doelgroep van Sanny en Rachel). Dit soort bedrijven leveren ook aan de rijkste 1%. Ze leveren ook aan super jachten en daar worden gewoon tafels van een paar ton geïnstalleerd.

3 likes

Nope, want het zijn eigenlijk verschrikkelijke flessen. Ik zou ze weigeren als ik influencer zou zijn, haha

Ik vind ze ook niet fijn (Gastouder en kom veel flessen tegen)

Hier een pedagogisch medewerker op een babygroep en van alle flessen die ik tegen ben gekomen vind ik deze echt het allerkutst

1 like

Ik lees zojuist de insta post van esmee(Noëlle) en vind dit wel een hele mooie sterke post van haar. Sowieso ook hoe ze zich opstelt; ze is zo eerlijk over die break-up. Ik vind het echt sneu voor haar en haar zoontje ( en dus blijkbaar voor alle vrouwen die zich zo voelen). En toch ondanks dat maakt ze er echt wat van. Ik volg haar vriendin ook, aranka ( die van fitgirlcode), vind ik ook een leuke meid met echt een droom van een loft :heart_eyes: Heeft even niks met die post van esmee te maken maar het lijkt mij wel heel fijn om juist in deze situatie goede vriend(in)en te hebben.

3 likes

En @Maison totaal offtopic, maar ben heel benieuwd waarom jullie ze super kut vinden. :smile:

Omdat de opening niet recht is en vrij smal kan je de voeding er niet goed inscheppen, om hem echt goed schoon te maken moet je helemaal uit elkaar, naar verloop van tijd gaat het terugdraaien van de onderkant steeds stroever en ze gaan heel snel lekken.
En ik vind dat de overgang van de spenen te groot is. Een M speen kan te langzaam gaan voor een kind, maar dan is de L speen vaak te groot en gaat dus te snel. Merk dit minder bij Avent of Dr. Brown

Ik heb echt een haat ontwikkeld difrax, haha. Vind ook de fopspenen niks. Dus ik denk dat karma er voor gaat zorgen dat als ik ooit moeder mag worden, mijn kind alleen difrax wil

2 likes

Ook off topic maar ik vind ze juist wel heel fijn. Veel fijner dan Dr Brown of Avent :grimacing:

3 likes

Ik vind vooral dat vooral bij die smalle de voeding zo sloom gaat. Verschilt natuurlijk ook per speen.
Vind avent of dr Brown fijner (al lekken dr Brown ook wel snel)

1 like

Ik zweer ook bij Difraxflessen ! Ik hoor wel veel mensen over lekken e.d. maar - even afkloppen - nog nooit last van gehad. Vind het zo fijn schoonmaken ook dat alles los kan. Edit: love ook de 123-speen voor op de fles :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

ja helemaal mee eens! echt onwijs sterk, wat een tijd moet dit voor haar zijn. Voor iedereen natuurlijk al helemaal kut met corona, en dan dit er nog bij, plus die kleine Otis…echt diep respect voor haar. Volgens mij heeft ze inderdaad veel lieve vrienden en familie die haar opvangen!

2 likes

We weten natuurlijk niet wat er is gebeurd, al zegt mn gevoel wel dat er overspel ‘in het spel’ was gezien het zo snel is (uit)gegaan bij hun, maar lijkt me in dat geval zo ontzettend moeilijk om daar dan boven te moeten staan omdat dat het beste is voor je kind. Het liefst zou je iemand dan gewoon niet meer willen zien dan. Vind haar ook onwijs sterk overkomen, mooi voorbeeld voor veel vrouwen denk ik!

3 likes

zoiets vermoed ik ook ja, zeker na deze post. Maar inderdaad, die confrontatie met je ex de hele tijd met co-ouderschap lijkt me zo pittig!

1 like

Die flessen hebben mij als kersverse moeder icm met mn hormonen al heel wat huilbuien bezorgd als de onderkant weer eens bleek te lekken en je de hele boel kon weg gooien. Gebeurde sowieso 1x p dag. Had er een stuk of 6 gekocht want dat leek me handig. Ze hebben het allemaal. Inmiddels over op Philips Avent en Dr.Brown fles. Die Difrax ga ik op een mooie zomerdag in de tuin op de brandstapel gooien. Wat een klote dingen. Hopelijk is hier nog een mommy 2 be die ik het leed wat Difrax fles heet kan besparen met dit off topic bericht.

6 likes

Ik ben zo benieuwd naar dat huis! Hebben ze het ergens in een vlog gedeeld? of ben je op funda-jacht gegaan? Haha

Oeps, ging niet over Bonnie. Excuus! Houd die topics niet meer uit elkaar…

1 like

En @maison. Grappig. Gebruik ze zelf nu 3 maanden en ze hebben tot nu toe nog nooit gelekt gelukkig. Ben er eigenlijk wel heel blij mee net als @Zitzak dus was daarom wel heel erg benieuwd.
Grappig hoe dat zo bij iedereen kan verschillen.

Melkpoeder vind ik sowieso altijd een vieze smeerboel. Betaal je 15 euro voor een pak nutrilon, maken ze het zo kut dat heel die bus onder de poeder zit. Om het dan nog niet te hebben over je aanrecht en kastjes die er ook onder komen te zitten. :confounded:

Haha vertel mij wat! Stond vandaag op werk weer 't aanrecht te boenen, gore plakzooi die nutrilon.

Ik heb dus ook collega’s die Difrax geweldig vinden en Dr Brown (mijn favo) weer helemaal niks. Dus verschilt echt per persoon idd

1 like

Lol die “nu nog zorgen dat het binnen ons budget past” story erachteraan. Waarom doen influencers altijd alsof het echt passen en meten is terwijl we allemaal weten dat ze het geld prima hebben/het product toch wel gratis geleverd wordt.

11 likes