Mommybloggerstopic #3

Haat die flessen ook zo erg. Mijn dochter was flesweigeraar en deonk uiteinderlijk alleen uit die kutfles van alle 30 verschillende flessen die we geprobeerd hadden. Heb mezelf ook een paar keer verbrand omdat er heet water aan de onderkant lekte :cold_sweat:

Ja ik ben begonnen met dr Brown omdat me dat fijn leek door dat staafje voor de krampjes had wel de brede en die lekken wel sneller.
Toen hij groter was over gestapt of avent. Lekker makkelijk schoonmaken :rofl:

Ja die dr brown flessen zijn echt ruk. We gebruiken avent en die zijn heel fijn. Difrax nooit gebruikt, heb er wel een in de kast staan. Maar ze drinkt overal wel uit, dus prima.

Dr. Brown werkte hier ook voor geen meter. We hebben daarentegen nooit problemen gehad met difrax. Vond het vooral fijn dat ik het hier gewoon in het dorp kon halen :grin:

haha wow wat een verschillen. Hier lekte Avent onwijs en zijn we overgestapt naar Dr.Brown.

Iemand heeft de geboorte van de baby van Inge Marieke gespoild op haar instagram. Waarom doen mensen dat joh? Laat ouders dat lekker zelf aankondigen wanneer ze zelf zo ver zijn.

(Sorry ik ben zwanger en heb haar vlogs gekeken, vond het best leuk)

5 likes

wat voor enorm bord voor je kop heb je dan?!

1 like

(Ik ben ook zwanger en was op zoek naar zwangerschapsvlogs dus heb haar ook gevolgd. Eerlijk is eerlijk: ik vind haar best sympathiek).

Inderdaad belachelijk dat een ander het in haar plaats op haar Instagram post in een comment. Schaamteloos!

2 likes

Ik ben niet zwanger en nog nooit zwanger geweest maar omfg ik zou echt woedend zijn als iemand de geboorte van mijn kind op social media deelt voordat ik dat zelf heb gedaan.

Heb het ook wel eens gezien bij vriendinnen dat een of andere tante dan neerzet gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon henkie!! Dat soort mensen wil je toch in het gezicht meppen met een stoel.

16 likes

Laat me raden; dat ding wat ze reviewen is zeker een vibrator?

1 like

Ik was het niet😂

Wel grappig trouwens dat wanneer iemand een kind heeft gekregen direct in het mommybloggers topic beland terwijl ze misschien niets gaan doen als “ mommyblogger” :joy:

3 likes

Het is echt een typisch “hilarische” Wil en Tien video maar ik vind het wel goed dat ze onderwerpen als soloseks bespreekbaar maken en gewoon zo open over durven te zijn. Er zijn natuurlijk wel meer op YouTube die dat doen maar ik denk dat Wil en Tien echt een totaal andere doelgroep hebben, waarbij dit misschien een stuk meer taboe is.

8 likes

Ben ook wel benieuwd naar de video (?) of campagne oid die ze laatst met Linda de Munk hadden

Inmiddels weten we toch allang dat Tien zichzelf bemind met een edelsteen in d’r kut?

38 likes

Hahahahaha is dit echt zo? Zou er eigenlijk niet eens van opkijken

Ja echt! Een of andere marmeren dildo.

1 like

tenor

LOL, eerst ff ‘opladen’ in het maanlicht. Wel handig, draadloos.

36 likes

Deze zin maakt nu al mijn weekend :’)

1 like