Ik blijf dit zo respectloos vinden naar mensen bij wie zwanger worden niet vanzelf gaat… er zijn een hoop dingen die ik discutabel vind (als in, baat het niet dan schaadt het niet), maar vind het zo vals dat ze impliceert dat fertiliteits-issues te verhelpen/voorkomen zijn door wat geld te besteden in de webshop van ons An
Ooh, ja, maar ik doelde eigenlijk ook op de post van Wil. Daar is het ook allemaal maar in de Gloria. Niemand die daar reageert met “eh, hallo, privacy”.
Had de nieuwe post van mw nog niet gezien
Denk dat dat ook voor hun geldt, ze zijn immers bij mevrouw Annic in de leer geweest (sindsdien komen hun kids ook een stuk herkenbaarder en meer in beeld bv). Dus die zal haar “omgaan met niet mega positieve en bevestigende reacties”tactiek vast wel met ze hebben gedeeld toch
Ja maar inl€v€n en het welbekende causaal =/= correlatie niet begrijpen.
Zoveel vragen hierbij. Ze weet het wel weer mooi te brengen allemaal. En zoveel vrouwen die hier gevoelig voor zijn en intrappen ben ik bang, bah
De massage op de foto lijkt alleen te helpen voor Jaimy Vaes die denkt dat haar baby in haar maagje groeit.
Wow wat handig dat je met een massage ervoor kunt zorgen dat je baarmoederslijmvlies de juiste dikte krijgt!! Klinkt verder totaal niet ongeloofwaardig ofzo
Klopt! Zal ik ook doen, zal tegen mijn arts zeggen dat we wel kunnen stoppen met ICSI.
Zullen we een insta beginnen die papaworden heet waar we zeggen dat je de ballen moet masseren voor extra snel zwemmend zaad zonder afvalstoffen.
En heel veel pillen slikken en smoothies drinken en thee drinken zodat de ballen wel weer terug opwarmen
En dat papa tegelijk een warme zelfgebreide mohair piemelsok moet dragen maar wel ook zijn ballen moet koelen zodat het allemaal in balans is.
Mohair piemelsok haha!
Zal m’n tante vertellen dat ze voor niks kinderloos is gebleven. Met 1 zo’n massage was haar baarmoederslijmvlies wel goed geweest
Misschien weet een van jullie wie ik bedoel!
Ik ben opzoek naar een (ik denk single) mom influencer met 4 kinderen, de oudste 3 zijn meisjes tussen de 8 en 4 denk ik en die heten iets van Lo en Lily en de jongste is een jongetje van omgeveer 2.
Ik kom dit gezinnetje de hele tijd tegen op vakantie en de hoeveelheid fotoshoots en kledingwissels, de kinderen die niks leuks mogen doen behalve poseren is zo schrijnend. Ze stonden zelfs met z’n 5e op het randje van een mega diepe clif? Dus nu wil ik graag zien of de foto’s de moeite waard zijn geweest
Hoe zagen ze eruit? Haarkleur etc en waar was het?
Ze hadden allemaal bikini aan, maar de moeder was blond en slank (zoals allemaal hahah) en had veel moedervlekken op dr lijf en goeie kont met een paarse bandeau bikini. En de kindjes waren ook blond met lange losse haren. Ohja en als ik ze zag met kleren dan was het allemaal wit / zacht roze / pastel en heel goed op elkaar afgestemd! (Dit kan dus echt elke mommy influencer zijn haha!) En ze spraken Nederlands!
Het was in Zakynthos.
hmmm ik volg er best wat maar ken er geen die recent in zakynthos was. maar wellicht loopt de content ook achter omdat ze vaak niet delen als ze weg zijn ivm inbraken enzo.
ik ben benieuwd! hoop dat iemand het herkent.
Ohh ik hoop het ook zo erg! Het was zo zielig! Ze zei tegen haar oudste: even lachen, NIET MET TANDEN?? En op deze clif stonden ze op de rand (inclusief peuter van 2 en 4 dus)
Heb je geen paparazzifoto van hun gemaakt dan is het antwoord er misschien zo (wel even de kindjes onherkenbaar maken want die mogen hier niet worden gedeeld)
Hahah nee ik was te druk bezig me te irriteren