Mommybloggerstopic #3

Laf dit forum steeds meer en meer, heerlijk dat je hen hebt gevonden!

11 likes

Haha ik ben ook wel een goede internetdetective en ik wist dat ik niet had kunnen slapen tot ik het wist. Irritante eigenschap maar gelukkig duurde dit maar vijf minuten :smiley:

19 likes

Zelfs de baby heeft een Insta…

3 likes

Pff al die moeite voor 714 volgers… :face_with_raised_eyebrow:

21 likes

Ik kan alleen maar denken: NEE niet met tanden

2 likes

Die accounts voor de kinderen en de matching outfits vind ik wel overdreven maar ik vind het er uit zien alsof die meiden het hartstikke leuk hebben. Lijkt me pittig vakanties met vier kinderen, maar ze doet het wel maar mooi en iedereen ziet er blij uit. En eerlijk zolang mijn kinderen het prima vinden kleed ik ze ook aan zoals ik leuk vind.

Brekend: IVVJ post iets op Instagram zonder dat het #spon is. (Liga) Zou er iets aan de hand zijn?

4 likes

Holy shit, en iedereen kan zien waar (in ieder geval 1) van die kinderen naar school gaan…

1 like

Een vriend van ons heeft onze babykamer geschilderd, zonder af te plakken en met loeistrakke lijnen bij de plafonds en tussen de verschillende kleuren muren. Wie weet heeft zij ook zo’n talent?

Haar vader verfde immers altijd alles voor haar :joy: dus tsja dan weet je natuurlijk niet dat je het beste wel kunt afplakken.

4 likes

Misschien is het handig dat ze een interieurcursus gaat volgen. Oh nee wacht… die geeft ze zelf. :sweat_smile:

2 likes

Thats me :raising_hand_woman:t2:

2 likes

Sarah Rebecca postte een paar dagen geleden in een story dat ze minder zou posten, was een beetje emotioneel ofzo. Prima. Maar ze post nog steeds iedere dag meerdere stories. Dat snap ik dan nooit zo goed.

En de Huismuts, die vlogt gewoon niet meer? Is al een maand niks online gekomen.

3 likes

Keepin it real enzoooo

1 like

Dat viel in real life dus heel erg tegen, ze mochten alleen maar poseren en alles moest 100x opnieuw, kinderen waren veel aan het jammeren en de oudste twee zeiden tegen elkaar: pff zo vermoeiend met mama. En als ze even wilde zwemmen dan moesten ze in het water poseren etc.

13 likes

Maar je weet niet wat vooraf gaat aan deze foto"s toch? Dat is juist het hele ding vind ik: het ziet er heel spontaan uit maar je weet niet of dat de realiteit is & hoelang een foto maken duurt en of die kinderen dat wel echt zo leuk vinden.

Ik was een keer bij Pluk lunchen, was Kelly Weekers ongelogen ongeveer een halfuur tig foto"s van zichzelf aan het maken (met hulp van het personeel, diverse attributen, veel poses e.d.). Om vervolgens op instagram te plaatsen: “even een spontane foto”.

22 likes

Zo was er ook ooit zo’n populaire instamommie. Zoveel foto’s van die kids. En toen kwam de AH met insectentattoo‘s. Waar die kids helemaal gek van waren. Die moeder… vond dat zo erg. Dat deelde ze ook. Ik kon toen alleen maar heeeeeel hard lachen.

1 like

Was de laatste vlog ivvj aan het kijken. Daar wordt ook uitgebreid over de driftbui van het kind gesproken en of het wel normaal is.
Vervolgens kind gaat in bad en Scarlet gaat douchen dan zit het kind alleen in bad. Persoonlijk vind ik dat echt gevaarlijk

Ik wilde hier komen plaatsen dat de ware aard van Wout naar voren komt in de nieuwe vlog van Elise als ze hun parkeerkaart kwijt zijn😂. Maar ineens is de vlog verwijderd? Benieuwd of het er straks ook nog inzit.

Ze waren woest dat ze 30 euro moesten betalen voor een verloren kaart en ze niet gewoon een uitrijkaart kregen bij de saunareceptie. Toen moesten ze iemand bellen en sprak hij die vrouw heel geirriteerd aan over dat ze geen kaart kregen en zei die vrouw “ja, jullie zijn jullie kaart kwijtgeraakt?“. Nou dat viel niet in goede aard :joy: Ze gaan nu nooit meer naar die sauna

Het is toch gewoon normaal dat je een flink bedrag moet betalen als je je parkeerkaart kwijtraakt. Ja het is heel duur maarja, waar in NL krijg je wel gewoon een uitrijkaart als je hem bent kwijtgeraakt?

56 likes

Shit ja! Ik klikte net op de video om ‘m te bekijken en toen was hij ineens privé. Hmmmmm…

1 like