Mommybloggerstopic #3

Yoni ei toch? Oid?

1 like

Ja echt hè! Ik vind haar ook echt heel mooi. Ook de enige reden dat ik haar volg op insta.

3 likes

Ik vind haar ook echt sex appeal hebben. Ik zit zo vaak te kijken en dan denk ik: god die Jorrik heeft het wel echt goed voor mekaar.

2 likes

Same voor trouwfoto’s…
Wij hadden dus de dag voor ons trouwens op Fb gezet van; binnenkort gaan we trouwen, we delen zelfs graag de eerste foto…

Omdat dat in de familie eens fout was gegaan. Had een oud collega langs het strand gelopen en een foto gemaakt en die op de tijdlijn gepost: “jullie zagen er prachtig uit!”

7 likes

Ik bedoel. goed voor ze dat ze zich blijkbaar zeker voelen op dit punt in hun leven om seks meer bespreekbaar te maken, maar ik was na 3 minuten en 20 woordgrapjes en gegiechel wel klaar ermee. Doe het serieus en luchtig of doe maak er een full blown parodie van maar dit is gewoon…wie neemt er nou seksadvies aan van 2 giechelende vrouwen waarbij het gezicht al verschiet als ze het woord ‘masturberen’ opnoemen?

12 likes

(Om mezelf even tegen te spreken, ik heb toch nog doorgekeken en na die lol, hihi, hoho intro wordt het wel echt stukken beter).

2 likes

Omg dit is bij ons nichtje ook gebeurt! Een buurvrouw die even was komen spieken toen ze het gemeentehuis uitliepen. Ik heb toen trouwens mn fb zo ingesteld dat als mensen iets op mijn timelineposten of mij taggen het pas wordt gepubliceerd als ik het goedkeur. Maar dat het nodig is, is te sneu voor woorden.

1 like

Ongelofelijk gewoon! Waarom iemand zoiets zou willen doen? :rage:

Echt he, je wordt er gewoon plaatsvervangend kwaad van. Nu het erover gaat, een goede vriendin gebeurde het vorig jaar ook. Zij was de derde dochter die trouwde, hadden gevraagd niks op socials te posten omdat ze zelf de eerste foto wilden delen en 2 dagen later postte haar vader op zowel insta als facebook een collage met (telefoon)foto’s waarin hij alledrie zijn dochters weg gaf en hoe trots hij was. Superlief en trots bedoeld maar zij zaten nog te wachten op de eerste foto’s van de fotograaf om te delen…

Even nog meer offtopic

Samenvatting

Wij hebben met onze bruiloft zowel op de site met meer info als in fotolijstjes die bij de ceremonie stonden gevraagd aan mensen om geen foto’s met hun mobiel te maken voorafgaand aan de ceremonie en tijdens de ceremonie. Meerdere redenen, ik heb zelf als trouwfotograaf te vaak meegemaakt dat mensen gewoon lomp in het pad gaan staan als de bruid eraan komt om een foto te knippen. Vind het storend op foto’s als iedereen met zn mobiel staat en daarnaar vind ik dit een moment om te genieten zonder mobiel. Hebben daarna enkele foto’s van de fotograaf en onze video gedeeld met iedereen en dat werd heel enthousiast ontvangen + niemand heeft lelijke telefoonfoto’s gedeeld voor wij wat deelden.

Back to mommy’s; ik snap helemaal wat jullie bedoelen met Martine. Het is een prachtige vrouw, maar soms kan ik haar niet uitstaan. Vooral door het kijk mij zweverig en kwetsbaar zijn. Heel goed om dat te delen, maar ik vind dat zij op zo’n moment zo bezig is met de camera dat het een soort act wordt ipv oprecht. En andere momenten vind ik haar wel weer heel leuk en denk ik ja jij bent echt tof.

3 likes

Wat is het verhaal eigenlijk van Elise?

Ik zie een vlog van oktober 2018 waarin ze nog in een studio woont. Hoe is ze zo ineens van een studio naar een mega mooi, luxe en groot huis gegaan? Hoe lang zijn Wouter en Elise samen? Woonde Wouter daar al?

So many questions!

(Ik volg haar pas sinds kort).

2 likes

Drie jaar met haar zus in NYC samengewoond, bij terugkomst nog tijdje in Amsterdam met haar zus gewoond, daarna tijdje in verschillende tijdelijke woningen (via-via) en toen bij Wouter ingetrokken in dat grote huis. Sinds eind 2018 samen zoiets?

Wow. Zie nu net in de story van Elisemilou ( can’t help it die twee namen) dat haar zoon van 2 haar in haar ( zwangere) buik heeft gebeten. Ik schrik daar best van… Misschien naïef van mij hoor en gaat mijn kind dat ook doen ( of niet…). Maar vind het in elk geval wel heel sneu voor haar ook? Ofzo? Of ben ik nu echt ignorant?

1 like

Wat krabpaal zegt en Wouter woont daar al sinds 2017 ofzo (zag ik op z’n insta)

Vrij normaal wel denk ik. Kinderen ontdekken nou eenmaal veel. Mijn zoontje beet mij ook een keer in mijn buik. Niet bewust trouwens.

1 like

Moet zo lachen om Wouter in de deuropening :joy:

Grote kans dat jouw kind dat ook gaat doen, de meeste kinderen gaan door zo een fase rond een jaar of 2. Kunnen zich niet goed uiten en dan werkt dit ook zeg maar

Vraag me wel eens af of dit ook gebeurt tijdens t geven van borstvoeding bij vrouwen die dit ‘langer’ volhouden. Het idee dat er een paar tanden in je tepel staan :cry:

1 like

Snap vooral niet waarom je dit moet delen op Instagram? (Maar goed dat snap ik eigenlijk van elke influencer post niet haha)

14 likes

Wow, dan zijn ze echt nog niet lang samen. En al een tweeling! Hoe het leven soms kan lopen…:grinning: Gaaf!

Een collega van mijn schoonvader had toen op onze fb gezet “gefeliciteerd met jullie zoon”.
We hadden het zelf alleen nog aan familie verteld en nog niet “fb offcial” gemaakt. Ik werd toen ook zooooooo kwaad!!!